haaruitval

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door roos1983, 15 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roos1983

roos1983 Lid

4 dec 2006
    70
    0
    0
    Sinds vandaag verlies ik echt enorm haren. Ik heb ook al enkele dagen enorme rugpijn (aan mijn onderrug). 2 Dagen geleden heb ik een testje gedaan maar toen was hij negatief. Wat denken jullie? zijn dit dingen die komen door het stoppen met de pil of zou het toch kunnen zijn dat ik zwanger ben...

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Denk dat het komt van het stoppen met de pil, of van het weer. Gezien je banner heb je nog geen eisprong gehad dus kun je ook nog niet zwanger zijn ;)

3. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    nou, ik had de laatste jaren heel veel last van haaruitval. sinds ik met de pil ben gestopt (eind aug.) is dat eindelijk over! volgens mij heeft het wel met je hormoonhuishouding te maken.. maar of je er ook aan af kunt zien of je zwanger bent.. ik vraag het me af..

4. Hoi, heb er zelf nog geen verstand van, maar weet van een collegaatje die bij haar zwangerschap juist heel veel haar vasthield, had echt een hele bos toen.

Groetjes Jelske

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik verlies echt een hoop haar sinds ik gestopt ben met de pil. En ik heb ook nog eens lang haar, dus dan lijkt het nog meer!

6. Niet meer actief

Ook ik heb een aantal maanden na het stoppen met de pil behoorlijk haaruitval gehad. Ik realiseerde me van de week ineens dat het nu weer 'normaal' is, duidelijke zaak lijkt me!

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik heb geen idee waar het aan ligt maar weet wel dat als je zwanger bent dat je juist minder haren verliest! Hoop natuurlijk wel dat je zwanger bent maar dit verschijnsel hoort er niet bij...
    succes!

Deel Deze Pagina