Ah super! @Stringetje Heel netjes jouw schema. Hoeveel calorieën mag jij trouwens? Haha jij met je thee. Gelukkig word het weer wat kouder. Ga ik ook weer wat meer drinken. @Prettykitty klinkt goed die saladeschotel! Mijn schema voor vandaag: O: 2 volkoren boterhammen met boursin en komkommer T: yoghurt biscuit L: 2 rijstewafels met huttenkase en komkommer en 1 rijstewafel met choco pasta T: banaan A: kip siam en vla denk. T: 2x Koffie Hou ik nog 300 calorieën over. Geen idee of ik die opmaak.
Pizza BBQ Chicken Maar een halve.. want was zo'n enorm grote.. Daarna nog langs mijn oude werk gegaan en daar een ijsje gegeten met 2 vanillebollen en sinaasappelsap, smaakte als zo'n typisch ijsje, de split heet die geloof ik. Lekker joh. Vanmorgen griekse yoghurt met banaan en chiazaden en alleen water want voelde me niet zo lekker... Middageten op het werk had ik wat pasta met roomsaus en extra groentes en 1 schnitzeltje met ketchup. Dus valt allemaal mee. Nu thuis net een sugarfree energydrink.. want kon het niet laten.. haha. En neem zo nog lekker een koffie, zin in.. en misschien nog wat mirabellen (schrijf ik dat goed?) die gele vruchten.. eergisteren vers geplukt van onze gezamenlijke fruitboom
Salade was goed. Ik ben altijd gek op sla! Vandaag weer een slechte dag... Komt omdat ik Rambol in huis heb, uit mijn Too Good To Go tasje. En ik ben echt gek op Rambol... En mijn vriend eet het niet! Ook weer een ijsje op. En nu zit ik met honger op de bank.. Oeps Vanaf zaterdag maar weer extra goed opletten. (Morgen eet ik macaroni bij mijn ouders, en echt ik vind dat zo ontzettend lekker) Ik voel me wel zwak nu haha. Let trouwens wel erg op mijn drinken, dat scheelt iets
Lekker! @duitshollandsmeisje De sap zit dan bij de ijsbolletjes? Haha drink je nog veel energiedrank? Geen idee welk fruit je bedoeld. @Prettykitty Wat is rambol? Echt nog nooit van gehoord haha.
Ja als een soort milkshake maar niet gemixed. gewoon los in het sap. Nee drink het niet meer dagelijks maar soms heb ik het echt even nodig xD
Herken ik niet. Spreekt me eerlijk gezegd ook totaal niet aan. Nog nooit gegeten. Haha snap ik, is ook moeilijk om er acuut mee te stoppen.
@Meisje93 Net schema vandaag hoor! Mmm Kip Siam doet me aan mijn studententijd herinneren. Is dat zo'n Knorr Wereldgerecht? Vond dat altijd erg lekker maar eet nu nooit meer van die pakjes eigenlijk maar lekker vond ik het zeker. Ik mag trouwens per dag nu 1206 calorieën. Laatst was dat nog bijna 200 calorieën meer.Maar omdat ik denk ik in gewicht ben afgenomen, is het calorie-aantal ook naar beneden gegaan... Maar eigenlijk red ik het wel. Ik zit meestal 1100 op een dag. Gaat goed. En hoeveel mag jij er? @duitshollandsmeisje Oh ik ben soms wel jaloers hoor op al die lekkere dingen die je op je werk eet. Klinkt echt goed! En een mirabel is dat niet een soort pruim? @Prettykitty Ik moest een beetje om je lachen, je schrijft het zo grappig op en herkenbaar voor mij. Ik kan ook zo genieten van diverse soorten kaas (zoals Rambol dus ook). Af en toe een iets mindere dag is helemaal niet erg. Je pakt de draad gewoon weer op. Ik had trouwens niet bepaald geweldig avondeten op. Heel de dag ging het wel best OK met o.a. een volkoren boterham, yoghurt, kiwi, rijstewafel, thee thee thee maar ik had geen zin om te koken dus werd het een kant-en-klaarsoepje en een broodje knakworst... Met curry.
Haha ik ken zulke dagen ja, goed beginnen en dan zo eindigen. Oeps xD Ja is een soort pruim/perzik ja! Heel zoet zijn die. Tsja en voordeel van horeca denk hihi
@Stringetje haha ja klopt. Man is er gek op en we hadden het al een poos niet meer gegeten. Hier heb je een versie zonder pakjes. Oh wat een verschil zeg! Ik mag er 1760 maar die maak ik eigenlijk nooit op.
@duitshollandsmeisje Je slaat de spijker op z'n kop: een dag goed beginnen, dat lukt me wel, maar die avonden, die avonden. Zo heb ik vanavond nog een ronde hardgelopen maar zit ik nu op de bank met thee en een chocotof. Had net zo goed niet kunnen hardlopen. @Meisje93 Oh super dat recept sla ik op. Ziet er lekker uit. Merci! Oeh ik zou het niet vervelend vinden als ik wat meer calorieën mag. Vooral tijdens m'n weekend weg een paar dagen terug zat ik steevast boven die 1600. Heeft de toegestane hoeveelheid calorieën ook met lengte te maken wellicht?
HAHAHA het is een soort smeltkaas, met walnoten erin. Naja stukjes.. Echt mega lekker. Wees blij dat het jou niet aanspreekt. Scheelt heel wat calorieën
HAHAHA mede Rambol lover dus. Ja ik houd ook erg van kaasjes. En van gezelligheid met mijn vriend samen, ook geen goede combinatie. (Kaas en worst savonds enzo..) of een frikadel ofzo of bitterballen. God ik houd snel op. 1200 calorieën vond ik echt erg weinig. Ik was zo enorm aan het opletten, niet dat ik het niet red ofzo, maar meer het idee dat je die banaan of stuk komkommer niet eens kan eten omdat je dan al bijna over de 1200 zit. Ik zit nu op 1530 calorieën (die ik mag) en vaak heb ik er zeker 200 a 300 over. Maar zoals vandaag heb ik denk iets van 1700 a 1750 calorieën op! Ik ben trouwens wel al 10 cm kwijt bij mijn buik. (met meetlint opgemeten) dus dat is wel fijn.
@Stringetje ja misschien dan. Ik ben zelf 1.74 en jij? Ik vind 1100 ook wel erg weinig hoor eerlijk gezegd. Ik zou het iig niet redden Haha ja dat zal wel! Dan vind jij brie met honing en walnoot ook lekker zeker? Wow 10cm bij je buik kwijt. Wat een verschil al zeg! Super.
Nou ik snap dat je dat denkt, maar dan liever gewoon alleen brie. Ik ben namelijk niet z'n zoetekauw. Dus dan liever zonder de honing haha. En walnoten vind ik wel lekker. Maar eigenlijk alleen in Rambol (lol) Ja veel he? 10 cm. Kan het bijna niet geloven! Ik bedoel, dat is echt veel.. .en ook zichtbaar.
Geen idee, volgens mij niet. Ik ben namelijk maar 1.60 en mag er 1650.. Je moet het eerder zo bekijken denk ik, je had die chocotof wss evengoed wel genomen dus heb je hem er af getraind
@Prettykitty Wat lekker dat je al zoveel kwijt bent! Heerlijk dat je het ook al kan zien Hier merk ik het zelf wel, maar is het vooral de zijkant van mijn buik (lekker duidelijk). Sinds de bevalling heb ik nog steeds zo'n bolle buik en dat is er nog wel, is ook nog steeds hard terwijl de onderkant (het vet dus) zacht is... Ik weet niet of het een beetje duidelijk is hehe. Maar daar is dus nog niet zo veel weg maar de zijkant is dus wel meer ingevallen. Waardoor het dus voor andere niet zo veel opvalt
@JasmijnM zo'n, buikje heb ik ook. Geen gezicht. Gelukkig zie je het met kleding aan niet. Jouw kleine is al bijna jarig zie ik! Wat ga je haar geven?