van wlke cyclus moet ik nu uitgaan en innesteling

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door thee, 15 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thee

thee Lid

26 okt 2006
    30
    0
    0
    waarnemend/leidster KDV
    Amersfoort
    Helaas ik was vier dagen overtijd. Express lang gewacht met test, maar toch gister en voor de zekerheid een test gehaald zodat we hem alvast in huis zouden hebben. Gisteravond had ik al een naar voorgevoel van nou volgens mij word ik ongesteld.
    En helaas vanmiddag.....echt ook maar heel iets. Mijn tampon zit nauwelijks vol, maar er is wel wat op te zien. Of denken jullie misschien dat het innestelingbloed kan zijn? Ik weet het echt niet meer. Kijk wel wat het morgen is.

Een vorige topic van mij ging over vocht uit mijn tepel. Dit was voornamelijk bij mijn rechterborst het geval. Wit en transparant. Voor de zekerheid nu de dokter gebeld en hij had nog een gaatje voor mij vrij dus kon ik vandaag nog komen. Mijn borsten zijn gecheckt en alles is gelukkig goed. Nog gvraagd of de hormoonhuishouding een eicel niet kon blokkeren maar volgens hem is dat bij mij nog niet ter sprake aangezien het zo miniem vocht was en aan 1 borst dus dat verhaal moet ik van me afzetten. Of ik moest eens gaan temperaturen. Alleen hoe gaat dit in zijn werking. Zou iemand mij dit willen vertellen en de ervaringen?

Wil iemand me ook nog helpen van welke cyclus ik nu vanuit moet gaan:
    Mijn cyclus is als volgt 28- 25 - 30. Je telt de dag van menstruatie tot aan de volgende menstruatie toch gewoon mee?

Nou het is me allemaal wat. Moet zo maar denken: Mooie dingen duren wat langer en worden daardoor meer waardevoller.

xthe

2. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi ,
    Je cyclus begint vanaf de eerste dag van je menstuatie tot de dag VOOR je volgende menstruatie .

Ik zou zelf uitgaan van een cyclus van 28 dagen , dat is het meest gebruikelijke .
    Hoewel die van jou wel steeds langer word volgens mij .
    Anders een idee om de persona te gaan gebruiken ?

De persona is een apparaatje dat doormiddel van urine testjes je eisprong aangeeft .
    Aan de hand daarvan kun je dan precies zien hoelang je cyclus zal zijn .
    Ook makkelijk met oog op klussen natuurlijk , je weet precies wanneer je in de juiste tijd zit .

Temperaturen is eigenlijk vrij simpel .
    Je begint te tempen op de eerste dag van je cyclus (= eerste dag van menstruaties ) .
    Tempen doe je het betrouwbaarst via de anus .
    En het beste is dat je elke dag op de zelfde tijd tempt .
    Je tempt terwijl je nog in bed ligt , dus voor dat je echt gaat bewegen .
    Ga je bewegen dan schiet je temp namelijk de hoogte in en is het niet betrouwbaar meer .
    Als je temp dan stijgt heb je je eisprong .....

Ik hoop dat je hier wat aan hebt .

Groetjes Joyce

Deel Deze Pagina