waarom doen jullie zo lullig !!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door staartje, 16 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    waarom doen jullie zo lullig ik heb vanmorgen laten weten hoe het bij de huisarts was gegaan daarna ben ik gaan werken en nu lees ik ineens dit allemaal

het is allemaal waar wat ik schijf ik ben er veel mee bezig ja maar dat ik ook logisch ik heb bijna elke maand vage testen je en een hele onregelmatige cyclus

ik zit hier bijna te huilen om wat jullie allemaal over mij zitten te zeggen ik snap dat het ongeloofwaardig overkomt als iemand zo vaak zwanger is maar het is wel zo
    alleen heb ik de pech dat ik meestal net voor de echo het vruchtje verlies ik heb het al een paar keer opgevangen en dan was er allen verdikt baarmoeder slijm of een restje van een zwangerschap
    ik heb toch geschreven dat die schouderpijn vanmorgen weg was
    het is toch logische dat ik wat meer afwachtend ben ik wil serieus genomen worden door de artsen en niet als ik maar iets voel naar de dokter rennen

ik vindt het echt heel erg dat jullie zo doen ik voel me al zo klote!!!

2. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Staartje,

Ik heb zelf niet in je topic gereageerd maar wel doorgelezen. Jouw klachten oa schouderpijn moet je wel serieus nemen, maar je bent al bij de huisarts geweest met jouw verhaal. Dat je verder geen bloedtest of degelijke wilt is jouw eigen beslissing.

De andere dames proberen je zo goed als het kan te helpen, vaak omdat ze zelf een bbz hebben doorgemaakt en je daarvoor willen waarschuwen.
    Het zal ook niet de bedoeling zijn om je nog ellendiger te laten voelen dan dat je nu al doet!

Veel sterkte meid.

3. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Ik weet niet wat er allemaal gezegd of geschreven is maar vervelend dat je je zo beroerd voelt! Sterkte met alles!

4. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    dit is gewoon niet eerlijk ze zitten een heel eigen verhaal ervan te maken

5. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Logisch dat je niet reageert als je aan het werken bent.. maar vertel in je andere topic even uit wat de dokter zei... Oh dat heb je al gedaan zeg je? Sorry!

Maar ben je niet meer naar de dokter geweest? met je klachten??

sterkte!!! Lijkt me niet leuk om zo je topic terug te vinden!

6. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    nee vanmorgen waren ze weg ik heb het wel gevraagt of het niet bbm zou kunnen zijn maar hij zegt dat er dan wel buikpijn bij hoort

ik zit nu de heletijd te janken hoe kunnen mensen zo doen
    zomaar zelf dingen erbij verzinnen en een eigen verhaal maken en zich daar dan helemaal boos over maken
    ik ben zo boos verdrietig ik voel me zo slecht ik weet niet meer wat ik moet doen

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Het ging er niet zo om of je wel of niet iedere maand zwanger bent maar meer om je laatste topic over dat je een knalposi test had. Ik zelf vond hem helemaal niet zo knal positief, en zoals ik al zei het kan heel goed een valse positieve test hebben. Als er op de echo niets te zien blijkt en jij krijgt allemaal klachten en je krijgt allerlei adviezen maar doet er niets mee snap ik dat sommige mensen gefrustreerd worden. Ik snap zelf gewoon ook niet waarom je niet bent gaan bloedprikken als je zeker weet dat je zwanger bent ben je toch heel bang dat het een bbz is lijkt me.
    Het nadeel van internet is dat je iemand niet kent en sommige dingen verkeerd overkomen maar de laatste tijd zijn er hier zoveel vage verhalen geweest dat het soms moeilijk is te geloven of iets wel of niet klopt.

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    je kunt wel een beetje overdrijven hoor .. laat je niet zo gek maken meid !

ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent !

9. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb net het bewuste topic gelezen en vond de reacties hier en daar wel hard hoor.
    Staartje, hoop voor je dat alles oke is.

10. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    maar als je echt zo graag een kindje wil en mensen doen zo bot nou zeg maar gemeen
    dan wordt ik daar erg boos over ik sta er al bekent om bij me vriend om bij elk klein dingetje naar de huisarts te gaan en nu wou ik niet zo hypogondisch overkomen
    en het nog heel even afwachten of de pijn toenam
    en dan reageren mensen zo

en die test ik heb hem nooit knal test genoemt ik zij dat ie goed positief is ik heb heel vaak gezegt dat ie er niet af knalt maar hij is wel goed positief

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Staartje ik heb in je vorige topic geschreven en je toen ook heel veel sterkte gewenst ik weet maar al te goed wat het is om steeds miskramen te krijgen, ik hoop voor je dat je snel hulp kan krijgen van een gyn die je serieus neemt, mischien kan je eens aan je huisarts een verwijskaart vragen want na 3miskramen heb je recht op onderzoeken. Ik zou nu een keer op mijn strepen gaan staan en je niet de deur laten wijzen. Ik geef je nog een tip als je wilt praten ga dan eens naar het fiom deze mensen zitten er speciaal voor. Ik ben er ook geweest en moet zeggen ik ben er verschrikkelijk van opgeknapt ik kan mijn verdriet beter plaatsen. nogmaals sterkte

12. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik wil wel een bewijs geven of zo dat het wel echt mijn foto's zijn door onder de testen een papiertje te leggen en dat iemand dan iets heel raars verzind iets van een code of zo en dan daar een foto van maar ofzo

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha staartje laat je toch niet zo gek maken !! , als jij jezelf geloofd is t goed toch..

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee dat snap ik ook wel , maar om nu dehele tijd erom te gaan huilen gaat ookwel n beetje ver .. ;)

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik heb je niet aan het huilen willen maken in ieder geval, maar goed heb je nu nog steeds positieve testen dan? Want dan zou ik maandag toch even bloed laten prikken.

16. mimi83

mimi83 Niet meer actief

meid,

Ik heb je vorige topic gelezen en aangezien ze daar van kwaad tot erger verzonnen omdat je niet reageerde. tja sommige mensen werken!!
    Laat het gaan! ga met je ha praten dat je onderzoeken wil, vanwege de miskramen en praten met iemand lijkt me ook geen slecht idee al is het alleen maar om iets zekerder van jezelf te worden.

17. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Staartje laat je niet zo gek maken!!
    Je hoeft helemaal niets aan niemand te bewijzen dat je het zelf bent!!
    Jij weet al te goed dat jij het bent,en daar gaat het om..kom op zeg! Sterkte meid!!!

18. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik kan er niet tegen al me hele leven niet als ik de waarheid spreek en er wordt dan gezegt dat ik lieg
    ik kan niet tegen liegen
    mijn stief moeder zij als kind ook altijd dat ik loog en trok dan haar eigen kinderen voor zodat ik straf had
    ik kan er niet tegen als ze me niet geloven

ik ga nu gewoon een film kijken
    bedankt voor de gene die normaal hebben gereageerd
    ik hou hier mee op

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    slim ;) want je zit jezelf alleen maar druk te maken ..
    fijne avond ...

20. music4life

music4life Niet meer actief

lieverd
    heb er schijt aan,er zijn miss wel mensen in je omgeving die je wel serieuws nemen! als je er zon last van heb kan je hier beter niet meer posten, reageren,schrijf het in een dagboekje bijv,en nogmaals aan bijv een goede vriendin,, probeer je hiervan een beetje af te sluiten.. ;)

Deel Deze Pagina