Ik vond Jordan Knight het leukst! (hoor mij, ik klink weer als een puber ) Nu zal ik even optiefen uit dit topic
Ik was echt een super fan van de backstreet boys.Ben naar verschillende concerten geweest!En als kleine krummel deed ik altijd madonna na en michael jackson!maar dat was met de pubertijd voorbij! weet nog wel dat ik super verliefd was op nick van de bsb.Haha en toen brian en toen de rest langzaam aan!Moet zeggen dat ik af en toe er nog een cd van op zet
Hahaha en het leukeis dat mijn vriend gewoon een cd van ze heeft! echt cool want die heb ik dus niet. Wel alle van Thake That. 1 van Oasis. Die van Blur is foetsie.... en ik heb zelfs nog 2 vab de Backstreet Boys ennnnnnn.....1 van 3T! hahahahahahahaha
Als puber ben ik eigenlijk nooit ergens fan van geweest. Meer dat ik bepaalde muziek gewoon heel mooi vond, maar dat was het wel. Toen ik een klein meisje was (jaar of 6) was ik helemaal wild van Tina Turner! Het was zelfs zo erg dat als ze op tv was, ik niet eens durfde te kijken, zo geweldig vond ik haar
The Backstreet boys was ik helemaal lijp van haha. Uren heb ik naar de poosters liggen staren en vooral naar Brain. Had trouwns heel me slaapkamer + plafon volhangen met poosters sliep onder hun dekbed en had hun schoolspullen de hele ratteplan. Zielig eigelijk nu ik eraan denk haha En op tv was en ben ik nogsteeds een echte superman fan.
Ik was helemaal gek van madonna,ook ik had alles van haar posters,dekbed,badlakens enz.idd te erg voor woorden als ik er nu aan terug denk verder vond ik ub40 ook errug leuk. Groetjes Claudia
Ik was vooral gek van Anouk Ik heb een periode gehad en was ik fan van De Kast en een periode van de Kelly Familie haha maar Anouk blijf ik mooi vinden en Eminem vond/vind ik ook erg goed!