Wat betekend dit? Want ik ben nu bijna 6 weken zwanger eerst was het altijd wit.. zelfs vanochtend nog en nou word het wat geler? Is dat normaal?
komt soms voor maar kan ook een schimmel zijn, je zou even naar de huisarts kunnen gaan om het na te laten kijken, bij mij is het altijd wit geweest maar ik heb ook meiden gehoord waarbij het geel is als het opdroogt, dus kan allebei, gewoon afscheiding of een schimmel
Kan inderdaad geel uitslaan als het opdroogd. De meesten hebben trouwens veel meer last van afscheiding dan voor de zwangerschap. Zolang je geen jeuk of pijn bij 't plassen hebt, zou ik er me niet te druk om maken.
Hoi, bij mijn weten heb ik steeds gele afscheiding gehadhoor, ook als het net in mijn inlegkruisje zit zeg maar! Ik heb niet de indruk dat dit verontrustend is, heb ook geen infectie of zo. Doordat ik hier altijd las dat het wit "moest" zijn, maakte ik me wel zorgen, ben dus altijd blij als ik hoor dat ik "lotgenoten" heb Misschien is het bij de ene wat witter/geler dan bij de andere? Heb trouwens zelfs ergens gelezen dat het alle kleuren van de regenboog kan hebben, hihi! Groetjes, Sunnyke
Ja volgens mij kan het alle 2, wit en geel, zolang je maar geen jeuk /pijn hebt of groene afscheiding.