Zwanger willen worden na Miskraam 2011

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door sumshine, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik open maar even een nieuw forum. Ik had eind 2010 bedacht dat ik in 2011 wel weer zwanger zou willen raken als dat zo mocht zijn. Ik heb een dochter van inmiddels 13 maanden. Ik werd gelijk zwanger, helemaal verbaasd want het was onverwacht,maar diep gelukkig. Helaas bleek na 12 weken dat het hartje was gestopt met als gevolg dat mijn lijf helemaal in de war was, die wou nog gaan voor het "dode"vruchtje, waardoor ik tabletten heb gekregen en uiteindelijk na een dubbele dosis is de miskraam op gang gekomen. Dit is nu 2 weken geleden. Ik heb de miskraam geaccepteerd maar ik heb nog vurig de wens om nog een kindje ( het liefst op korte termijn...maar ja je hebt t niet in de hand) te krijgen.
    Ik hoop dan ook dat ik snel weer zwanger mag raken en eind 2011 een wolk van een baby in mijn armen mag houden.
    Om dit verlies een plek te geven maar ook om de wens van nog een kindje te delen dit forum geopend.
    Ik hoop dat er meer meiden zijn die met me mee willen schrijven over hun ervaringen e.d.
    Ik heb geen idee wanneer ik weer ongie ga worden en hoelang dat gemiddeld duurt.
    Het bloeden is gelukkig gestopt, nu nog ontzwangeren...zucht...
    groetjes SumShine

Deel Deze Pagina