Van wieg naar ledikant

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Gember, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gember

Gember Niet meer actief

Wij hebben ook het koudschuimmatras van Baby-Dump voor de wieg (ABZ Medicott). Die is nu aan het luchten in de babykamer. We gaan een dezer weken het ledikant en bijbehorend matras kopen. Matras kan dan alvast luchten in een hoek van de babykamer.

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Onze zoon sliep zeker tot 7mnd in de wieg. Veel mensen leggen het kindje BV overdag in het ledikant en s nachts in de wieg, dat kan dus ook. Het is vooral het matras wat moet luchten maar hoe lang dat weet ik eigenlijk niet, ik had het matras tijdens de zwangerschap al gekocht namelijk.

Als je wilt kan een wieg best lang, wij gingen over toen ze op hun buik rolden en aan de rand van de wieg op gingen trekken :) 7mnd dus. Maar ik vind kindje op je slaapkamer zeker een aanrader hoor! Gezellig en zeker ook ivm het veilig slapen advies tot 6 maanden niet op een eigen kamertje!

3. Gember

Gember Niet meer actief

Dankjewel. Ik vind het ook wel gezellig zo samen op onze slaapkamer. Ik zie het al helemaal voor me. :)

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag allemaal. Ik ben eruit! Ledikant gaan we alvast kopen en een maand voor ik ben uitgerekend in elkaar zetten. Wieg komt dan bij ons op de kamer. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina