Vind dit n superleuk programma, komt om 20.30.. leuker als bijvoorbeeld Deal of No Deal, wat vinden jullie? [/b]Edit: Hoofdletters in titel topic verwijderd Elvira
We hadden het er maandag nog over! ik weet niet wat ik leuker vind. Ik vind Beau leuker dan linda, maar bij linda zijn hogere bedragen te winnen dussss.....
ik zat al klaar te wachten op winston maar helaas .... hij ging net als St. Klaas ons deurtje voorbij ....
Jaaaaa echt super dat het weer begonnen is. Heerlijk om van te voren te speculeren waar de 5.000.000 zit. Ik kijk deal or no deal trouwens ook altijd, maar dat is zo kort
Lijkt mij echt n vreemde gewaarwording.. Straks zit je (net als nu bijvoorbeeld) in je badjas.. Ik heb dát nog nooit gezien, en ook nog nooit dat t n giga bende is daar in huis ofzo.. dat vind ik vaag.
Mijn mannetje heeft een plekje in de studio gekregen voor 19 dec.! Maarja, er zijn 500 plaatsen! hahah Dus 1 op de 500, dat hij een koffer mag kiezen! Maar wie weet, misschien krijgen we wel een auto! hahahahaha Leuk programma ind.! kus miek
Leuk! Laat je t ons dan wel weten? haha, de wonderen zijn de wereld niet uit hè. Dat zie je hier ook vaak genoeg