Hier een heel scala aan flessen (en flesspenen) gehad, kruidvat eigen merk, avent, dr. Brown, medela en uiteindelijk bij de difrax gebleven. Niet de meest ideale fles, maar wel degene die zoontje het prettigst vond.
Olifantje Difrax ga je ook weer gebruiken bij je beeb? (Zag in je banner dat je 9 weken zwanger bent.)
Wij gebruiken dr brown. Voor de krampen gezien avent dat heel erg gaf. Je hoorde de lucht naar binnen gaan.
Bij oudste 2 gelijk Difrax die ze beide goed pakten en zorgde voor minder krampen en minder onrust bij drinken. Bij jongste lange tijd dr Brown gehad vanwege gulzig drinken en krampen. Maar ook bij hem nu Difrax.
Zal eerst weer borstvoeding gaan proberen. En anders gaat mijn voorkeur toch uit naar de dr. Brown, maar zoontje was toen ik die fles probeerde al gewend aan de hardere speen van difrax, dus hij weigerde uit de dr. Brown te drinken. Maar voor het gemak lijkt mij avent weer ideaal, gewoon een fles met een dop en geen extra frutsels, maar mijn ervaring bij zoontje is dat deze fles echt veel te snel gaat. Maar nu alleen ervaring met een gulzige, hongerige drinker, dus zal vast ook kind afhankelijk zijn.
Dr Brown. Begonnen met Difrax, maar hij moest daarna altijd spugen en had krampjes. Ging beter met Dr Brown flessen.
Tot 3 mnd dr brown. Zoontje had nauwelijks krampen dus de fles werkte prima. Maar ik werd gek van de onduidelijk maatindeling, en die extra onderdelen. Dus over op avent. Wat een verademing Bij mijn oudsten had ik alleen avent, en ook zij hadden trouwens nauwelijks krampjes.
Dr brown. Bij de oudste meerdere geprobeerd, maar gingen binnen de 5 minuten leeg. Met daardoor problemen. De overstap naar dr brown gaf enorm veel rust. Bij de jongste direct dr brown en hij heeft nauwelijks krampjes gehad.