Milli Vanilli dagenlang in tranen geweest toen ze totaal nep bleken te zijn.... Geen zanger maar wel een smakelijk hapje: Johnny Depp.... Overigens vind ik die nog steeds heel wat charmes hebben.
Ik was fan van The Radio's (Belgische groep die nu niet meer bestaat, Bart Peeters was de leadsinger), ik hoorde ze toen graag en ik luister nu nog steeds erg graag naar hun muziek, misschien ook uit nostalgie, maar ik vind ze gewoon goed. In mijn puberjaren was ik een enorme fan van Backstreet Boys, kamer hing vol, had veel prullen van hen en was zooooo verliefd op Nick . In mindere mate was ik ook wel een tijdje fan van Leonardo DiCaprio en Westlife. Ik ben ook altijd fan/suporter geweest van RSC Anderlecht (Belgische voetbalploeg), dit is altijd zo geweest, zal altijd zo zijn.
Het begin van mn tienerjaren was ik fan van Kinderen voor kinderen. toen daarna helemaal Nirvana gek en No Doubt ook nog een periode... Vind het nog steeds niet erg om ernaar te luisteren. tour of duty... ja die mannen, mocht van mn moeder altijd opblijven om dat te kijken...
tour of duty vond ik echt gaaf! Lekkere mannen en veel drama. Wel jammer dat ze de laatste paar seizoenen meer bezig waren met relaties dan met in de jungle zitten. En ook erg jammer dat ze moesten stoppen. The radio's? 'And she goes nananana nanananaha... ' Mooi liedje, kun je zo lekker meegalmen!. 'In to folk' was ook van hun he? Andere liedjes ken ik niet van ze. Ik vond ze als groepje vooral erg grappig! Enne...clouseau bestaat echt nog wel!
ZIt ik net in de auto om naar de supermarkt te gaan en weet je wat ik hoorde op Q-music? The New kids On The Block schijnen weer bij elkaar te zijn.... ROTFL! Ik heb echt heel hard zitten lachen in de auto.. *pakt trouwjurk weer uit*
@ Tezz: Yep, I'm into folk was ook van hun. Achteraf bekeken vind ik het wel raar dat ik er fan van was, ik was een jaar of 10-11 toen ik fan van hen werd, was nu niet bepaald een groep voor 'jonge meiden' zoals ik denk ik. En over Clouseau, zij bestaan zeker nog. In België zijn ze nog steeds razendpopulair. Vind ze niet slecht, maar vond hun oude liedjes beter.
Een tijdje in de puberteit: Backstreet Boys : Brian ! Maar eigenlijk nog veel langer van paul de leeuw! Was zelfs verliefd en hoopte op een moooie toekomst... De 3 nadelen had ik echter ook al wel op een rijtje gezet in mijn dagboek hoor: 1. Hij bekende nederlander, ik niet 2. Hij een heeeel stukje ouder dan ik 3, Hij best wel homo, ik vrouw... Maar...blijf grote fan van die man. Lijkt een grote waffel te hebben (is ook zo) maar heeft ook zo'n klein hartje!
Ik zie dat er best nog wel wat meiden zijn die voetbal leuk vinden (vonden?), is het misschien een idee om aan voetbal-topic te openen? Was en ben zelf een enorme Ajax fan!
Ik ben een ontzettende fan geweest van New Kids on The Block Het was zelfs zo erg dat ik alle bladen bij de Bruna kocht en dan alles wat erover hun instond in plakboeken plakte. Ook alle muren op mijn kamer waren behangen met posters van ze. Ook naar het concert in Ahoy op mijn 13e, dat was voor mij helemaal het einde! Verder liet ik door een tante uit Amerika spulletjes verschepen naar NL, zodat ik speciale dinmgen had die niemand anders had van hun. Echt het was een drama toen ze uitelkaar gingen. Ik dacht mijn wereld vergaat Mijn vader zei altijd dat het maar een fase was, maar dat geloofde ik natuurlijk niet, want ik zou voor altijd fan van ze blijven! Maar ach mijn vader had gelijk , het was een fase en wonder boven wonder ben ik de zware klap te boven gekomen en ben ik verder gegaan met mijn leven 8) Nu las ik alleen dat ze weer on tour gaan, dus stiekem zou ik ze best nog wel een keer zien Hahahaha. Groetjes Kirsten
Ik ben wat ouder dus ook iets andere posters. In mijn kamer hing DOE MAAR. had ook een spijkerjasje met allemaal Doe Maar buttons. Ook Roberto Jacketti en de scooters vond ik geweldig maar ook King, Queen, Blondie en The Police...... Ben op mijn 14e ook naar het concert van Duran Duran geweest. Was helemaal gek op Simon LeBon
ik was vroeger echt super fan van de spice girls, ik had echt alles ook zo'n heel groot staand bord van ze en ik had een x een brief gestuurd en toen kreeg ik een brief terug! en tsja hoe ik er nu over denk soms vindt ik het wel leuk om het terug te luisteren en dan denken aan vroeger. Ze kwamen pas geleden een concert geven in keulen kwou der wel heen, maar er was niemand die hun meer leuk vonden
In het begin van mijn tienerjaren...(pffff wat is dat toch lang geleden zeg) was ik fan van New Kids On The Block. Later werd dat Take That en ook wel East 17. Van nkotb en east 17 heb ik niks van bewaard maar van Take That heb ik nog aardig wat spulletjes bewaard. Staan wel in de kleder Ben laast nog naar Ahoy geweest geweldig concert. En de laaste cd is ook toppie. Daarnaast was ik ook fan van Phil Collins hele andere muziek. Ook daar ben ik nog fan van. Kirsten als NKOTB weer on tour gaan ben ik ook wel nieuwschierig hoor. HIhihihi...
http://www.people.com/people/article/0, ... 22,00.html Hahaha. Lees maar ff. Had toevallig gister deze link doorgestuurd gekregen van een vriendin van mij, die mij dus ook nog kent uit mijn pubertijd, hahahaha. Ben ik in ieder geval niet de enige die daar weer wil staan groetjes Kirsten
ik begon bij danny de munk, nog mijn meissie geplaybackt op een marktshow... hebnog steeds ciske de rat als ringtone... madonna heb ik tot tranen toe van mijn moeder wel een miljoen keer op familie feestjes, na het eten, voor het eten en op andere onpasselijke tijden nagedaan... kamer hing vol met posters. ook was ik een tijdje verliefd op james dean, me moeder had het hart niet om me te vertellen dat hij al lang dood was.. de dolly dots heb ik veel te vaak live gezien, en heb nu netjes de live dvds... frizzle zizzle vond ik GEWELDIG! ahum... wat later new kids on the block, johnny depp en prince (ok echt aleen om de muziek hoor!) en keanu reeves toen hij nog nerds speelde.... die kwam ik jaren later tegen op een feestje en onwijs sjansen natuurlijk ook al zag hij er in het echt niet zo geweldig uit, ik heb nachten wakker gelegen over hoe we zouden ontmoeten, en zouden trouwen en mooie kindjes zouden krijgen... dus dit was mijn kans, een beetje zoenen maar yuk, wat is die vent een ransbak(als in ruikt niet lekker, vieze bek)! dromen meteen in duigen! meisje die ook heb het feestje was is hem wel achterna gegaan, en die had de dag erna iedereen gebeld hoe smerig zijn huis wel niet was en hoe smerig hij was! lekkere domper! nu vind ik een hele hoop leuk, maar geen posters en knipsels meer voor mij
Hmmm... dan moet ik wel even terug in de tijd Uhhhh, Micheal Jackson natuurlijk, Wham niet te vergeten, AHA, Duran Duran, Madonna, The Cure (maar toen was ik iets ouder), Prins en ga zo maar door. Nu van alles en nog wat (als 't maar geen house is)
Haha, Britney Spears... need i say more? Wie ik nu wel kan waarderen is Angelina Jolie, niet alleen om dr looks, maar ook om haar inzet voor de vn
Toen ik 11 was was ik 'fan' van Take That. Waarom? Nog steeds geen idee hoe dat heeft kunnen gebeuren... Daarna Nirvana en Metallica, daar had ik ook posters en t-shirts enzo van.
@ Savita: Ik ben een grote voetbalfan! En waarom? Het is altijd mijn favoriete sport geweest, om naar te kijken en om te spelen. Dit is echt al van kindsbeen, waarschijnlijk met de paplepel ingekregen omdat mijn moeder ook zo'n grote voetbalfan was. Ik ben altijd al suporter geweest van Rsc Anderlecht en de laatste jaren geniet ik ook wel van een match van Liverpool, zou er zo graag eens heen gaan, die sfeer.. Ik vind het altijd kippenvel, zo'n vol stadion met mensen die allemaal voor hetzelfde zijn gekomen, die allemaal achter hun ploeg staan, die sfeer, het spel.. Mmmm.. En het is niet voor de mannen dat ik naar het voetbal ga!