Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger en al 7 dagen op rij word ik vaste prik om 03:10 wakker om te plassen ( wat natuurlijk niets vreemd is ) maar daarna lig ik zeker wakker tot 05:00 uur. Ik lig absoluut niet te piekeren maar het lijkt aslof mijn lichaam dan uitgeslapen is en de biologische klok is afgelopen. Ik probeer s'avonds ook niet te vroeg naar bed te gaan dus lig er rond 23:00 uur in. Maar zo na een aantal dagen werken begint het wel op te breken.....Het inslapen is juist absoluut geen probleem. Wat kan ik hieraan doen, zijn er nog tips? liefs natas
Natascha; ik heb het ook.. heel vervelend, je voelt je dan inderdaad helemaal uitgeslapen.. het wordt nu wel ietsje minder, heb eigenlijk geen tips hiervoor dus kan je helaas niet helpen. Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap en geniet ervan! Liefs Jojoba
hier nog zo een. in het begin was ik ook heel vaak snachts wakker vooral na het plassen. toen ging het weken lang goed. en nu is het weer raak. lig op een normale tijd in bed en dan is het een uurtje of 3 en ben ik klaar wakker pfff de dagen duren zo lang zo wachtend tot ons kleintje zich meld
Idem hier meiden. Had het in het begin van mn zwangerschap ook maar het is dan na 3maand verbeterd terug. Nu de laatste maand is het weer hetzelfde. liefs
Hier nog eentje hoor.. Inderdaad in het begin veel wakker geweest en dan ook klaar wakker. Nu dus weer..pff..
In het begin van mijn zwangerschap heb ik dat ook gehad, waker om te plassen en dan niet meer kunnen slapen. Na de 20e week kon ik daarna wel weer slapen, ik merkte dat ik mij vooral druk maakte omdat ik weer moest gaan werken, en dan lukt het helemaal niet meer! Nu ben ik met verlof, en moet ik soms 3 keer naar het toilet, en wordt vaak wakker van maagzur wat dan echt pijn doet! maar nu heb ik zoiets van ach als ik moe ben van het niet slapen dan rust ik overdag wat meer en dat scheelt, gewoon rustig gaan liggen en afwachtten of het lukt. Het hoort erbij, is super vervelend maar je zult er even doorheen moeten. succes
Hoi, Sluit me hier aan ik heb het nog steeds meestal vanaf 4 uur klaar en klaar maken en dan natuurlijk de rest van de dag helemaal op.
gelukkig ben dus niet de enigste. Mensen om me heen zoals mijn mam zei al, je moet niet piekeren maar dat doe ik niet!!
ik heb dit ook gehad alleen dan aan het einde van de zwangerschappen laatste 7 weken of zo (heb toen geborduurd en enveloppen geschreven hihi) maar erg vervelend
ik heb het in het begin gehad dat ik zo'n 4 keer in de nacht wakker lag... en heel vroeg wakker smorgens.. toen is het 4 weken goed gegaan en nu ben ik weer constant wakker geen idee waarom..
ik ben s'nachts rond 2 uur altijd wakker, waarom? geen idee, hoef niet te plassen ofzo ben gewoon wakker. Daarna rond 4 uur ook weer, dan vaak wel ff naar de wc. Ik heb dan ook nog een zoontje van 13 maanden die het leuk vind om s'morgens 6 uur klaar wakker te zijn, dus ik zit alweer om 6 uur op de bank met meneer. Maar ben s'morgens gek genoeg niet moe. Vaak duik ik in de middag ook ff in bedje als mijn kleine vent gaat slapen. dan ben ik er weer helemaal. t zal er wel bij horen denk ik dan.
Meiden als jullie wakker worden van het plassen.. Is het dan niet een idee om na een bepaalde tijd s'avonds niet meer te drinken? Ik doe dat ook en hoef er s'nachts nooit uit om te plassen Nu moet ik ook wel eerlijk zeggen dat ik s'nachts heel erg bang ben voor iets dat er natuurlijk nooit is (geesten en inbrekers hihi) Dus dat andere topic gedaante naast me bed... Pff heb er al 2 nachten de rillingen van voordat ik ga slapen Liefs!
Volgens mij maakt het op een gegeven moment niet meer uit hoeveel of hoe weinig je drinkt, eruit moet je toch wel. Al is het omdat de baby je blaas als knijpspeeltje gaat gebruiken.
Ben bang dat je gelijk hebt Maar heb er gelukkig nog geen last van.. Maar ben nog maar 20 weken.. Heb er wel overdag last van dat de beeb er lekker mee aan het spelen is
Ik had het ook het eerste trimester. Heel vervelend. Ik ging op een gegeven moment toch maar wel heel vroeg naar bed, want dan kwam ik wel aan mijn aantal uren slaap. Ik probeerde ook om niet op de klok te kijken, want dan ging ik weer uren tellen. Om dan tot de conclusie te komen dat ik te weinig uren slaap zou hebben -> frustratie-> helemaal niet meer in slaap komen. :x Succes, het wordt straks wel weer beter!!
Jaa heeel herkenbaar!! In het begin van mn zwangerschap heb ik er ook onwijs veel last van gehad. Nu is het minder gelukkig!
Ja ik had het ook, maar ik dacht dat ik een griep had en wakker werd omdat ik heel veel stress had mijn vriend lag namelijk in het ziekenhuis. Na 2 weken kwam ik erachter dat ik zwanger was en dat dat normaal is. Zo rond de 8ste week was het helemaal weg. Wel word ik nu standaard om 6 uur vol energie wakker. Na 2 uurtjes ben ik alleen weer moe hi hi. Liefs, Sam
hi lief! heb ik ook gehad, zeker tot week 10. kon doen of laten wat ik wilde, maar ik bleef zo knettervroeg wakker worden (en blijven ) geen tips, alleen de bijna-belofte dat het over zal gaan gedurende je zwangerschap ;0 SMAK!