van wie waren jullie grote fan en van wie nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door marijke2, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

#41 Rosado, 8 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2010
    Ik was vroeger van niemand fan, maar ik kreeg het wel heel warm van....Peter André, hahahhaa. Uren zat mijn vriendin en ik voor MTV en TMF te wachten tot die clip van Mysterious Girl voorbij kwam. Echt TE erg :D.

2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Ik was (en ben nog een beetje) gek van: The Kelly Family. met name van Angelo. haha. Ik wist elk sprongetje, bewegingkje,en hoe hij deed op de videobanden. Mijn ouders werden er soms gek van! :)

Ik had er alles van, posters, mokken, dassen, de hele meuk.

Nu ben ik erg breed.. alles is goed. Maar ook Heart een groep uit de jaren 80 vindt ik erg leuk.

3. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Ik was een hele grote fan van de backstreet boys haha

nu niet echt ergens fan van...luister naar zo veel soorten!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.212
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Vroeger ook een mega fan geweest van de Backstreet boys en ben naar alle concerten geweest in Nederland. Ook ik had mijn kamer vol met posters. Ik kan het nu niet begrijpen dat ik er zoveel voor over had. Als er een concert was die s'avonds 20.00 uur begon stonden we er al 's ochtends vroeg om 5 uur zodat we zo voorraan mogelijk stonden. Ik was niet zo een gillende fan of een fan die flauwviel. Zo erg gelukkig ook niet.

Nu vind ik Bon Jovi en Kane wel leuk. Verder luister ik veel naar de radio.

5. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Michael Jackson, altijd al geweest, heb me dinsdag dan ook laten tattoëren met zijn logo.

6. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    backstreetboys
    n sync
    five
    aaron carter:D

nu luister ik meer nederlands talige8)

7. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.642
    173
    63
    Vrouw
    Ook ik had alle muren in mijn slaapkamer volhangen met posters van The Backstreet Boys. Bij mijn ouders op zolder staan nog dozen vol spullen van de BSB.

Niet veel later hield ik van hele andere muziek: Nirvana, The Doors, Nightwish, After Forever en Epica.

8. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Ik begon met

Eind jaren '80 met 'The nieuws kids on the blok'

Daar na Thake That.
    East 17
    O ja Madonna vond ik ook hele maal te gek in de jaren '80.

In begin jaren '90 Begon mij voorkeur voor muziek toch uit te gaan voor 'Hardcore'.

Vind het nu nog steeds leuk. Maar ook 'Mooi Wark' Is zo leuk en Henk wijngaard' heel hard mee brullen. gewoon heerlijk

9. Florida13

Florida13 Fanatiek lid

25 feb 2008
    1.485
    2
    0
    In het begin was ik fan van The New Kids on the Block - echt helemaal verzot op Joey :$ :) haha

Daarna echt MEGA fan van Take That - speciaal Mark (ik zocht me wel de sissy's uit zeg :) :p)
    Concert geweest en echt liggen janken toen ze uit elkaar gingen

Daarna MEGA fan van the Backstreet Boys - Brian was favoriete!
    Tíg keer naar concerten geweest, in Nederland en Duitsland. Heb kapitalen uitgegeven aan hitkranten, Break out's en die Duitse boekjes (kon geen woord Duits lezen, als er maar plaatjes in zaten :))

Ik ben een jaar of 4/5/6 geleden :( zoiets nog naar een concert geweest met 3 vriendinnen in Brussel. Zo leuk om al die liedjes van vroeger mee te zingen, en te zien dat de meeste fans allemaal richting de 30 gingen. Nu lekker rustig op een stoel gezeten, ipv hysterisch te lopen doen zoals toen ;)

Nu nergens meer fan van, haha. Gek hoe je je als tiener kunt voelen of gedragen he.

10. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Mooi wark is inderdaad leuk!
    Maar ook de 'foute'muziek van Q-music.. heerlijk!

11. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom

Jaaaaaaa de jaren '90 muziek. Dj Paul enzo. Scooter. Heerlijk gewoon. Krijg helemaal heimwee naar die tijd.

12. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Oh ja en kinderen voor kinderen. Ik wilde per se zelf ook meedoen. En dan moesten we wel verhuizen, maar dat kon mij niet schelen haha!

13. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    Madonna was ik helemaal gek van.
    heel mijn kamer vol met plaatjes vlaggen posters zelfs achter mijn bed op het behang ging het door.
    ik vond ook dat ik op dr leek .....proest uhummmm was wel 11 he!
    en nu vind ik haar nog steeds een superwijf.

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    oja en Doe Maar

15. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik was altijd enorme fan van the backstreet boys en dan voornamelijk voor Nick Carter ... hahaha

Nu ben ik enorme fan van mezelf hahahah nee hoor geintje ;)

heb nu niet echt 1 persoon of band waarvan ik zeg daar ben ik fan van, ik vind veel verschillende dingen wel leuk ..

Ik ben wel gek op die relaxte meditatie muziek, en dan vooral s'avonds als die kleine op bed ligt ... heerlijk ff tot mezelf komen ;)

16. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Vroeger Madonna en nu niemand

17. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    de spice girls !!! hahaha, als ik er weer aan terug denk...
    op de basisschool met 4 anderen moeten we dan zo nu en dan een liedje na doen in de klas...
    van alles van de groep hebben...

en nu .... nergens fan van ... van mijn gezin... de grootste fan !

18. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Madonna,NKOTB,Take That,
    DJ Paul Elstak,Roxette,UB40...

Nu nog steeds UB40 sowieso,
    en Nederlandstalige muziek :D

19. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.301
    1.464
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Op mijn 16e heb ik de house muziek ontdekt met die cassette bandjes van Turn up the Bass deel 1 en 2 en dat is eigenlijk nooit meer overgegaan. Heb eigenlijk op alle soorten housemuziek wel gedanst maar mijn voorkeur gaat nu uit naar de muziek die bijv. op Dance Valley gedraaid wordt. Lekker vrolijk maar mag wel met een stevig beat.

Voor mijn 16e was het voornamelijk de popmuziek, Madonna, Michael Jackson en Duran Duran.

Van de filmsterren vond ik Rob Lowe en Tom Cruise erg lekker!!!!!!

Als ik thuis op de bank zit luister ik graag naar easy listening muziek zoals Alain Clark, Michael Buble en Katie Melua.

Veel liefs
    Nataly

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    New Kids on the Block daar was ik heeel groot fan van! Ik weet nog dat ik tegen mijn vader zei dat ik voor altijd fan zou blijven en dat hij me zei: ik spreek je over 10 jaar wel. En ja het fan-zijn is over gegaan. Ik ben nu nergens meer fan van. Ik luister graag rock of gothic rock maar ben niet fan van een band of zanger(es).

Deel Deze Pagina