Goedemorgen, Hopelijk kan een van jullie mij helpen! Echt heel fijn dat jullie hier vragen beantwoorden van ongeruste aanstaande moeders Aangezien ik al een tijdje met plassen een soort van kramp linksonder in mijn buik ervaar (alsof alles samentrekt op het moment dat mijn blaas leeg raakt) heb ik mijn urine laten testen bij de HA. Ik kreeg terug dat er een vermoeden bestond van blaasontsteking ik kreeg een ab kuur en moest mijn urine op kweek laten zetten. Nu hoor ik net dat nav de kweek niks is gevonden. Wel moet ik mijn kuur afmaken, is dat normaal? Liever slik ik geen medicijnen. En wat zou dan die kramp in mijn buik kunnen zijn. Overigens heb ik vaker gedurende de dag een drukkend gevoel links. Ik ben overigens 20 weken zwanger. Overigens: Met 10 weken had ik dat heel sterk (stekende pijn in mijn linker zij)en ben ik voor een echo geweest, men meende toen een cyste te zien. Bij de 12 weken echo was deze niet meer terug te zien. Alvast hartelijk dank voor het antwoord!
Hoihoi, Het is altijd goed om een kuur af te maken, en ook al is er niets uit de kweek gekomen het zou wel effect kunnen hebben. Misschien is het toch de cyste die je voelt, vraag er met de 20wkn echo even naar! Imke