Goedemiddag, Ik zit met het volgende.. Mijn eisprong heb ik vorige week dinsdag gehad, dit weet ik doordat ik temperatuur (zie kaartje in mijn handtekening). Ik had vruchtbaar slijm en na mijn eisprong pijnlijke tepels zoals elke maand. Na mijn eisprong had ik gewoon creamy afscheiding , gisteren ook.. maar ook opeens verloor ik rekbaar doorzichtig slijm.. Ik vind het zo raar en vraag me af waar dit van kan komen? Wie heeft hier ervaring mee? Kan het misschien van een mogelijke innesteling zijn? Vandaag heb ik alleen nog creamy afscheiding gehad geen rekbaar slijm meer gezien... Alvast bedankt voor de reactie!
Hoihoi, Ik had t gister ook en ben een week na mn ei... Dit had ik vorige rondes niet, zit nu ook met btj zenuwen te wachten tot volgende week. Maar ik probeer niet aan al mn klachtjes enz te denken want daar word ik alleen maar gek van. Hopelijk hebben meer (bijna)moeders hier ervaring mee? Groetjes..
Hier nog zo iemand. Had ook ineens slijmerig.. nu gewoon constant nattig eigenlijk.. en dat konden geen restanten zijn van een gezellige avond. Gisteren ineens felle steken rechtsonderin, zoals sommigen hun ei beschrijven. Dus voor de zekerheid gisteravond nog maar weer even aan de slag gegaan.. Maar het gekke is dat rondom mijn vruchtbaar-berekende dag er niets meer uit liep zeg maar, (je baarmoedermond staat dan open zeggen ze) en vannacht tot vandaag loopt het er wel weer uit. Dus dan lijkt het niet op eisprong toch? Dus wie weet wel innesteling? Misschien voelt dat wel ook ongeveer als een eisprong?
@annie23 Ja wat duurt wachten lang he? Ik hoop nog reacties te krijgen van vrouwen die dit ook hebben gehad en zwanger bleken Hopelijk is het inderdaad van een innestelling..