Van wie was je vroeger fan en hoe denk je daar nu over?

Discussie in 'De lounge' gestart door Savita, 27 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama to be

mama to be Actief lid

1 jan 2008
    395
    0
    0
    Winsum
    Eerst was het Madonna echt de hele muur vol posters en daarna Take That. Vind het nog steeds wel leuk om te horen als het opde radio is maar zou er geen cd van opzetten

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    michael jackson- en de ouwe liedjes nog steeds, maar bij 'blood on the dancefloor' ben ik afgetaaid! Ik heb dus wel alle cd's van hem, maar meer omdat ik vind dat ik moet weten wat hij tegenwoordig (is trouwens al weer even geleden) presteert. Heb wel veel bewondering voor z'n oude muziek en danskunsten dus. Maar dus niet voor de persoon (laat ik dat even duidelijk hebben!)

En clouseau vond en vind ik erg goed
    en acda & de munnik vond ik al goed voordat ze die eerste megahit hadden! Is inmiddels ook al weer een jaar of 11 (?) geleden dat ik die CD grijs heb gedraaid. En iedereen vond er niks aan tot ze opeens een megahit hadden! Naja!

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    haha ik was vroeger (nou ja euh 8jaar geleden) fan van brintney spears maar die heeft tegenwoordig een steekje los in de bovenkamer en ook van de spice girls erg hé haha ik heb nu ook een betere muzieksmaak

4. Evanthe

Evanthe Niet meer actief

UB40!
    Nog steeds super!

5. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    New kids on the Block :oops: . Erg!

6. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    was vroeger enorm fan (verliefd?) van/op jari litmanen

7. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    ik vroeger van Madonna!liedjes van vroeger vind ik nog steeds leuk maar na een tijdje vond ik haar muziek niet meer leuk mn vogue en dat soort nrs.
    nu vind ik alles wel ok maar echte hardcore en klassiek ben ik niet fan van!
    golden earring ,bonjovi ,dire straits erg gaaf!

8. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    New kids on the block... :oops:
    Tsja,je bent jong hè... hahaha! :)

9. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    hier nog eentje die fan was van de allerergste zou blijkt ;)
    the kelly family was ik echt helemaal weg van :)

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    gut ja, nkotb! Ben ik ook nog eens een poosje gek van geweest! Was ik al weer vergeten! Mark Wahlberg is het kleine broertje van Donnie wahlberg uit nkotb. Mark had toen een groepje, marky mark and the funky bunch! Vond ik toen zooooo zielug! En nou is ie een filmster! :) Heeft ie het uiteindelijk toch een stukkie beter gedaan dan z'n grote broer he!

11. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik was vroeger fan van Milli Vanilli.. :oops:
    Kocht toen van mijn zakcentje het duurste tijdschrift waar maar een heel klein plaatje van hun in stond, moest het echt hebben..
    Op een gegeven moment werd ik ouder en kwam erachter dat ze zo nep waren als wat... hihi als ik er weer aan terug denk zeg... hihi

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tja, toen ze nep bleken, was voor mij de lol er ook gelijk af! Eigenlijk best zielig, want de 'echte' milli vanilli heeft zo nooit meer kunnen scoren!

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik was ook fan, nog in de cassettebandjestijd, haha.

Ik was ook superfan van Madonna, haar vind ik nu nog steeds goed.

14. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Take That :oops:

Was er zo gek van dat ik met hun optreden in België van 's morgens 10u voor de deur zat te wachten :oops:

Had een dikke kaft bijeen gespaard met allemaal artikels en gadgets van hen... die heb ik nog steeds op zolder liggen :oops:

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Niet jezelf schamen voor take that hoor![-X
    Ik was ook superfan toen, ben op mijn 16e nr concert geweest en afgelopen november weer..en de mannen zijn nu tien keer knapper dan toen!
    Heb op zolder ook nog een take that kratje met dure engelse fanbladen, plaatjesboeken enzo! De laatste nieuwe cd zit hier regelmatig in de speler!

16. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hier nog een NKOTB fan.... Wat heb ik gejankt zeg, dat ik niet naar het concert mocht... Vond het zo oneerlijk! En ik heb nog harder gejankt toen mijn vader iets opgenomen had over de videoband met een concert wat op tv was geweest... :) Ik was helemaal verliefd op Joey.. Hij is net zo oud als ik en ik vond hem geweldig... :)

Ah... vroeger.. met cassetebandjes in de weer voor de radio om de top 40 op te nemen.... pffftt... Ik word oud.. :)

O ja, en nu ik er zo eens over zit te denken, wat ik in die tijd ook helemaal geweldig vond (en nu nig steeds!) waren de Grandmixen van 1990 en 1991.... Ben liebrand heeft ze gemaakt, ze zijn helaas ooit op cd uitgekomen, iets met de rechten. Ik heb ze allebei op een bandje opgnomen van de radio maar als iemand ze op de computer heeft en ze mij zou kunnen bezorgen? *smeekt* Ik zou je eeuwig dankbaar zijn! :D

Edit: Ok die laatste alinea telt niet meer.. :) Ik heb ze inmiddels gevonden op een betaalsite.. :D :D :D (Raar want ik heb er vorig jaar naar gezocht en toen was er helemaal niks te vinden... ) Raad eens wie er helemaal happy is!

17. tanja8

tanja8 Niet meer actief

spice girls!
    Nu vind ik het verschrikkelijk...

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Take That! Ben net als Juut afgelopen november ook naar het concert geweest (had een kaartje maar mocht niet van mijn ouders toen ik 14 was :-?)
    Hele kamer was (letterlijk) behangen met posters (had er geloof ik 600 ofzo) en al mijn zuurverdiende centjes gingen naar (Engelse) tijdschriften waar ze in stonden.

Heb op dit moment hun nieuwste cd opstaan ;)

19. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    De backstreet boys
    Dani (de voetballer van ajax) Dani had ik zelfs levensgroot op posterformaat in mijn slaapkamer :)
    westlife
    Edwin van der sar (nog steeds alleen geen posters meer :D )
    en natuurlijk de club ajax nog steeds mijn passie

20. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.984
    0
    0
    Ik had trouwens zelfs alles in ajax stijl behang, lamp, deurmat, dekbed, badjas, pyjama en nog tig spullen erbij... als ik er nu op terug kijk denk ik van wel grappig maar ook beetje te gek.

Deel Deze Pagina