Ik ben ook zo ongeduldig! ik zeg steeds tegen me zelf ik ga pas een week NA me nod testen! maar neeee hoor ik test 1 dag van te voren deze was natuurlijk Neg.. wat ik wel sinds vanmorgen heb.. beetje vies is witte romige afscheiding, maar dit komt toch ook als je ong moet worden? ik heb me zelf voorgesteld om vrijdag en maandagte testen! hopelijk hou ik me er aan..
Weet je nog hoe ze waren? Ga ik met je meedenken wanneer je het beste kan testen.. Bij mij waren ze ook niet regelmatig, kijk maar in mijn onderschrift.
Ok, zoek maar ff. 66 dagen is lang ja, maar sommige meiden hebben het nog veel langer, dus kwam ik er nog goed van af .
Maar je banner zegt dat je al op dag 31 zit? Ik zou tot 39 dagen proberen te wachten, omdat dat je langste cyclus was. Anders gooi je er misschien onnodig testen tegen aan. Is ook zonde. Heb je je eisprong ook gevoeld of anderszins opgemerkt via tempen of ovutesten?
ja ik merkte dat mijn slijm doorzichting (ei achtig was) en ik heb in die periode altijd meer zin om te klutsen verder niet gevoeld ofzo.. ik heb vanaf de 9e dag na mijn ongesteldheids week 5 dagen om de dag geklutst.
1e cyclus was 36 dagen, de 2e was 32 dagen. In maart de laatste pil geslikt of zo? Ik zou in dit geval even wachten tot dag 36 en als je dan nog niet ongi bent, dan ff testen.
1e dag laatste menstruatie: 26 mei 2008 Gemiddelde duur cyclus: 34 dagen Vruchtbaarste dag: 14 juni 2008 Datum van eisprong (ovulatie): 15 juni 2008 Dit is ongeveer 2 weken voor jouw volgende verwachte menstruatie. Dit is een extra speciale dag het is namelijk Vaderdag Meer informatie over het tijdstip van jouw eisprong staat in de babyotheek. Je kan hier ook een cycluskaart downloaden om jouw temperatuur bij te houden. Innesteldag: 20 juni 2008 Bloedtest mogelijk vanaf: 25 juni 2008 Thuistest mogelijk vanaf: 27 juni 2008 Niet ongidag (Red Devil Day): 29 juni 2008 De datum dat je normaal ongesteld had moeten worden en geen menstruatie betekent overtijd en dus misschien zwanger Samen met andere aftellen naar deze dag? Sluit je aan bij de "Red Devil Ladies" Periode waarin de meeste geboorte afwijkingen onstaan: 6 juli 2008 t/m 10 augustus 2008 Dit is een periode om extra op je gezondheid te letten en een aantal wenken in acht te nemen, hier lees je er meer over. Begin aanleg belangrijkste organen: 6 juli 2008 Belangrijkste organen gevormd op: 10 augustus 2008 Het risico van een miskraam neemt af op: 24 augustus 2008 Hier begint jouw tweede trimester Zoek je nog een leuke naam, ga dan naar BabyNamen Je kindje is levensvatbaar vanaf: 9 november 2008 Dit is de datum na 23 weken waarbij men (Universitair Ziekenhuis Gent) kinderen in leven kan houden echter pas bij 26 weken(30 november 2008) overleeft ruim de helft en bij 30 weken(28 december 2008) 90 procent. Jouw derde trimester begint op: 7 december 2008 Je mag thuis bevallen vanaf: 15 februari 2009 Voor deze datum zijn de longen nog niet goed ontwikkeld en moet je in het ziekenhuis bevallen. Je bent uitgerekend op zondag : 8 maart 2009 Nu je de uitgerekende datum weet, vind je het misschien wel leuk om aan onze zwangerschapskalender mee te doen. Klik hier voor het aanmeldformulier Sterrenbeeld op de uitgerekende datum: Vissen Klik hier om meer over het sterrenbeeld vissen te lezen. Je bent nu in de: 4e week Dat betekent dat je dus 3 weken zwanger bent. Dit is gerekend vanaf de 1e dag van de laatste menstruatie. Gerekend vanaf jouw ovulatie ben je 1 weken zwanger Klik hier om meer te weten te komen over wat er in de 4e week gebeurt. Aantal dagen te gaan: 256
nee ik heb al sinds 2 jaar geen pil meer geslikt.. maar ik heb 2 jaar geleden mk gehad en vorig jaar ook, sindsdien is mijn cyclus heel gek.. soms ben ik 2 weken overtijd.. soms maar 1 dag ong.. maar oke.. dus dan zalik next woensdag pas testen.. denk ik.. thankss
Je kan wel een gemiddelde aannemen, maar dat heeft niet zo veel zin, voor hetzelfde heb je weer een cyclus van 36 dagen...
dat is waar.. maar ik heb zeg maar vanaf 7 juni tot en met 14 juni om de dag geklutst, betekend dit dat ik te vroeg was?