Vanacht 16x eruit geweest

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Que, 13 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Last van de oortjes is ook zo naar!! Het kan zo verschrikkelijk zeer doen.
    Mijn zoontje heeft ook wéér een dubbele ooronsteking en is nu weer aan de antibiotica.
    Ik zou gewoon eisen dat ze je doorsturen naar de KNO hoor!

Mogen ze niet voor één keer neusspray met xylometazoline? Zoutoplossing werkt hier voor geen meter is de ervaring.

2. Que

Que Niet meer actief

Hey Meiden,

Weet niet meer wie wat vroeg hoor. Bedje staat omhoog. Gisteravond hem naar bed gedaan met paracetamol hij heeft tot half 2 geslapen toen begon de ellende weer. Om 3 uur opnieuw een paracatamol gegeven. Niets hielp om 4 uur is hij eindelijk weer in slaap gevallen. Gelukkig voor hem want papa en mama hadden knallende ruzie. Manlief is aan het einde van zijn latijn. Hij werkt 7 dagen in de week waarvan hij 6 dagen per week om 6 uur er uit moet. Dus ja die is op. Vind het rot voor hem. Vroeg naar bed is er voor hem ook niet bij hij is pas om 21 uur thuis en dan wil hij altijd even rustig zitten om de dag te verwerken. En ja als de ellende er dat snachts weer is dan ben je niet zo vrolijk meer.

Ik had trouwens vanacht niet het idee dat hij pijn had, hij blijft maar op zijn buik draaien en draait zelf niet meer terug.

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Que ik zou toch echt aandringen op een doorverwijzing naar een kno arts.

4. Que

Que Niet meer actief

Ga maandag ochtend gelijk de HA weer bellen voor de verwijzing. Zit nu zelfs te denken om maandag niet de HA te bellen maar de kinderarts.

De ellende is nu al begonnen. Die oordruppels (stroop zooi) zit over zijn hele gezicht. Heb hem net weer paracetamol gegeven. Helaas heb ik geen 240 (die mag hij hebben) in huis maar alleen 120. Dus die gegeven en mocht hij vanacht weer wakker worden dan geef ik er nog 1.

Pff wat een hel dit zeg. Ik heb het als baby ook gehad en kreeg met 7 maanden al buisjes. Doen ze dat tegenwoordig nog?? Ga het maar ff googlen.

5. Que

Que Niet meer actief

Vanmiddag kunnen we bij de kinderarts in het ziekenhuis terecht. Ben erg benieuwd wat ze zegt.

Had gister gebeld en het verhaal uitgelegd de assistente heeft gelijk voor morgen een afspraak gemaakt.

6. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Ons huisarts wil ons ook niet doorverwijzen totdat ons zoontje 1 jaar is, en dan nog wilt ze het nog 'even' aanzien, terwijl ons zoontje sinds zijn geboorte kukelt met oorpijn/ontstekingen en volle neusje sinds zn geboorte. Ik heb het ook helemaal gehad met al die tig antibioticum en andere medicatie die hij telkens moet innemen, en ga vandaag proberen een ander huisarts te vinden. Die ons wel serieus neemt in plaats van zegt ; "och..... het zijn maar de oortjes gaat wel over, gewoon paracetamol geven, desnoods 2 weken achter elkaar"

Is toch niet normaal, terwijl het arme joch haast niets slaapt. Heeft hij sowieso weinig gedaan sinds zn geboorte (het is een slecht slapertje + die oortjes die hem steeds pijn doen maken het er niet beter door).

Succes Que! laat je ons nog weten hoe het is gegaan?

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Onze huisarts wilde dus ook niet doorverwijzen, maar de KA vond het niet normaal en regelde intern de doorverwijzing. KNO zag het direct.
    Buisjes plaatsen doen ze in principe vanaf 1 jaar, maar als het eerder gedonder is, wijken ze daar soms vanaf. Maar goed: de KNO zal je wel uitleggen wat wel en niet verstandig is bij jullie zoontje :)

Deel Deze Pagina