Ik denk dat je dan nog aan jezelf moet gaan werken want "blij" worden van iemand anders zijn ellende En het word toch niet recht in haar gezicht gezegd? Nou dat vind ik dan persoonlijk nog puur achterbaks ook. Was dan vrouw genoeg om het recht in die persoon zijn gezicht te zeggen als je het al zo nodig vond om diegene belachelijk te maken, en je zelf vind dat je eigenlijk het "recht" hebt dat te doen.
Ik gun anderen echt geen ellende hoor.. maar iemand die mij altijd lelijk en dik noemde is nu zelf moddervet. En dan zeggen jullie dat ik kinderachtig ben?
Ligt er een beetje aan.... Als die persoon dat als kind tegen jou heeft gezegd dan denk ik dat je erboven zou moeten staan als je beide volwassen bent.
Dan noem mij maar kinderachtig . Mijn zelfvertrouwen heeft zo'n deuk opgelopen toendertijd.. dat vergeet je niet ff als je ineens volwassen bent.
Hier ook jarenlang gepest van de basis school tot het Mbo Zo erg dat ik toen die tijd op het vmbo in de pause naar de directeur ben gegaan om iemand te melden die maar bleef doorgaan. Toen in biologieles kwam de moeder van die meid in eens binnengestormt en aan het schreeuwen die mij pestte me wel even zeggen hoe en wat Biologie leraar moest er tussen springen omdat ze ongeveer tegen me aan stond! Terwijl ik het slachtoffer was en haar dochter de aanstichter. Het zou me nu ook aan me reet roesten hoe het die pesters van toen het nu gaat. Ik woon er allang niet meer en is ook goed ook. In ieder geval is me zelfvertrouwen minimaal door al dat gepest en ben nog steeds heel erg verlegen.
Dat is echt enorm naar. Ik ben zelf ook erg gepest, op de basisschool, middelbare school en zelfs tijdens mijn bijbaantje tijdens de HBO-opleiding ben ik gepest. Kinderen zijn vaak heel egocentrisch en dom bezig, maar dat betekent niet dat iemand als volwassene nog zo is als dat ie als kind was... Maar als het jou helpt om te zien dat die mensen het nu slecht hebben of dat ze dik zijn geworden, dan moet je daar vooral van genieten. Ik zou dat misschien ook doen als ik één van die collega's tegenkwam, want die waren wél bij hun volle verstand toen ze dat deden. Maar mensen die ik 20 jaar niet heb gezien, die interesseren me geen klap meer. Wat niet wil zeggen dat ik niet óók nog heel onzeker ben dankzij deze ervaringen, maar ik heb geen zin om me nog met hen bezig te houden.
Nee hoor dit is mijn mening. Laat het je leven niet zo beïnvloeden daardoor mis je zoveel mooie momenten
nou gelukkig maar begon al haast te twijfelen dat er iets mis met was en ik afspraak moest gaan maken bij psy nogmaals je maakt het veel groter. En genieten doe ik genoeg. Moment in mijn openings post was ook genieten namelijk Fijne avond en geniet van je rust
Tja ik zou liever van andere dingen genieten van de zon die schijnt, mijn zoon die mij knuffelt dan het zien van iemand die door de jaren heen veranderd is qua uiterlijk en volgens andere niet in positieve zin. Maar hey dat ben ik
Dat is van zelfsprekend toch Die extra momenten tussendoor geniet ik gewoon even extra. Heerlijk toch
Tja en daarin verschillen mensen (gelukkig) het zou mijn manier niet zijn van extra genieten. Maar wellicht ben ik gewoon anders. De vrouw die mijn huurhuis kreeg aangeboden was op de middelbare school het meisje wat mij heeft geprobeerd te vergiftigen (waren er net op tijd bij) alleenstaand, geen baan, depressief en 2 kinderen. Ik heb haar van alles aangeboden wat er in mijn huisje stond of al lag zoals vloeren, gordijnen, lampen ga maar door. Wat had ik moeten doen dan? Zeggen dat ze kon verrekken omdat zij mij 15 a 20 jaar geleden gepest heeft en mij ook heeft geprobeerd te vergiftigen?? Nee ik gunde haar en haar kinderen het allerbeste.
Nou je hoeft niet sarcastisch te gaan doen hoor, doe ik ook niet bij jouw. Ik zeg alleen dat ik hier anders insta en ik neem aan dat een eigen mening gewoon geschreven of gezegd mag worden.
Vergeet iedereen gewoon even dat ts niet stond te juichen omdat er iemand invalide is geworden of wat dan ook? Jullie zijn allemaal van die engeltjes die nooit maar dan nooit zulke gevoelens gehad hebben? Chapaeu! Ik heb dat namelijk wel en dat lijkt me hartstikke gezond als je het binnen de perken houdt.
hahah geweldig...had ze jou ook herkend? ...want dan weet je gewoon dat zij nu in de spiegel kijkt en behoorlijk baalt van zichzelf .. Karma can be a B*tch hihi
Heb het enigszins ook wel meegemaakt. Dikkertje op de basisschool, buitenbeentje op de Havo. Nooit hévig gepest, maar ook nooit me thuisgevoeld (was erg verlegen). Ben op mijn 20e afgevallen, mega-boost voor mijn zelfvertrouwen, en daarna helemaal opgebloeid. In die tijd kon ik me ook echt wel verkneuteren over de pestkoppen van weleer die eruit zagen alsof ze door de mangel waren gehaald, terwijl ik er goed uitzag, was geëmigreerd en helemaal gelukkig was. Maar nu, een jaar of 20 later, een zoon (en een kilo of 15) rijker, bekijk ik mezelf ook niet meer zo graag in de spiegel. Nee, ik heb nooit iemand gepest, dus Karma heeft er niets mee te maken. Helaas slaat de tand des tijds vroeg of laat bij iedereen toe, dus heeft het weinig zin teveel stil te staan bij het wel en wee van mensen die er gewoon niet toe doen...
misschien kunnen we er samen aan gaan werken ben wel blij dat ik niet in mijn uppie ben... toch nog beetje menselijk dus gheheh
Wel apart dat dik en lelijk staat voor ongelukkig... Ik ben ook dik... Vind mezelf dan niet lelijk, maar ben heus gelukkig hoor. Misschien dacht die meid wel gatver wat een spierbundel bleghh....