Dankjee Wat is jullie streef eigenlijk? In hoeveel tijd die 10 kilo verliezen? Ik zat te denken aan max 5 maanden (tenzij ik ineens zwanger word) dus 1 januari?
Dat is wel een goede, niet overna gedacht haha. Nou ik denk eerder voor kerst, zodat ik het er met kerst weer aan kan eten. Ik wil sowieso eerst 10 kg kwijt voordat mijn vriend en ik eventueel nog voor een tweede gaan. Ik ben tijdens mijn zwangerschap erg veel aangekomen, ik gok een kilo of 22? Misschien wel 25! En straks als dat weer het geval is weeg ik z'n 100 kg. Dat wil ik echt absoluut niet! Vandaar.
Ik heb vandaag een tuurstreep getest. Maar mocht het niet gebeuren dan wil ik idd ook ongeveer 5 maand er voor uit trekken. mocht deze zwangerschap wel doorzetten dan is het belangrijkste om zo weinig mogelijk aan te komen tijdens de zwangerschap.
Dankjewel!! Ja hoop het ook! Ik had de vorige zwangerschap zo'n mega honger, ongelofelijk. Bleef maar eten en misselijk zijn tegelijk haha! Dus als het wel weer lukt, hoop ik dat dat niet weer gebeurd anders word ik 150 kg.
@duitshollandsmeisje @Nora92 gezellig dat jullie meedoen, en welkom!! Ben dit weekend tot nu toe wat stiller geweest maar hebben het gezellig druk thuis dus vandaar, overigens gaat het dieet-technisch even wat minder. BBQ (met wijntjes) vrijdag gehad en lekker gegeten en gedronken waar ik zin in had en zo stom; daarna is de klad erin gekomen. Gisteren een slechte dag met o.a. appeltaart, friet en kroket.. Slecht he! Alsof deze week ‘toch al’ mislukt is, nou, dat getuigt niet echt van wilskracht. Dus vandaag weer knop om. Heb net braaf 2 crackers op, 1 met smeerkaas 20+ en een met zuivelspread en een grote kop detox-thee. Dus vandaag weer volop ertegenaan, kijken of er nog wat recht te breien is voor het weegmoment morgen. Had die app geïnstalleerd Food geïnstalleerd waarover jullie het hier hadden, nou, da’s wel een eyeopener zeg. Maar alleen maar goed hoor! Beetje meer bewustzijn mag ik wel hebben.. Vanavond nog rondje hardlopen hoop ik. Kan niks beloven, zondag vind ik altijd zo’n heerlijke relax-avond dus sporten is wel even wat anders maar ja, we gaan het zien. Succes allemaal weer, deze laatste dag van de week.
Vandaag ook weer getest? Herkenbaar! Had ik tot 6 weken & toen kwam het overgeven. @Stringetje Ach je moet ook wel zo nu en dan genieten, anders houd je het niet vol. Ja een echte eyeopener. Mij helpt het iig wel. Je zit sneller aan je tax dan je denkt.
@Meisje93 Jaa herkenbaar. Dat begon bij mij ook met 6 weken. Nog niet getest. Ga proberen tot morgen te wachten. zien wel! Anders is er altijd weer volgende maand. Vannacht heeft een vriendin hier geslapen en vanavond komen vriendinnen eten dus genoeg afleiding.
Gefeliciteerd hoor @Nora92 Ik ben trouwens van Yazio overgestapt naar MyFitnessPal. Heb ingevuld dat ik minimaal 1 kg per week wil afvallen. Dus ik mag maar 1200 calorieën per dag nu. Dat wordt wel een beetje wennen, al zit ik wel altijd dik onder de 1605.
Spannend!! Oh dat is altijd fijn die afleiding. @Prettykitty niet veel 1200kcal. Lukt het nog om wat regelmatiger te eten? En hebben jullie alweer de spanning voor de weegschaal morgen? Hier toch wel een beetje spanning, bang voor een teleurstelling en dat daarmee mijn motivatie weg gaat.
Ik zal morgen wegen zodat ik weet wat de stand is NU haha. Ben pas sinds deze week in deze groep dus nog niet echt goed mee gedaan. Maar wil vanaf komende week op mijn vrije dagen naar de fitness.. dinsdag cardio, woensdag kracht training.. mijn ontbijt blijft op werkdagen havermout pap met zaden en Xylit, en middag eten doe ik op het werk om 14:30 met altijd wat extra rauwkost erbij, 's avonds ga ik proberen niet meer te snoepen (behalve fruit dan)
Ik heb wel zin om te wegen. Ik ben erg nieuwsgierig naar de resultaten, had wel meer water kunnen drinken en wat meer kunnen bewegen. (2 dagen heb ik wel veel bewogen) Aankomende week ga ik sowieso wat meer bewegen. (fietsen) En nee ik heb niet veel meer gegeten tussendoor (qua momenten) maar het is ook lastig, want bij de ene site lees je dat je beter alleen kunt eten als je honger hebt. En bij de andere site weer dat een tussendoortje goed is ivm het verbranden etc. Dus wat is nou wijsheid
Ik heb bij beide kids vanaf de bevruchting overgegeven, heel apart. Dat was ook de aanleiding om te testen bij de tweede.. gelukkig niet de hele zwangerschappen. Hier liep het gisteren anders dan gepland, we zijn nog naar ikea geweest en daar kipsate gegeten met friet en salade. Vandaag was wel een goede dag, ontbijt was fruit, daarna eiwit reep en 5 km gewandeld, lunch was bordje erwtensoep en bakje rundvlees salade. Vanmiddag maar marshmallows gehad en wat wortel en komkommer. En twee wijntjes. Vanavond kip tandoori en daarna niets meer. Hardlopen geen zin meer in dus dat doe ik morgen voor mijn werk aan. @Prettykitty 1200 is wel heel weinig, heb het ook weleens gedaan maar vond het wel pittig.
Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik ervan moet denken. Ben zeker blij dat ik afval. Maar als ik met dit tempo doorga, duurd het nog wel een hele poos eer ik op mijn streefgewicht ben. Al is langzaam afvallen schijnbaar ook wel weer beter.. #lastiglastig.
Goedemorgen, netjes hoor @Meisje93 ! Hier gelijk gebleven, of nee +0.1 nou ja snap het wel heb natuurlijk niets uitgevoerd omdat ik me zo belabberd voelde en niet echt gelijnd en uit eten en toch nog hier en daar gesnoept. Deze week ga ik er weer voor
Moment vd waarheid.... Bij mij weer precies 65! Kortom, 0 erbij en 0 eraf deze week. Opluchting overheerst want oei oei ik heb wat ongezonde dagen achter de rug. Beetje slecht. Maar nu extra gemotiveerd deze week aan de slag te gaan. Ben benieuwd hoe het bij jullie allemaal gegaan is?