hoi meiden ik had al eerder een berichtje getypt dat in mijn urine moeilijk het hcg hormoon te testen is. Ik moest 2 december ongesteld worden dit bleef uit 3 december een test gedaan die was negatief. kreeg op 5 december heftige buikpijn, (was nog steeds niet ongesteld) huisarts adviseerde om op 7 december nog een test te doen en al die negatief was zou ik 8 december me bloed laten prikken op het hcg hormoon. Nou de test van 7 december was negatief. 8 december was ik nog steeds niet ongesteld ( terwijl ik altijd maar hoog uit 2 dagen overtijd ben) dus ik naar het labratoruim me bloed laten prikken word ik s'middags ongesteld het vreemde is dat ik dit maar een halve dag ben geweest want zaterdag was het weer weg. Ook heb ik veel symptonen van zwanger zijn. misselijk,moe emotioneel, pijnlijke borsten. Ik heb de huisarts gebeld dat ik ongesteld was geworden maar zij vond het verstandig om de test toch door te laten gaan, (omdat ik van me zoontje er pas achterkwam na 3 1/2 maand dat ik zwanger was ) nou belde gisteren de assistente van de huisarts me op dat ze in antwerpen(daar wordt alleen de test op hcg hormoon uitgevoerd) het buisje met mijn bloed hebben laten vallen dus nu kan ik weer opnieuw bloed laten prikken en krijg nu pas de uitslag over 2 weken. voel nog steeds de symptonen van zwanger zijn en denk dat ik morgen maar weer een test probeer! nou dit is mijn verhaal ik hou jullie op de hoogte groetjes van monique (alias poeipoei)
jees joh! Buisje met bloed laten vallen...lekker voorzichtig van ze! Tjonge jonge! Maar nu dus weer bloed laten prikken...en waarom pas over 2 weken de uitslag? Hier in gouda hebben ze dat binnen het uur! Succes en we duimen!
Wat vervelend allemaal! Duim voor je meis! Hier kun je 's morgens prikken en 's middags na 14.00u bellen voor uitslag. 2 Weken w88 is wel erg lang Groetjes en succes! Marjo
Nou inderdaad, zelfs in Frankrijk waar ze toch alles met de Franse slag doen (is geen toeval die uitdrukking) hebben ze dezelfde dag nog de uitslag...In ieder geval veel sterkte met wachten!
tjemig wat slordig zeg,je buisje bloed laten vallen....alleeh echt een belg he! (was een grapje hoor )....vervelend dat het nu zo lang gaat duren,nou ik hoop voor je op een positieve uitslag en test SUCCES!
dank je wel meiden voor jullie bericht ik ga morgen toch de dokter bellen of het echt 2 weken duurt jullie horen het groetjes en knuffie van monique
Ook ik ben benieuwd wat de uitslag zal zijn. Maar 2 weken is wel erg lang ja! Ik hoop dat ze de uitslag toch sneller zullen hebben.
hoi meiden nou ik had eerder een berichtje geplaats dat ik mijn bloed had laten testen op hcg hormoon en dat het buisje was gevallen en de uitslag 2 weken zou duren. Ik heb toen van een paar van jullie een berichtje gehad dat dat heel erg lang duurt en jullie het zelfs al of dezelfde of de andere dag hadden de uitslag ( nog heel veel dank daarvoor) Nou heb ik net de assistente van de dokter gebeld en zij gaat er nu achter aan of die uitslag van mijn bloed ook niet sneller kan. Meiden bedankt voor de tip en het medeleven........ word vervolgd groetjes en knuf van monique(poeipoei)
hoi meiden daar was ik weer. had jullie verteld over het bloed testen op hcg hormoon en dat de uitslag 2 weken zou duren. een paar van jullie hadden berichtje terug gestuurd ( heel erg bedankt nog) dat jullie het al met 2 dagen hadden. nou heb ik vanmorgen de assistente van de huisarts gebeld, en ze is er achter aan gegaan en YESSSSSSSSSS krijg nu de uitslag aanstaande maandag pffffffffffffffff spannend hoop op een positieve uitslag meiden hou jullie op de hoogte dikke knuf van monique
He spannend meid! Gelukkig dat je niet meer zo lang hoeft te wachten op je uislag, anders zou je 2 weken in de zenuwen moeten zitten. Fijn dat het nu maandag al kan. Succes meid, ik hoop voor je dat ze een positieve uitslag voor je hebben! Liefs Bregt