Vanaf 1 juli 10 kg afvallen.

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Prettykitty, 29 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Hallo lieve meiden.


    Hier gaat het afvaltechnisch niet zo goed haha. Ik kwam vandaag bij mijn oma, heeft ze een krentenbrood voor mij gebakken met roomboter. En een bakje Sellerie salade die ze toch eigenlijk niet wou, dus ook aan mij gegeven.
    En omdat het dan van mijn oma komt, en ze haar centjes eraan uit heeft gegeven wil ik er natuurlijk ook van eten.

    Niet zo handig als je aan de lijn bent. Maar goed, ik neem dat maar voor lief en ga er vanuit dat ik zal aankomen.
    Jammer, maar helaas.

    Vandaag ook patat gegeten, krentenbrood, plakje kruidkoek. Allemaal dingen die ik normaal juist laat staan... :o:


    Welkom terug @xLoveBabyx van mij mag je gezellig mee kletsen hoor. Gefeliciteerd met de woning!


    @Meisje93 Volgende week weer een nieuwe week, ik snap natuurlijk dat je er van baalt. Maar ik gok dat je iets te weinig calorieën neemt, of dat het opeens volgende week dubbel zoveel eraf is. Wij hebben altijd van die gekke dingen toch? Komt in orde meid.
     
  2. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Prettykitty
    startgewicht: 77 kg
    Huidig gewicht : 72.7 (-4.3)
    Streefgewicht: 67 kg

    Mariahh

    Startgewicht: 68 kg
    Huidig gewicht: 65 ( -3.0)
    Streefgewicht 59-60 kg

    JasmijnM (27)

    Startgewicht: 85,6 kg
    Huidig gewicht : 77,5kg (-8,1)
    Streefgewicht: 75 kg

    Jet2018 (38)

    Startgewicht: 63 kg
    Huidig gewicht: 62,4 kg (-0,6)
    Streefgewicht: 55 kg

    Stringetje (35)

    Startgewicht: 66
    Huidig gewicht: 61,2 (- 4,8)
    Streefgewicht: 59

    Meisje93 (25)

    Startgewicht: 78 kg
    Huidig gewicht : 75,6 kg (-2.4)
    Streefgewicht 68 kg

    Nora92

    Startgewicht : 93.6 kg
    Huidig gewicht: 87.7 kg(-5,9)
    Streefgewicht : 76 kg

    Duitshollandsmeisje

    Startgewicht: 71 kg
    Huidig gewicht: 69,9 kg (-1,1)
    Streefgewicht : 61 kg


    Reageer op deze post en haal de quote tags [...] weg aan het begin en eind van de reactie.
    Werk je gegevens bij en plaats reactie.
    Zorg ervoor dat je de laatste lijst te pakken hebt.
     
  3. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Kon het niet laten om even te wegen vanochtend. :O Vond mijn benen er opeens echt slanker uit zien. En inderdaad nog een kilo er af! Weet niet wat mij overkomt... Zo blij mee!
    @Prettykitty
    Oh zo herkenbaar inderdaad! Dat eten uit schuldgevoel naar een ander toe.. Soms kom ik er onderuit door te zeggen dat ik nét zwaar heb gegeten en of ik het misschien mee mag nemen. Dan neem ik het bijvoorbeeld verspreid over twee dagen of deel het met iemand. :)
    Ik word echt jaloers op die patat haha! Zo vreselijk veel zin in. Zelfs nu om tien voor 8 's ochtends whaha!
     
    duitshollandsmeisje en Stringetje vinden dit leuk.
  4. Stringetje

    Stringetje Fanatiek lid

    7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    @Prettykitty Aaah ik herken het helemaal, toch altijd beetje balen zo'n dag met zulk eten maar ik heb gemerkt, ook die horen erbij. Wel lief van jouw oma! :p

    @Nora92 Haha nou gelijk heb je dat je even wilde wegen! Snap dat je supertrots bent. Keep up the good work. :thumup:

    @Meisje93 Ja vind dat echt zonde zo'n boete. Betalen ermee en gauw vergeten. :rolleyes:
    Hehe racemonster. ;)


    Nog leuke plannen meiden dit weekend...? :):)
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  5. JasmijnM

    JasmijnM Actief lid

    11 dec 2017
    381
    254
    63
    Vrouw
    @Prettykitty heel herkenbaar hoor! Ik had gisteren ook een slechte dag, en een ijsje en een patatje, we hadden een tgtg box van de bakker en daar zaten heerlijke broodjes met brie in en van die kaasstengels en heerlijke koeken heb ook van alles meegegeten haha. Vandaag weer beter.

    @Nora92 Jeetje jij gaat ook in een keer als een speer! Wat doe je nu precies? Alleen 3x pd eten, eet je dan nog specifieke dingen? Ik merk dat het hier weer een beetje verslapt dus misschien moet ik volgende week dat ook eens proberen :p

    @Stringetje Wij eten vanavond bij mijn schoonouders, mijn man helpt daar in de tuin en daarna eten we (wederom) een patatje mee.:rolleyes: We uit de airfryer dus dat scheelt. Verder morgen poetsen in huis en zondag vieren we de verjaardag van F. Heb jij nog plannen?

    Ik heb nu 2x een workout gedaan van Optimavita en moet zeggen dat ze mij erg goed bevallen! Heb er gisteravond eentje gedaan en heb er vanochtend ook al eentje opzitten. :D F. Slaapt dus had mooi de tijd. Merk dat ik in de avond meestal druk ben met andere dingen en dan schiet de workout er een beetje bij in.

    Mijn man heeft een Switch gekocht en S. is al helemaal verslaafd aan Mario kart haha. Mijn man mag al niet meer meespelen :roflmao: (moet wel uiteraard:p)
     
    duitshollandsmeisje en Nora92 vinden dit leuk.
  6. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @JasmijnM
    Oehh, Marion Kart. Dat heb ik zoveel gespeeld als kind whaha. Vooral op de nintento DS met vriendinnen. pff de memories. :p
    Ja nu gewoon drie keer per dag eten en geen suikers. Woensdag weer een consult. Dan gaat er wat veranderen zei ze. Ik zie het wel! Voor nu werkt het in ieder geval goed. Vader kwam net op de koffie en had gevulde koeken meegenomen van de bakker. Zo zielig om nee te zeggen maar het moet toch..

    @Stringetje
    Hoop dat ik nog lekker lang in deze goede flow blijf zitten. Nog 14 kg te gaan.
    Ga morgen met mijn moeder naar Schiermonnikoog. Lekker even dagje weg maar ook weer extra uitdaging om niet te cheaten. Daarnaast ben ik aan het ovuleren, dus genoeg leuke plannen onder de dekens whaha. ;) Jij nog leuke plannen?
     
    duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  7. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.446
    7.290
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Prettykitty
    startgewicht: 77 kg
    Huidig gewicht : 72.7 (-4.3)
    Streefgewicht: 67 kg

    Mariahh

    Startgewicht: 68 kg
    Huidig gewicht: 65 ( -3.0)
    Streefgewicht 59-60 kg

    JasmijnM (27)

    Startgewicht: 85,6 kg
    Huidig gewicht : 77,5kg (-8,1)
    Streefgewicht: 75 kg

    Jet2018 (38)

    Startgewicht: 63 kg
    Huidig gewicht: 62,4 kg (-0,6)
    Streefgewicht: 55 kg

    Stringetje (35)

    Startgewicht: 66
    Huidig gewicht: 61,2 (- 4,8)
    Streefgewicht: 59

    Meisje93 (25)

    Startgewicht: 78 kg
    Huidig gewicht : 75,6 kg (-2.4)
    Streefgewicht 68 kg

    Nora92

    Startgewicht : 93.6 kg
    Huidig gewicht: 87.7 kg(-5,9)
    Streefgewicht : 76 kg

    Duitshollandsmeisje

    Startgewicht: 71 kg
    Huidig gewicht: 69,4 kg (-1,6)
    Streefgewicht : 61 kg


    Reageer op deze post en haal de quote tags [...] weg aan het begin en eind van de reactie.
    Werk je gegevens bij en plaats reactie.
    Zorg ervoor dat je de laatste lijst te pakken hebt.
     
  8. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.446
    7.290
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik kon ook niet wachten.... voelde me lichter op de een of andere manier en dat klopte!! 69,4! Nieuw record!! ;) Zo licht ben ik in jaren nog niet geweest hihi.
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  9. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ah wat super! Goed bezig. :D Hoe voel je je verder? En gebeurd er al wat in je cyclus?
    Ik zit heel ""geduldig"" te wachten op een ei...
     
  10. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.446
    7.290
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    misschien juist te weinig calorieën en je lichaam denkt 'hmm even spaarstand hierzo'? TE weinig is ook niet goed en werkt vaak juist averechts..
     
  11. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.446
    7.290
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    zoo duur... echt triest :( ga toch boeven vangen denk ik wel eens..
    oke als het nou +50 km te hard was oke, maar 18, jeetje, dan ben je net iemand aan het inhalen ofzo haha. (ik ben ook wel eens geflitst net bij het inhalen xD echt irritant, rij ook nooit echt te hard)
     
  12. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.446
    7.290
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Nou! Moet morgen en overmorgen nog in totaal ongeveer 20 uur werken MAAAAAARRRRRRR dan heb ik 3,5!!!!! week vakantiiiiiieeeee!!!!!
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  13. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.446
    7.290
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    hihi snap ik!! hoop dat je ei komt!

    hier sowieso nog niks van een ei te bekennen haha.....
    wel beetje last van krampjes dus ik HOOP HOOP dat er een menstruatie aan zit te komen... vandaag dag 3 met de volle dosis metformine, suiker is mooi laag dus dat zit wel goed denk ik.. moet nu echt uitkijken dat ik ook niet te weinig calorieën binnen krijg want dan val ik om door de medicijnen maar dat lukt op zich wel.

    heb wel echt last van het feit dat mijn eetlust nergens te vinden is.. werd gisteren gewoon misselijk van het middageten :( dat heb ik nooit, heb altijd ZO'N honger... ontbijt ging er nog net in gisteren, maar middageten pffff...

    vanmorgen zelfde.. heb wel ontbeten, maar het ging maar net haha :p gewoon havermoutpap met banaan, lekker snel en simpel. Vanmiddag moet ik mijn salade op gaan eten voor dat hij verpietert.. en vanavond waarschijnlijk uiteten omdat ik gisteren 5 jaar samen was met mijn vriend :) tijd vliegt!
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  14. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Prettykitty heel lief van je oma, dan durf je het inderdaad niet af te slaan.
    Hopelijk valt de schade mee.

    Ja dat zou ook nog kunnen! Toch maar wat meer tussendoortjes nemen denk.

    @Nora92 wow! Bizar dat het zo snel gaat zeg. Wel echt top.
    Ook erg knap dat je zo goed nee kan zeggen.

    @Stringetje Morgen is het hier jaarmarkt. Ga daar even een rondje overheen lopen, verder niet echt plannen.
    Vanavond komen vrienden gezellig langs.

    Geweldig! Jij gaat ook al lekker hoor

    Ja ben er ook bang voor. Even op zoek gaan naar lekkere en gezonde tussendoortjes :)

    Succes met de laatste werkuurtjes en dan heerlijk van je welverdiende vakantie gaan genieten!
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gisteren een mindere dag gehad. :(

    O: 2 boterhammen met filet american
    T: /
    L: 3 boterhammen (kip kerrie en grillworst)
    T: mini appelflap :$
    A: 2 pitabroodje met shoarma
    T: 3 wijntjes... :oops:


    Vandaag maar weer proberen streng te zijn.
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  16. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Gisteren heerlijk hele dag op Schiermonnikoog geweest. Avond uit eten, toen heb ik maar gewoon twee voorgerechten besteld. Een tomatensoep en een carpaccio. Toch nog een lichte maaltijd en was meer dan genoeg. Morgen wegen. Zal wel niet zo geweldig zijn als vorige week maar zo gaat het soms. :)
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Echt super knap van je! Ik zou die verleiding dan niet kunnen weerstaan hoor.
    Elke week zóveel afvallen, Zou dan wel heel snel gaan. Niet verkeerd trouwens. :D

    Oeh morgen weer wegen, nu het zo langzaam gaat zie ik er alleen maar meer tegenop. :|
    Ach we gaan het wel weer zien!
     
    Nora92 vindt dit leuk.
  18. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het was ook heel heel heel moeilijk haha. Werd er even stront sacherijnig van. Maar dacht maar aan alle keren dat ik het wél heb gedaan. En dat dit maar tijdelijk is. In de toekomst kan het wel weer met mate.... Maar nu wil ik wat kwijt dus moet het even streng. Anders duurt het mij veeeeel te lang. Ik hoop dat ik morgen wat afgevallen ben, maar misschien ook niet. Ben nu al blij dat ik mijn gedrag zo heb aangepast. :) Hoezo zou je niks afgevallen zijn dan?
     
  19. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Dat geloof ik zeker! Zeker het afkicken van de suiker. Ik hoop voor je dat je weer een mooi resultaat hebt morgen. :)

    Omdat ik heeeeeeeel traag afval, nu 2.4kg in bijna 2 maanden tijd. :$
    En in het midden van deze week tussendoor gewogen en was toen zelfs zwaarder. We gaan het wel zien morgen.
     
  20. Nora92

    Nora92 Fanatiek lid

    17 dec 2018
    3.883
    4.892
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hopen morgen op een beter resultaat dan!! En 2.4 kg er af is beter dan er aan! Maar snap dat je meer wilt als je er heel veel moeite voor doet.
     

Deel Deze Pagina