Van zwaan naar zwart schaap

Discussie in 'De lounge' gestart door Imensa, 4 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joky

Joky Actief lid

9 feb 2014
    451
    0
    0
    Whaha ja das een fijn gevoel he. Je mag er zijn hoor met de powerlijf!!!!!

2. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ontvoerd?? :eek:

Jeetje.. Wat erg zeg

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat is een stukje in mijn leven wat altijd wel een onderdeel zal blijven ben ik bang.

Ik denk dat buiten het feit ik liever in de avond (donker) niet alleen naar buiten ga en mensen snel wantrouw bij rare situaties ik er best goed vanaf ben gekomen.

Tegenwoordig schrik ik mensen toch al iets sneller af... Geeft ook wel een veilig gevoel hahahah :D:D:D

4. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Ja snap ik, heftig zeg!!

Hoe oud was je? En was je ontsnapt? Brrrrr jakkes moet er niet aan denken zeg... dader gepakt?

En dan bizar dat er meiden zijn die je dan daarmee pesten, ziek!!

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

lijkt me heerlijk als iemand je zo lang heeft gepest zo te zien
    dat ze een zware zwarte schaap is
    net goed denk ik dan zo :)

6. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik was 12 jaar. Vind het voor de rest erg moeilijk er over te praten (details).. Het was een pool. Was wel al bekend bij politie (aan de hand van foto's bekijken) helaas niet gepakt.

Ze zitten er blijkbaar tussen... dus het zal me werkelijk waar aan me reet oxideren hoe haar leven verder is verlopen:D

7. Logan

Logan Niet meer actief

8. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Het zal wel aan mij liggen maar nee ik zelf kan daar nou absoluut niet van genieten. Ik heb dan eerder medelijden met deze mensen. Vergeet niet kinderen en tieners denken sowieso anders. Daarbij is het bewezen dat de meeste grootste pesters vaak thuis problemen hebben in combi met onzekerheid ed. en meelopers vaak bang zijn gepest te worden. Waarom zou je het ze dan kwalijk nemen? Net zoals met volwassenen.
    Ik zie hier reacties voorbij komen waar mijn mond van open staat :$
    Weet je men moet eens proberen op alle gebieden in te leven in een ander persoon. Wanneer men dat doet kan men ook veel beter begrip hebben voor een ander en ook alles beter accepteren/verwerken.

Deel Deze Pagina