van wie was 2v5 test pas na 5 min positief en bleek toch zwanger??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Migga, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38

Ik ben er nog wel hoor! Maar ik heb de hele dag gewerkt en ben nu net thuis.

Na die test van gisteren heb ik nog niet opnieuw getest. Maar ik weet voor 90% zeker dat ik gewoon ongi ga worden. Het bruinverlies neemt toe en dat is meestal een voorbode.

Vooralsnog heb ik het helemaal gehad met die 2v5 testen. Ik ga in het vervolg maar gewoon weer voor de CB digi. Dat was bij mijn vorige zwangerschap ook de enige manier om mijn vriend ervan te overtuigen dat ik echt zwanger was. In vage roze lijntjes geloofde hij niet :D

Zodra ik nieuws heb meld ik mij weer!

2. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Helaas..... ongi geworden..... ik baal er van, maar had het wel een beetje verwacht. Nou ja, nieuwe ronden, nieuwe kansen, zeg ik maar!

3. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Hé meid wat balen :( toch vind ik jouw test te duidelijk voor vals positief hoor, ook al verscheen het lijntje na 10 minuten pas.

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik denk ook niet dat hij vals positief was, maar dat het vruchtje niet goed heeft kunnen innestelen. De test vond ik echt te mooi voor vals positief. Maar we zullen het nooit weten...

Hoop dat je snel een knaltest in je handen hebt meid!
    (CB Digital is misschien voor je het beste, niks twijfel, gewoon ja of nee...)

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    he meid wa balen.. dikke knuff.. en volgende ronde SUCCESSSSS

6. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meid! Je krijgt toch hoop na zo´n mooie test, grrr:x:(

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja... je moet gewoon niet na 5 minuten aflezen... hoe duidelijk ook, 90% is dan gewoon vals positief

kijk maar eens op www.peeonastick.com
    Daar hebben ze alle negatieve testen een tijdje laten liggen en uiteindelijk kwam er bijna overal een licht streepje.

Gewoon morgen nog een keer testen...

Ik heb trouwens een keer na een minuut of 8 een duidelijker streepje gehad dan jij en toen was ik echt niet zwanger...

Bij mijn positieve testen is het vaak nog een minuut of minder al zichtbaar...

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o ik lees dat je ongie bent geworden. Balen meid!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat jammer meid! hopelijk volgende ronde wel raak

Deel Deze Pagina