pearl jam kwam toen ik 13 was.. was ik ook helemaal gek van! In augustus nog naar een concert geweest van ze! geweldig!
Even diep spitten hoor. Toch alweer erg lang geleden. AHA, daar was ik fan van. En Doe Maar vond ik erg leuk. Draai ik nog steeds. Oow en U2.
pearl jam jaja vind ze nog goed! maar ook de madonna tijd heb ik van dichtbij gekend: net-t shirts, van die laarsjes hahahaha, kettingen, flinke oorbellen ennnnnn dat haar! liefs bianca
Eerst kwam Micheal Jackson! (Muziek vindt ik nog steeds gaaf trouwens!) Toen kwam Bon Jovi (die was zoooooooo lekkerrrr!) Later kwam The Kelly Family (so shoot me! ) Later kwam mijn 'nu-metal' periode: korn, rammstein, metallica, en noem allee bekende bands maar op! Nu-Metal luister ik nog steeds veel naar, maar ook veel naar andere muziek! Heb echt een hele brede smaak
Ik was zo fan van MADONNA. Posters hingen er in me kamer, een dekbed, een kussen een t-shirt. Daarna kwamen NEW KIDS ON THE BLOCK. Daar had ik ook zoveel poster van je zag geen stukje muur meer. Errug heh. Step by Step oooeh baby..... Madonna vind ik nog steeds goed hoor en altijd goed gebleven. Liefs Kelly
uhm.... QUEEN (jammer Freddy, dat je zo vroeg moest gaan) en tegenwoordig eigenlijk van alles. Van ABBA tot ZZ-Top zeg maar (hihihihi).... TV series vroeger waren The Dukes of Hazzard, Mork vom Ork, Battlestar Galactica. Lievelingsfilm vroeger STAR WARS (deel 4, 5 en 6 en tegenwoordig natuurlijk de nieuwe reeks). Mijn favourite auto: cadillac uit 1960 (nog steeds trouwens, want ik ben er in eentje van '64 getrouwd).
whitney housten (nog steeds) micheal jackson ( nog steeds) backstreet boys niet meer east 17 takt that ihihiihihhihi
Hm eerst Queen kon ze allemaal mee zingen. najah of het geod engels was hahah ( besmet door mijn ouders) toen was ik helemaal leip van de Backstreetboys Nick Carter en Aj Mclean waren mijn Favorieten..! Ik ging over na de 5ive hmm paar maanden.. op de middelbare school was ik weer gek van Nirvana :O haha combinatie.. Moet tog wel zegge krijg toch wel de kriebels terug als ik de nummers van de bsb opzet haha