Hallo, Ik heb een vraagje; Ik ben deze week dinsdagavond vergeten de pil in te nemen. Woensdag en donderdag wel gewoon gedaan. Nu ben ik vandaag ineens ongesteld. Is dat altijd zo als je de pil 1 keer vergeet? Ik ben nu na MMM en zwangerschappen voor het eerst sinds 7 jaar weer aan de pil dus ik ben er ook weer helemaal uit wat dat betreft. Ik heb nu 1 pilstrip en 1 stopweek gehad. Ik ben nu bezig met de tweede pilstrip. De vraag dus eigenlijk is of dit hoort (en ik hem dus nooit mag vergeten) of dat de pil dan toch misschien niet sterk genoeg is. Andere vraag; moet ik nu doorgaan met de strip verder afmaken of zou ik beter nu meteen een stopweek kunnen doen zodat ik ervan af ben (was eigenlijk van plan de pil door te slikken, dus geen stopweek).
Hangt allemaal af in welke week van de strip je een pil bent vergeten. Lees daarom de bijsluiter even door. Hierin staat precies wat je moet/kan doen in je situatie. Afhankelijk van de week waar je inzit.
Heb ik ook. Vergeet 'm niet vaak maar heel soms ontgaat het me. En dan is het de volgende dag al prijs helaas. Daaraan weet ik dus dat ik 'm vergeten ben Even de bijsluiter doorlezen wat je moet doen. Ik slik hem altijd gewoon weer door. Maar misschien is het bij jou anders.