Ik zag zojuist op de site van de ikea een leuke afbeelding wat precies in ons huis past. AGNARYD Afbeelding zonder lijst - IKEA Nu vraag ik me alleen af of het een poster of een canvas ofzo is? Hij staat onder de catagorie: ingelijste afbeeldingen. En bij de product omschrijving staat dat de binnenlijst blad op houtbasis is. Zal het dan een canvas zijn? voordat ik voor niks heen ga...
Ik denk dat het een canvas is, er staat bij dat hij 2 cm hoog is. Als het een poster is zou hij niet zo hoog zijn lijkt mij.
Dit is geen poster maar ook geen Canvas.. Het is gewoon een harde ( houten denk ik) glimmende plaat met dit plaatje erop... Best mooi!
idd geen van beide. is een soort lijst zonder rand eromheen. dus plaatje zit op hout-achtig iets. lastig uit te leggen
Ik weet ik het moet noemen. Wij hebben het thuis hangen. Het is een soort canvas/papier achtig iets. Is niet echt stevig maar wel leuk.
Als je even naar beneden scrollt, en de tab "productinformatie" aanklikt, dan kan je zien uit wat voor materiaal het bestaat: Binnenlijst: Blad op houtbasis Basismateriaal: papier, blanke lak Ik vermoed dat het canvas is op een houten frame.