Vanaf 1 juli 10 kg afvallen.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Prettykitty, 29 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JasmijnM

    JasmijnM Actief lid

    11 dec 2017
    381
    254
    63
    Vrouw
    @Jet2018 wat sneu dat jullie je kat hebben moeten laten gaan. Ik denk dat je oudste haar wel gaat missen inderdaad! Logisch dat je dan even niet bezig bent met afvallen, dat komt wel weer.

    @Mariahh lastig die behoefte savonds he! Wat hier wel goed helpt is komkommer met chilisaus, paprika/komkommer met hummus, kipfilet met augurk, rookvlees met ei of een schaaltje kwark eventueel met choco nibs.

    Hier toch wel een paar dagen beroerd gevoelt, voel me nu wel weer beter gelukkig. Heb niet veel behoefte gehad aan eten dus dat scheelt wel weer:thumup:
     
    Jet2018 vindt dit leuk.
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Heel netjws! En knap dat je de frietjes kon laten staan.

    Is je man veel weg voor werk?

    @Jet2018 och dat zal een groot gemis zijn voor je oudste. Kon hij wel slapen?

    Normaal halen we iedere dag boodschappen. Heb nu het idee om 1-2x boodschappen te gaan doen. Zodat op ook echt op is. :)

    @Stringetje We gaan naar Aalden. (Drenthe)
    2uurtjes rijden vind ik ver zat met een baby.

    @Mariahh zolang mijn man beneden is, kan ik heel goed van het eten afblijven. Maar als hij eerder naar bed gaat, dan is het niet meer veilig. :confused:

    Ik ben 25 jaar.
     
    Stringetje vindt dit leuk.
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @JasmijnM Fijn dat je weer aan het opknappen bent! Rustig aan heh.
     
  4. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.446
    7.289
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Voor de avonden heb ik meestal wat fruit, of nootjes, of griekse yoghurt met nootjes en beetje honing of fruit.. zodat de ergste trek weg is. Of een groot glas water drinken, helpt meestal ook.

    Ik ben over 2 weken 30!
     
    Stringetje vindt dit leuk.
  5. medj1983

    medj1983 Fanatiek lid

    12 jun 2012
    3.176
    499
    83
    Hoi allemaal!

    Vandaag een oké dagje:
    Ontbijt: bordje fruit, half geplunderd door zoonlief haha
    Tussendoor: groene ijsthee en een chocolate chip cookie (had mijn man op het aanrecht gelegd haha oeps) en schaaltje yoghurt
    Lunch: een bruine pistolet met hummus en helft paturain en komkommer en een cracker hagelslag
    Tussendoor: een eiwitreep en een raketje
    Avondeten: een frikandel en krieltjes uit de airfryer, doperwten en rauwkost.
    Ben nu bomvol haha, dus vanavond maar niets meer

    Ik ben 35 jaar trouwens, met de verbranding van een schildpad haha
     
    Stringetje en Nora92 vinden dit leuk.
  6. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Mijn schema van vandaag:
    O: bolletje crackers met philadelpia
    T: /
    L: 1 pistolet met kaas en klein kommetje tomatensoep
    T: handje druiven
    A: Salade met pittige kip
    T: 2x koffie & een stroopwafel.

    Net terug van sporten. Geeft me altijd zo'n goed gevoel. :)
     
    Nora92 en Stringetje vinden dit leuk.
  7. Stringetje

    Stringetje Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    He dames, wat zijn we goed bezig! *applaus*

    Ik ben trouwens ook 35 jaar.

    @JasmijnM Fijn dat het weer de goede kant op gaat en je je weer wat fitter voelt.

    @Meisje93 Goed bezig lekker gesport. Voelt goed he! Ik lees dat je over wilt gaan tot 1-2x p/week boodschappen doen. Voordeel daarvan is ook dat je minder vaak tussen al die schappen met lekkere dingen staat, vind ik althans. ;)

    @duitshollandsmeisje goede tips mbt de 'hongerige avonden'. Ik zit er nu middenin eentje. Heb net een grote mok thee naar binnen geklokt en dat helpt al iets.

    Ik mag nog 1 mariabiscuitje en dan heb ik nog maar 1 calorie over:D.

    @medj1983 leeftijdsgenootje;), wel lastig joh van de trage verbranding. Valt er iets tegen te doen..?
     
    Nora92 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  8. Stringetje

    Stringetje Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Ohja mijn schema:

    O: 2 cracottes smeerkaas, thee, thee
    T: 2 rijstwafels, thee, espresso
    L: volkoren boterham met rosbief, zelfgemaakte salade van tonijn, avocado, brie:eek:, tomaat en komkommer
    T: 1 rijstwafel, plakjes komkommer, thee en thee
    A: 1,5 gemarineerde pangasiusfilet en 200 gr. spinazie met knoflook.
    T: thee en zo een mariakoekje! :)

    De lunch was te heftig vandaag. Had niet moeten kiezen voor én brie, én tonijn, én avocado. Paar caloriebommen bij elkaar waardoor ik voor de rest van de dag nog maar 350 calorieën had! :o: Leerpuntje, haha!

    Maar, het was wel lekker.
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Stringetje Dat is voor op vakantie. :)
    Thuis doe ik 1x per week online boodschappen. Ideaal kom ik ook niet in de verleiding.

    Ja elke dag boodschappen doen is echt funest. Je neemt al gauw iedere keer wat lekkers mee.

    Klinkt wel als een heerlijke lunch! maar wel balen dat je gelijk bijna door al je calorieën heen was.
     
    Stringetje vindt dit leuk.
  10. Stringetje

    Stringetje Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Aaah de vakantie! Ik las dat jullie niet heel ver gaan rijden, slim! En het wordt superlekker weer dus dat treffen jullie.
    Handig hoor dat online boodschappen doen. Ga ik binnenkort ook een keer proberen denk ik.

    Heb het mariakoekje laten staan :rolleyes: en dat ingewisseld voor snoeptomaatjes!
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ja geen zin in met een baby. :D
    En we treffen het zeker met het weer. Echt heerlijk, extra veel zin in.
    Maandag ws. wel even stressen, moet het weekend nog werken. Dus maandagochtend moeten we alles nog doen.. :rolleyes:

    Met het online boodschappen doen ben ik tijdens de zwangerschap mee begonnen ivm. bekken en rugklachten.
    Helaas kamp ik er nog steeds mee, dus het late bezorgen is echt een topuitvinding.
    Soms nog wel even een snel boodschapje halen en dan beland er al gauw weer wat lekkers in het mandje..

    Kijk nog lekkerder ook. :)
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  12. yasmine04

    yasmine04 Fanatiek lid

    17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    LEUK de leeftijden te horen! Hier net 28 geworden.
    Het hoepelen gaat steeds beter ( en de blauwe plekken zijn bijna verdwenen:eek:)
    Inmiddels zit ik op 10 min per dag
    Daarnaast kom ik elke dag boven de 10.000 stappen uit en probeer ik 2-3 keer per week te fietsen. Nu in de vakantie vaker.
    Zag bij de lidl van die fietscomputertjes daar wil ik voor kijken vanmiddag ook wel leuk om dan de afstanden en calorieën etc te zien.
    Ik eet elke dag incl snaaien ong 1300 calorieën dus echt niet veel.. als ik maandag nou weer niks tot nauwelijks ben afgevallen of in t ergste geval ben aangekomen :| dan begin ik toch te denken dat ik eerder te weinig als teveel eet.. Ik ben wel echt extra gaan bewegen ( extra de trappen, fietsen, hoepelen)

    Gister een redelijke dag, doordat we laat thuis waren en dochter mocht kiezen voor het eten werd het broodje dunner bestellen.. oeps :o:

    O: magere optomel vanille kwark 250 gr
    M: havermout
    T: gekookt ei komkommer
    A: turkse pizza met knoflook:$
    T: wat chips crackers van de lidl

    Voor nu even kijken wat het gaat worden ..
    LEUK vakantie in het vooruitzicht!
    Last het mooie weer naar komen in Nederland

    @Stringetje Die salade klinkt wel echt heerlijk!

    Fijne dag allemaal en alvast een fijn weekend!
     
    Stringetje en Nora92 vinden dit leuk.
  13. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Allemaal lekker bezig! Ik had gisteren een verjaardag. Niet zo handig want had beter even een balans dag kunnen hebben na etentje van woensdag. Maar goed, heb een klein stukje appel kruimel gehad zonder slagroom en avond eten heb ik geroosterd vlees en aardappel schijfjes gehad. Hoop dat het goed zat qua calorieën kan het niet berekenen. Maar goed, gisterochtend begon menstruatie dus dat is normaal echt een baaldag. Dus wat dat betreft viel het mee haha! Vandaag gewoon weer stug verder.
    O: 2 sneetjes volkoren met kalkoen en komkommer
    L: sla, komkommer, cherrytomaatjes
    T:3 kiwi's.
    A: karbonade met verse sperziebonen
    Het is een beetje en bijzonder schema maar vannacht niet thuis geslapen dus moest dinsdag avond klaar maken voor twee dagen. :roflmao:
     
    Stringetje vindt dit leuk.
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mariahh super dat het hoepelen steeds beter gaat.
    Daar ben ik echt te stijf voor. :roflmao:
    Kijk, aan beweging zal het zeker niet aan liggen bij jou!
    Zou goed kunnen hoor dat je dan juist te weinig eet, zeker met zoveel beweging.

    mmm. turkse pizza. Krijg er spontaan zin in. :)

    @Nora92 Ah toch ongesteld geworden. :( Balen zeg!
    Netjes gedaan hoor op de verjaardag!

    Mooi schema, veel groente vooral.
    Ik moet ook echt meer rauwkost gaan eten..


    Mijn schema ws:

    O: 2 boterhammen met pindakaas en halve banaan. groene thee
    T: handje druiven
    L: 2 boterhammen met sla, kaas en komkommer
    T: /
    A: BBQ :rolleyes:

    Vanavond dus een BBQ bij mensen die een bakkerij hebben.
    Zal wel flink in de calorieën lopen.. :$
     
    Stringetje vindt dit leuk.
  15. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Zo lekker aan het bewegen hoor @Mariahh heel knap!


    Ik ga vandaag een patatje oorlog en shoarma rol met knoflooksaus eten.
    Ik moet nu nog ontbijten, dus ik lunch en ontbijt in een keer, dus ik denk dat het wel goed komt qua calorieën.
    En anders pech, ik heb het er voor over. :D

    @Meisje93 OH lekker een BBQ. Ga je je inhouden? Ik zou er gewoon lekker van gaan genieten als ik jou was :D. Is altijd zo lekker.


    @Nora92 Prima schema toch. :D
    Ik had laatst ook appeltaart gegeten. Schrok me alleen kapot van de calorieën. Maar hij smaakte desondanks prima. :roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Nora92 en Stringetje vinden dit leuk.
  16. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik doe trouwens altijd online boodschappen. Ivm omstandigheden kan ik helaas niet naar de winkel om daar boodschappen te doen, dus voor mij is dit echt perfect.
    Ook kun je goed kijken hoeveel calorieën ergens inzitten bijvoorbeeld. Vind ik mega handig!

    Morgen komt mijn AH bestelling.
     
    Stringetje vindt dit leuk.
  17. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Ik wil nog even zeggen, vind het echt knap van iedereen die nog "steeds" zo gemotiveerd is.

    Ik heb pas 1x gecheat, en dat kwam alleen omdat ik dus toen een gehaktbal op brood had gegeten, smiddags appeltaart en savonds een salade. (geen slechte dingen in) maar toen waren mijn 1200 calorieën dus al bijna op en had ik ENORM honger.
    Dus toen heb ik savonds nog een broodje garnalen gegeten met heel veel sla. (op aandringen van mijn vriend trouwens, want ik wou eigenlijk niet meer calorieën tot mij nemen dan is "toegestaan")

    Maar eerst hield ik natuurlijk 1600 calorieën aan, en dan had ik het makkelijk kunnen eten. Nu ik 1200 calorieën aan houd is het wel echt lastiger!
     
    Nora92 en medj1983 vinden dit leuk.
  18. Stringetje

    Stringetje Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Oeh lekker @Mariahh lekker döner eten! En met het hoepelen ga je als een dolle. Knap!

    @Prettykitty Ik ben het helemaal met je eens, ik vind dat we een gemotiveerd stel bij elkaar zijn. :cool::D Ik zou trouwens allang van m'n stokje zijn gegaan, om 12:50u nog moeten ontbijten zoals jij. :$

    Handig joh dat thuisbezorgen vd boodschappen. Bij de Appie hebben ze altijd zo'n fijn assortiment vind ik.

    Over het cheat-gedrag, dat valt bij mij ook meestal mee. 1x appeltaart want mijn moeder had 'm zelf gemaakt en dat vind ik zoooo lekker, hoppa wel 520 calorieën. Ik mag er per dag ietsje meer dan de meesten hier denk ik (gezien mijn lengte!), iets van 1375 dus op zich houd ik er meestal wel wat over 's avonds. En soms maar 3 ofzo. :p

    Vorig weekend was ik echter wel de mist in gegaan, hopelijk kan ik me inhouden dit weekend. Het jammere is dat het weegmoment op maandag is en dat is na een 'slecht' weekend meestal niet zo gunstig. ;) Maar..., zoals gezegd, we doen ons best.
     
  19. Stringetje

    Stringetje Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Net schema ook @Nora92 en @Meisje93
    Rauwkost werkt echt wel goed ja, als je er best wat van eet dan vult het ook nog best oké.

    Jammer vd ongesteldheid @Nora92 .. baaldag mag best! Lief zijn voor jezelf. Bij mij is 'ie ook weer op komst voel ik, bluhh geen zin in, heb dan veel zin in chocolade.

    @Meisje93 Heeeel lekker BBQ'en! Veel plezier!

    Ik heb voor vanavond al 3 wijn en een oliebol ingepland :p want ik ga even een kijkje nemen op de kermis en wil mezelf even wat gunnen. Moet alleen met avondeten niet te gek doen, want anders ga overschrijd ik m'n tax. Nog even bedenken wat.

    Verder vandaag op:

    O: 2 crackers smeerkaas
    T: halve appel
    L: volkoren tosti met beetje chilisaus + sla met balsamicodressing

    En weer ontelbaar veel thee. ;)

    Fijne dag nog allemaal!
     
  20. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.446
    7.289
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Hier beetje lastig.. had vanmorgen beetje haast dus alleen 0,25L water gedronken en 2 bananen erin geduwd..

    Tijdens het middageten op mijn werk was er pasta met groentes en biefstuk. Daar heb ik nog een salade bij gegeten.

    Nu thuis een blikje suikervrije redbull (verslaafd... ik kan er echt niet mee stoppen) en ik hoor mijn witte chocola roepen :( echt irritant haha. Ik moet het gewoon niet kopen en toch doe ik het!! Aargh!!
    Wil voordat ik terug ga naar het werk mijn restje kersen op eten en misschien nog wat aardbeien erbij of perzik.

    In de avond geen idee.. moet werken tot ongeveer 21:30, waarschijnlijk eet ik dan ook niks meer.
     

Deel Deze Pagina