van wie waren jullie grote fan en van wie nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door marijke2, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Rond m'n 10e ontdekte ik Falco en die vind ik nog steeds leuk (al issie al jaren dood) De Pet Shop Boys ben ik ook altijd leuk blijven vinden. Gaan we ook nog steeds naartoe als ze in NL zijn. The Cure zelfde verhaal.
    De band die ik het vaakst heb gezien is Nada Surf. Suuuuuper nog steeds!

Vroeger hing m'n hele kamer vol met posters en plaatjes van de Sex Pistols, haha en ook wel the Cure enzo.

Tegenwoordig geen posters meer aan de wand, maar op de één of andere manier spelen er veel vrienden van me in allerlei soorten bands en ik vind het altijd heel leuk om ze te zien optreden. Een van die bands is Klavan Gadjé. Nederlandstalige Gipsymuziek. Errug dansbaar en vrolijk. Bij hun optredens ben ik bijna wel maandelijks te vinden. Is altijd zo'n groot feest! Verder veel coverbands of harder Rockwerk.

Scouting for Girls is ook leuk! Vooral het nummer Heartbeat!

2. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hier precies hetzelfde!

3. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Vroeger (en nu nog steeds) vond ik Mariah Carey erg goed. Alleen de laatste 2 cd's zijn minder mooi.

Verder kan ik echt genieten van de muziek van George Michael, ben 3 keer naar zijn concert geweest. Echt geweldig!

Ook Acda en de Munnik luister ik graag. Daar ga ik in februari weer naar toe.

Vroeger vond ik Medisch Centrum West leuk.

Nu kijk ik graag naar Still standig, according to Jim en two and a half men. En uiteraard GTST.

Deel Deze Pagina