travelcot baby of peuterversie??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mukje, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

travelcot baby of peuterversie???

1. babyversie

2. peuterversie

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. mukje

mukje Actief lid

17 okt 2008
    480
    0
    0
    rotterdam
    Hallo dames,
    voor de vakantie wil ik een travelcot aanschaffen. Maar wat is nu wijsheid, de babyversie of meteen maar de peuterversie.
    Mijn dochter is nu 6,5 maand, maar nu al 75 cm (!) volgende maand gaan we op vakantie en zullen hem dan dus gaan gebruiken. Die peuterversie is 'van' 2-4 jaar, maar kunnen kindjes tegen die tijd niet al op een gewoon luchtbedje?
    Wat zouden jullie doen en waarom?

grtje muk

2. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    ik lees mee, mijn dochter is al ouder, maar ik wil er ook graag een aanschaffen voor de aankomende vakantie..

3. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Ik heb zelf de babyversie gekocht, maar wil je toch aanraden om de peuterversie te kopen. Ik heb er zelf nogal spijt van dat ik niet die voor peuters heb gekocht, daar heb je veel langer plezier van. De babyversie is echt wel een beetje klein.

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.569
    113
    wij hebben bij de oudste wel eens de baby-versie geleend.
    Voor onze jongste hebben we meteen de peuterversie gekocht. Dan kun je er toch wat langer mee doen en wij hebben hem vorige zomer ook als buitenbox gebruikt. Heel fijn dat je hem kan dichtritsen met gaas waardoor er geen wespen en muggen bij kunnen.

5. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    wij hebben de peuterversie en Inge is nu bijna 2 en ben erg blij dat ze er nog steeds in kan. Ze vind het zelfs geweldig om in haar eigen tentje te slapen. Ze heeft er ook al vanaf baby zijnde in geslapen (toen ze niet meer in de wagenbak paste)
    Ze slaapt thuis nog in een ledikantje dus is niet gewend om in een groot bed te slapen dus ik zou haar niet zomaar op een luchtbed of gewoon bed leggen. Daar kruipt ze denk ik meteen uit.
    De slaapzak die je er bij krijgt gebruiken we niet. We leggen het luchtmatrasje in het tentje en vouwen haar gewone ledikantdekens om heen met een slaapzak of pyjama.
    Ik vind het echt een ideaal ding.

Deel Deze Pagina