Hoi meiden... JOEPIE ! Ik mag me hier weer melden. 11 Oktober ben ik gecurriteerd na een zwangerschap van 11 weken. Na 4 weken testen gedaan en er was geen HCG meer in mijn lichaam aanwezig. Nu afgelopen 30 November toch weer een positieve test. ik ben zooo blij. Voel me prima maar ben toch bang. Ik wil niet te veel meer aan toen denken, maar dat is niet makkelijk. Hiebij wil ik ook alle meiden bedanken die me zo'n steun hebben gegeven de afgelopen tijd en hoop zooo dat het voor jullie ook snel raak is ! en iedereen die zwanger is geVEEELiciteerd! liefs een dolgelukkige Irisje ( en vriend natuurlijk )
aaaaaaaaaaaaah wat SUPER voor je, ik zag je naam veel voorbij komen op het forum Miskraam, en ik vindt het leuk voor je/jullie dat je weer zwanger bent... moge deze zwangerschap eindigen met een mooi gezond kindje aan je borst!
He gelukkig ! Vind het zo leuk voor jullie na de ellende van vorige keer dat je nu weer zwanger bent! Ik duim voor jullie dat het deze keer goed gaat! Welkom bij de augustus mama's !
Jaaaaaaaaaah Irisje; goed zo, je hebt hier gepost! Gefelictiteeeerd! Volgens mij heb jij bijna een record gevestigd (1,5 maand na de curettage, echt super snel). Ik begin echt een beetje te geloven dat je na een miskraam vruchtbaarder bent. Ik hoop het bewijs zelf binnenkort ook in handen te hebben (alhoewel, volgens mij werkt mijn lichaam nog niet echt mee, maar dat komt wel ) Ik hoop wel dat je ondanks je eerdere miskraam toch een beetje kunt genieten van de eerste weken van je zwangerschap. Was het maar al 9 weken verder, dan ben je over de 12 wekengrens heen. Enne....... nou maar heel veel dromen over gezonde babies enzo en geen rare dingen meer tegen je vriendinnen zeggen! Hartstikke leuk voor je! Liefs, Marla
JAAAAAAAAAAAAAAA Irisje echt goed gefeliciteerd! Ook voor mij is het spanned ik heb het gevoel dat het toch wel raak kan zijn. Echt superrrrrrrrr. Veel succes he jennie72
lieve lieve meiden enorm bedankt voor jullie felicitaties.ik ben ook helemaal overdondert. meiden ik hoop dat jullie alleemaal zeer snel positief zullen testen en marla ik zal geen gekke dingen meer zeggen. de wolk is nog rozer dan de vorige keer. ik voel me super! en inderdaad het is heel kort op de curretage maar goed ik hoop er het allerbeste van. liefs irisje
Woooooowwwwwwwwwwwwww! Ik vind dit helemaal super voor jullie \/ Van harte gefeliciteerd meid! Ik hoop dat alles goed gaat meid. Geniet ervan! Heel veel liefs Divi
Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er maar van. Dit keer gaat het helemaal goed komen voor jullie. Ik ben heel blij om dit te horen dat je zo snel weer zwanger ben. Liefs Jolie
Hoi jolie wat lief dat je zo blij voor me bent. laat het voor jou nou ook een keer raak zijn. Ik hoop het zó voor je. liefs irisje
Hey irisje, OOhhh zo leuk , ook hoe het gegaan is , he.... samen testen haha Meid van harte gefeliciteerd, geniet er samen lekker van. En je snapt natuurlijk wel dat ik je de komende 8 maanden op de voet blijf volgen hihi Veel liefs Sancho