Heb je een recept van die bodem? @Prettykitty Van mij wel hoor. @Nora92 Komt mijn man zojuist met een Mc Flurry thuis. Gelukkig kon het nog precies.
Van mij wel hoor! Startgewicht, streefgewicht, wat we eten. We kletsen ook, bij een moeilijke dag kletsen we. Eigenlijk kletsen we de hele dag door, zo vinden we ook een hoop steun aan elkaar. We hebben een enorm leuk groepje. Dus klets gezellig mee. Oja, op maandag wegen we 1x per week.
HAHA OEPS. Wel enorm lekker een Mc Flurry. De bodem was van courgette en aubergine. Vind ik trouwens altijd lekker!!! Daarna een sausje van gezeefde tomaat, klein beetje ketjap, chilisaus, verse bieslook en peterselie en wat verse knoflook. Plakje Milner 30 kaas, 4 mini plakjes Salami, tomaat, lente ui, champignons en een klein beetje geraspte oude kaas. GENIETEN. Echt!
Hier super druk weekend voor de boeg en al druk aan de baksels dus helaas al het eea geproefd Zie hier deze bonbons oh oh oh ik vrees dat mijn weet momentje maandag niet goed uitvalt Fijn weekend allemaal!
Super leuk! Ja dat kletsen komt wel goed zie ik hahaha! Startgewicht: 90.6 kg Streefgewicht: 76 kg. Ik ben sinds het verwijderen van spiraal vorig jaar 15 kg aangekomen die ik er graag weer af wil! Ben begonnen met fietsen twee keer per week. Daarnaast ga ik streven tussen de 1000-1400 calorieën.
@Prettykitty Omg die pizza klinkt echt goddelijk! Dankjewel voor het recept. Ga hem zeker eens proberen! @Mariahh Zien er super mooi en lekker uit!
@Prettykitty heb er heerlijk van genoten! Mmm. klinkt heerlijk. Bewaar hem even. Wauw @Mariahh die zien er heerlijk uit! Fijn weekend & succes met het bakken. @Nora92 Oei, kreeg je meer eetdrang of echt een hormonenkwestie?
Hebben jullie nog plek!? Ik weeg nu 71 kilo, kom van 77 kilo in november dus al 6 kilo eraf, maar die 10 kilo mogen ook nog!! dus 61 kilo is mijn streefgewicht.. ben over een paar weken 30, en maar 1.60cm dus moet echt afvallen want BMI is momenteel echt te hoog..27,7... "Je ideale gewicht is tussen: 57.6kg t/m 62.7kg". Ik was vroeger tot 23/24 jaar altijd rond de 55 kilo, nooit zwaarder.. sinds ik met 25 mijn vriend heb leren kennen is het in 5 jaar tijd heel snel achteruit gegaan.. niet normaal wat ik ben aangekomen.. was nooit zo dik Ik probeer nu gezonder te eten en te leven.. sporten is nog moeilijk want daar heb ik echt een schijthekel aan. Als ik werk ontbijt ik eigenlijk altijd met hetzelfde.. havermoutpap met chiazaden, lijnzaad en een schepje Xylit, soms ook met banaan of blauwe bessen. Tussen de middag rond 14:30 eet ik dan op het werk en 's avonds na het werk eet ik soms nog fruit of yoghurt. Helaas heb ik ook vaak snoepbuien of vreetbuien.. dus veel chips, chocola en snoepjes op sommige momenten... dit probeer ik te minderen maar is echt heel moeilijk...
@Meisje93 Ja hormonen helaas maar ben eerder veel afgevallen en is er jaren af gebleven. Maar nu toch echt de teugels te veel los gelaten terwijl het niet kon met die hormonen. Maar geen excuses! Het kost misschien wat meer moeite maar het is niet onmogelijk.
Hoi, uit eten gisteren was erg geslaagd, en heerlijk van genoten, ook lekker toetje haha. Verwacht dat ik eerder ben aangekomen dan afgevallen maandag. Maar het zij zo en vanaf vandaag weer vol gas haha. Ben gelukkig wel beter Ontbijt: banaan, appel en sinaasappel Tussendoor: een smoothie van banaan, spinazie, bosbessen, blauwe bessen en aardbei. Lunch: een broodje met kaas en een gebakken ei en schaaltje kwark Tussendoor: een klein kinder reepje (oeps) en wortels. Avondeten: kip tandoori Tussendoor: waar ik zin in heb, hoeft niet per se mega gezond. Vandaag lekker in beweging, grasmaaien, onkruid trekken etc. Morgen weer eens hardlopen. Fijn weekend allemaal!
Hoi! Je was op een gegeven moment toch al onder de 70? Dat vond ik wel super knap! Misschien iets vaker jezelf iets lekkers toestaan om de eetbuien te verminderen?
ja WAS... toen weer 72... nu 70,5.. was idd heel goed bezig maar weer helemaal terug in het oude ritme en snap niet waarom. krijg me ook niet aangezet om iets te gaan doen. zo frustrerend, zo'n vicieuze cirkel weer
het is zooooo moeilijk haha... valt me zo tegen... een vriendinnetje van me is gewoon al dik 10 kilo kwijt en die begon dezelfde maand als ik en ik krijg het niet voor elkaar.. maar zij sport ook veel en gaat elke keer hardlopen.. ik chill liever op de bank en kijk netflix.. haha
Vandaag een beetje een rommelige dag. Wat te laat voor werk, 30 gram cornflakes voor ontbijt. Tussendoor appelflap bij cliënt, lunch twee sneetjes brood met kaas en komkommer. Avond eten lekkerbek met salade. Niet echt tevreden maar heb mijn best gedaan.
Ik hoop het! Heb voor mezelf nu opgeschreven dat ik op mijn vrije dagen (dinsdag en woensdag) altijd iets wil doen van sport. 1 dag een uur cardio, 1 dag een uur of anderhalf krachttraining. IK MOET. Anders word het nooit iets. En GEEEN snoep meer kopen!! xD Daar gaat het ook vaak fout. Als ik het niet koop, eet ik het ook niet.
Dat scheelt zeker een hoop! Ik ben vaak te lui om dan naar de winkel te gaan voor lekkers. Dus als ik niks in huis heb, eet ik het niet. Het moeilijkste zijn voor mij de lekkere dingen bij de koffie bij cliënten die dan echt gepikeerd raken als je nee zegt. Maar zal toch moeten...
Tuurlijk hebben we nog plek! Welkom en heel veel succes. Ik sport ook niet. Ga ik ook nooit doen! Moet echt op eigen kracht kilo's verliezen.
Prettykitty gewicht : 77 kg streefgewicht 67 kg. (- 1.8 kg) Medje1983 gewicht : 79 kg streefgewicht 69 kg. (-0.5 kg) Mariahh gewicht : 68 kg streefgewicht 59-60 kg. (-4) JasmijnM gewicht : 85 kg streefgewicht 75 kg. (-1.9 kg) Jet2018 gewicht : 63 kg streefgewicht 55 kg. (0.0) Stringetje : 66 kg streefgewicht 56 kg. (- 1 kg) Meisje93 gewicht : 78 kg streefgewicht 68 kg. (- 0.5 kg) Soullady gewicht : 85 kg streefgewicht 75. (-?) Nora92 gewicht 90.6 kg streefgewicht : 76 Duitshollandsmeisje gewicht 71 kg streefgewicht : 61 kg Fuddey gewicht : 72 kg streefgewicht 62 kg. (-?) Louise1110 gewicht : 85 kg streefgewicht 75 kg. (-?)