Temperaturen ga ik niet aan beginnen met mijn pcos.. waarschijnlijk heb ik alleen vorig jaar september een eisprong gehad (op inwendige echo gezien) en daarna niet meer met mijn 146 dagen heb ik sowieso geen ei gehad want mijn menstruatie is dmv medicijnen ineens op gang gekomen. Of ik deze cyclus een eisprong heb gehad is niet helemaal zeker omdat mijn teststreep niet donkerder was dan de controle streep maar voor mij doen wel ineens HEEL donker! Dus zou kunnen dat dat een piek was.. maar goed, nu met metformin bezig en hopen dat dat iets gaat opleveren! Ik ga in mijn vakantie de eerste 1,5 week niet week, lekker chillen thuis, heb op de eerste zaterdag van mijn vakantie een 60 jarige verjaardag in de schoonfamilie maar dat is wel gezellig en daarna pas donderdag richting nederland en daar blijf ik dan een dikke week. familie en vrienden bezoeken en ga 2 daagjes met overnachting naar scheveningen met mijn mamsie! dus dat is wel gezellig 1 dagje oppassen op het kindje van mijn nicht, mijn vader bezoeken, met een paar vrienden een boottochtje maken en uiteten en verder geen idee. De laatste paar dagen thuis weer relaxen en me mentaal voorbereiden op het werk xD
Die ken ik niet! Wel van Snack A Jack, maar die zitten gewoon met zijn alle in een verpakking en hebben 61 kcal per stuk. Ik heb wel die van AH besteld. Want ik vond die van Zonnatura erg lekker en beter dan een stukje chocolade pakken.
Hele fijne dagen en logisch dat je niet krampachtig wilt gaan doen over eten. Lekker genieten, en het (heel erg) letten de op kcal komt wel weer als je terug bent.
Hier weer een ziek jochie! Hij is al iets beter dan gisteren, wel stom. Hij was echt nooit ziek (1x toen hij 6 weken was) en nu al voor de 3e keer in een korte tijd. Gelukkig al wat beter dan gisteren. Scheelt een hoop. Wij hadden gisteren weer twee TGTG tasjes, inhoud was enorm leuk! Wel iets minder gezond. Maar ik mag van mezelf ook van de tasjes eten! We doen het bijvoorbeeld zo : toetjes? Stel er zijn er 8? Dan eet ik er twee. En mijn vriend de rest (Ja niet in een dag natuurlijk he hahaha, maar verspreid over een paar dagen) Nu waren het vooral deze producten die wat minder gezond zijn of gezonder kunnen : Johma beenham salade (2) Zalm Salade voor op brood (1) Krab Surimi Salade voor op brood (1) Spinazie met zalm magnetron maaltijd. 6 Rundvlees hartige taartjes (maar ik ga er daar geen een van eten) 2 Bapao broodjes (ook die ga ik niet eten, nu ik dit typ kwijl ik bijna) Ambachtelijke rundvlees salade. (Misschien een klein beetje, maar ik denk niet dat ik er wat van ga eten. Zitten ZOVEEL calorieën in, meer dan een hapje zal ik er niet van nemen) In dit geval sla ik de toetjes ook over, want ik vind die sowieso al niet zo erg lekker. Er zaten ook wat prima items in zoals sla, biologische kipfilet, dun gesneden achterham.
Snaaiaanvallen begrijp ik volkomen hoor. Vind ook nu je met afvallen bezig bent, je nog meer honger krijgt en dus veel meer zin in snaaiwerk. Oeehhh je vakantie is wel iets om naar uit te kijken! Nog een paar uurtjes dan ben je lekker twee dagen vrij he? Geniet er maar van!!
Nee vanavond nog en dan morgenochtend en avond nog.. dinsdag en woensdag heb ik altijd vrij! Dus nog 3x een halve dienst is het al morgen 21:30?? xD Gelukkig geven ze morgen heel de dag regen dus hopelijk ook niet zo druk... vanavond zal nog wel even heel druk worden want zondag en zon en heet...
Morgen weer wegen! Spannend hoor. Vind dat we het allemaal echt heel goed doen, ondanks sommige tegenslagen etc. Ziet jullie omgeving al dat jullie bezig zijn met afvallen? Mijn schoonmoeder zei zo dame, jij bent goed bezig. Het is duidelijk te zien. Ik zo dankje, maar er moet nog veel meer af! Ben net begonnen Mijn moeder was vandaag even bij mij, die zie ik zeer regelmatig. Maar ook viel het haar vandaag op dat ik toch echt al wat ben afgevallen. Dus ik ga straks maar even mijn buik omtrek meten!
Ik ga voor je duimen dat het snel morgen 21.30 uur is haha! Heerlijk, kun je weer even bijtanken. Ik ben zo blij dat ik thuisblijfmoeder ben. Maar in het nieuwe jaar ga ik weer een poging doen tot werken!
mijn vader zei het vorige week!! wel leuk om te horen ja! en op mijn verjaardagsfeest zagen een paar mensen ook dat ik 7 kilo kwijt was 'vooral in mijn gezicht'
ja thanks haha! kan niet wachten.. heerlijk weer 2 daagjes vrij. dat is het enige voordeel, dat ik 2 vaste vrije dagen heb. nou ik zou het liefst niet meer werken hoor, ben er echt zo klaar mee.. ik vind 2-3 dagen per week echt genoeg, serieus. sommigen werken zo onwijs veel maar ik wil en kan het gewoon niet. ik ben liever thuis, aan het keutelen in huis en beetje in de stad rondneuzen ipv werken... hoop gewoon echt dat ik snel zwanger ben. het is zo chill hier in duitsland dat je 2 jaar vrij kan nemen om de complete zorg van je kindje op je te nemen. ik kan niet wachten!! de eerste 2 jaar kan je lekker alles meemaken van je kleine voordat je hem of haar naar de kindergarten moet brengen. ja of ik blijf fulltime thuis, wie weet hihi. of ik werk juist alleen de weekenden als mijn vriend thuis is, dan heeft hij de kleine en verdien ik een paar centjes bij. das ook prima.
Ja ik begrijp het helemaal. Ik kon echt ureeeeeeen bezig zijn in mijn huis, de tijd helemaal vergeten en dan denken van oh is het al 18.00 uur? Ik moet nog eten maken etc. Lekker bezig zijn in huis, ding en opruimen, schoonmaken, kasten opnieuw indelen etc. Nu ik moeder ben heb ik daar helaas geen tijd meer voor. (Mijn zoontje is geen kindje die even een paar uur slaapt zonder mama erbij ofzo, om het verhaal kort te houden) maar als hij over een paar jaar ouder is laat hij me vast wat meer me gang gaan. Hier wordt werken ook weer wat lastig. Mijn zoontje is regelmatig een aantal keer wakker, dus hij moet dan die dag ervoor al bij oma slapen. Dus oma en mama haar agenda moeten ook nog eens overeenkomen qua vrij/werken. Want papa heeft sowieso al wisselende diensten. Dus dat gaat allemaal nog wat worden. Maar goed, we gaan het allemaal zien. Super leuk dat het dus wel opviel dat je al 7kg bent afgevallen. Is ook best veel als je er zo overna denkt!
@duitshollandsmeisje oh nee, dan is het tempen wel een hele opgave. Klinkt als een heerlijke en vooral een gezellige vakantie! Gaat je vriend ook mee? Heh gets @Prettykitty wat vervelend dat hij weer ziek is. Waar heeft hij last van? Mooie tasjes weer! Maar hoe ga je dat allemaal opkrijgen met zo'n korte houdbaarheidsdatum? Of doe je het een en ander in de vriezer? Wat leuk dat ze het zien dat je afgevallen bent! Daar doe je het voor. Wat voor werk zou je willen doen? Haha @duitshollandsmeisje @Prettykitty ik heb mijn werk echt nodig om een leuke mama te zijn. Even wat anders dan dat thuis zitten. Krijg er voldoening en energie van Thuis zitten vind ik ook lekker. Maar word ik toch wel snel zat. Werkte voorheen 3-4 dagen per week. Sinds de komst van de 2e terug gegaan naar 2-3 dagen per week. En dat bevalt me prima.
Hallo! Ik kom net de sauna uit. Echt heerlijk dagje ontspanning. Vanochtend eerst vroeg nog door de storm gefietst, zo'n 30 km. Daarna in de sauna als lunch Griekse yoghurt. Diner had ik sate van kippendijen. Erg lekker! Ik weet nog niet precies wat ik ga doen met het werk. Eerst maar zwanger raken, dat is allemaal niet zo vanzelfsprekend. Maar werk nu meer dan 36 uur per week. Plan was om dan terug te gaan naar 24. Qua geld zouden we het prima op één salaris kunnen doen maar ik hou van mijn werk als wijkverpleegkundige. Zou echt niet zonder kunnen. Maar ben wel van plan een lang zwangerschap verlof te nemen.
@Meisje93 mijn vriend is alleen bij de 2 bruiloften die week erna ben ik alleen in NL. Mijn vriend heeft in december 3 weken vrij, maar dat gaat bij mij helaas niet.. horeca, kerst, oud en nieuw...
Mijn zoontje had koorts (39.6) en was echt suf. Ook wou hij amper eten (dat is geen ramp, naar normaal is hij een veelvraat) dus echt ziek haha. Ik werk normaliter in de ouderenzorg. En stond dus aan het bed. Ik ga hier ook weer in terug, maar wel zeer minimaal. Het eten kan ik veel in vriezen, en veel is nog goed tot morgen. Ook eten wij zuivel bijvoorbeeld gerust nog een dag of twee na de houdbaarheidsdatum. (Mijn zoontje niet trouwens hoor, alleen ik en mijn vriend)
petje af hoor! @Nora92 30km fietsen un de storm doe ik je absoluut niet na. Hopelijk mag je snel zwanger raken. Helaas is dat inderdaad niet zo vanzelfsprekend. Ahh gescheiden vakantie's. Dat is wel erg jammer. Of niet? @Prettykitty Ach ventje toch. Hopelijk knapt ie snel op. Hier heeft de jongste ook ineens koorts. Werk genoeg in de ouderenzorg. Werk er zelf ook in. Hoeveel uur zou je weer willen werken? Ah dat scheel wel! Heb 1x zo'n box gehaald. Maar vond het toch weer lastig met zo'n korte houdbaarheidsdatum. Al kan je inderdaad bepaalde producten nog wel veilig eten daarna.
Prettykitty startgewicht: 77 kg Huidig gewicht : 73.3 (-3.7) Streefgewicht: 67 kg Mariahh Startgewicht: 68 kg Huidig gewicht: 65 ( -3.0) Streefgewicht 59-60 kg JasmijnM (27) Startgewicht: 85,6 kg Huidig gewicht : 79,9kg (-5,7) Streefgewicht: 75 kg Jet2018 (38) Startgewicht: 63 kg Huidig gewicht: 62,4 kg (-0,6) Streefgewicht: 55 kg Stringetje (35) Startgewicht: 66 Huidig gewicht: 62,3 (-3,7 kilo) Streefgewicht: 56 Meisje93 (25) Startgewicht: 78 kg Huidig gewicht : 76,2 kg (-1.8) Streefgewicht 68 kg Nora92 Startgewicht : 91,2 kg Huidig gewicht: Streefgewicht : 76 kg Duitshollandsmeisje Startgewicht: 71 kg Huidig gewicht: 70,4 kg (-0,6kg) Streefgewicht : 61 kg Reageer op deze post en haal de quote tags [...] weg aan het begin en eind van de reactie. Werk je gegevens bij en plaats reactie. Zorg ervoor dat je de laatste lijst te pakken hebt.
Heey dames! Ik kreeg geen meldingen meer Maar ik heb jullie weer gevonden @duitshollandsmeisje Ooh heerlijk! Bijna vakantie! Wel jammer dat je niet samen met je vriend vakantie hebt. @Nora92 Knap hoor 30km fietsen, door een storm nog wel! Dat doe ik je niet na! Je avond eten klinkt heerlijk. Eet je griekse yoghurt gewoon zo, of doe je er iets doorheen? @Prettykitty sneu dat je kleintje weer ziek is, hopelijk knapt hij snel op. Beterschap! @werk ik ben op het moment thuis bij de kids, mijn man wilt graag een andere baan als dat allemaal rond is dan ga ik ook kijken om weer te gaan werken. Afhankelijk van mijn man zijn tijden 2-3 dagen. Ik doe nu een studie boekhouding zodat ik straks ergens administratief aan de gang kan. @gewicht wat leuk dat het mensen bij jullie al opvalt! Dat geeft echt motivatie om door te gaan! Goed hoor Vanochtend gewogen en de weegschaal gaf 78.1 aan
Werd niet zo blij van de weegschaal. 0.3 eraf. Proberen maar weer vol goede moed verder te gaan. Maar merk dat mijn motivatie wel wat minder begint te worden zo. Ongesteldheid is bijna over. Yep ben dat altijd dik een week..
Prettykitty startgewicht: 77 kg Huidig gewicht : 73.3 (-3.7) Streefgewicht: 67 kg Mariahh Startgewicht: 68 kg Huidig gewicht: 65 ( -3.0) Streefgewicht 59-60 kg JasmijnM (27) Startgewicht: 85,6 kg Huidig gewicht : 78,1kg (-7,5) Streefgewicht: 75 kg Jet2018 (38) Startgewicht: 63 kg Huidig gewicht: 62,4 kg (-0,6) Streefgewicht: 55 kg Stringetje (35) Startgewicht: 66 Huidig gewicht: 62,3 (-3,7 kilo) Streefgewicht: 56 Meisje93 (25) Startgewicht: 78 kg Huidig gewicht : 76,2 kg (-1.8) Streefgewicht 68 kg Nora92 Startgewicht : 91,2 kg Huidig gewicht: Streefgewicht : 76 kg Duitshollandsmeisje Startgewicht: 71 kg Huidig gewicht: 70,4 kg (-0,6kg) Streefgewicht : 61 kg Reageer op deze post en haal de quote tags [...] weg aan het begin en eind van de reactie. Werk je gegevens bij en plaats reactie. Zorg ervoor dat je de laatste lijst te pakken hebt.