Contact met het UWV

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door Hopefultimes, 27 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Het zou heel fijn zijn, als u antwoord kunt geven op de volgende vraag:

Ik ben begin dit jaar opgeroepen ivm mijn ziektemelding wegens zwangerschap.
    Halverwege de afspraak besloot de arts om mij op een later tijdstip op te roepen (ik was nogal misselijk en een gesprek was niet echt mogelijk). Mijn nieuwe oproep zou ik in februari mogen verwachten.
    Vervolgens kreeg ik een brief van het UWV dat ik pas rond maart zou worden opgeroepen.
    Ik maak mij een beetje ongerust... het is inmiddels bijna april en ik heb nog steeds niets van het UWV gehoord. (de uitkering wordt overigens heel netjes betaald hoor)
    Ben ik zelf ergens nalatig geweest?
    Moet ik zelf contact op gaan nemen met UWV?

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste Hopefultimes,

Je wilt weten of je zelf contact met UWV moet gaan opnemen.

UWV heeft bij je aangegeven dat we je in maart gaan oproepen voor een bezoek aan de verzekeringsarts.
    Je hebt nog geen oproep ontvangen.

Je bepaalt zelf of je wil gaan informeren bij UWV waarom je nog geen oproep hebt ontvangen.
    Twijfel je of je misschien een oproep gemist hebt of wil je gewoon je ongerustheid wegnemen?
    Dan kun je contact opnemen met UWV telefoon (0900-9294).

Actuele informatie over de manier waarop UWV controleert vind je hier.

Ik wens je van harte beterschap.

Met vriendelijke groet,

Ella
    UWV Webcare Team
    www.uwv.nl/webcare

3. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Beste Ella,

Bedankt voor het antwoord.
    Ik twijfel niet of ik een controle gemist heb, want ik weet zeker dat dit niet het geval is. Ik vind het gewoon vreemd dat de brief al qua datum afweek van wat er tijdens het spreekuur is gezegd en dat in elk geval het lijkt of ook de datering van de brief niet gehandhaafd wordt. En vandaar dat ik even twijfelde of ik soms iets over het hoofd heb gezien.

Deel Deze Pagina