Ik heb hulp nodig van ervaren moeders Over 2 weken ga ik weer werken. Mijn dochter is dan 9,5 maand. Ik geef mijn dochter nu 4 keer per dag borstvoeding. Ochtend-, middag-, late middag en avondvoeding. De middagvoeding zal ik op werkdagen laten vervallen en proberen die op niet werkdagen nog wel aan te bieden. Ze drinkt bij het brood eten kleine beetjes water uit een tuitbeker. Moet ik haar nog melk laten drinken op het middagvoedmoment? En zo ja hoeveel melk moet mijn dochter op het kdv drinken op mijn werkdagen als ik haar 's ochtends, late middag en voor het slapen voeding geef? Of laat ik haar iets anders drinken? Alvast bedankt!
Toen mijn dochter die leeftijd had dronk zijn op de opvang 2x 140 ml. Ik vulde rustig een flesje aan met beetje water als ik te weinig had gekolfd. Maar misschien heeft ze genoeg aan 1x 150ml? Het is denk ik een kwestie van proberen. Ik heb nooit op schema gevoed, dus dat weet ik niet.
Mijn dochter is wel wat jonger, maar zij drinkt op het kdv nog twee keer 100 cc naast haar brood en fruit. Soms als ik laat ben nog een klein flesje van 50 cc
Mijn dochtertje is ook iets jonger en krijgt, naast een ochtend- en avondvoeding thuis, op de opvang een voeding van ongeveer 150 ml. Het is denk ik een beetje uitproberen wat jouw meisje nodig heeft!