heftige kramp rechter lies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muis26, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

goeiemorgen!
    nou ik heb het nu al 4 keer gevoeld en schrik er elke keer zo van dus ben benieuwd of meer mensen dit hebben..

ik lag gister op de bank en kreeg ineens zo'n verschrikkelijke kramp in mijn lies, niet echt precies in mn lies maar nét daarboven.. echt enorme kramp en stekende pijn, tot huilens aan toe. ben gister avond naar de 9maanden beurs geweest dus wel veel gelopen (heb ook bekken instabiliteit zou dit ermee te maken kunnen hebben?!?!?) en die keer ervoor had ik ook een paar uur gewerkt, en dus veel gelopen. Toen werd ik helemaal zwart voor mn ogen van de pijn....

Ik vraag me echt af wat dit nou is, het lijkt wel op mn blindedarm maar dat is het volgens mij niet. ben niet misselijk en heb ook geen druk pijn etc.
    Misschien herkent iemand dit , en weet die wat het wél kan zijn?

De baby is wel heel erg druk, kan dat ook zo veel pijn doen als ie daar toevallig ergens tegen aan ligt?

oh pleasssee ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

Liefs Muis

2. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb iets gelijkaardigs gehad en dit bleek een niersteen te zijn en mijn nier werd verdrukt door de baarmoeder.

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

oh jakkie! maar had jij constant pijn dan? bij mij ist echt met vlagen namelijk....

4. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ja het kwam ook met vlagen bij mij, plots kreeg ik een zeer pijnlijke kramp en kon ik amper nog lopen.
    Enige oplossing was veel drinken, en zo is het weggegaan bij mij.

5. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

Ik herken dit zeker,
    En ook bekkeninstabiliteit )alhoewel ik niet weet of dit er mee te maken heeft.
    Heel af en toe, vooral als ik lig en zeg maar mij lies overstrek komt de kramp. Met wat je zegt tot huilens aan toe, rol dan echt mij bed uit. Wat niet echt makkelijk gaat met bI
    Verlos zei dat ik me er niet te druk om moet maken, kan vaker voor komen. Maar wat nou precies de oorzaak is.
    Ben zelf heel erg gaan opletten, en soms dacht ik dat het kwam als ik ontlasting moest hebben )verdrukking darmen.
    Ik heb er nu trouwens weer minder last van.
    Maar hopelijk ben je iets gerustgesteld dat ik het heel er herken, en nog steeds zwanger ben.

Liefs

Deel Deze Pagina