Hallo allemaal, ik ben 23 weken zwanger probeer zoveel mogelijk nog in het huishouden wat te doen, maar krijg snel een harde buik en drukkend gevoel in mijn onder buik. Is er iemand die daar ook van last heeft en wat kan je er tegen doen? Uiteraard ben ik nieuwsgierig naar vrouwen die verder zijn in de zwangerschap. alsvast bedankt voor jullie reactie.
heb ik ook... en ben alleen dus moet het huishouden zelf doen dus ik verspreid het over de dag en doe het rustig aan... beetje afwassen, ff zitten, stofzuigen, ff zitten enz enz... op die manier gaat het prima
Doe eigenlijk alles wel, maar heel veel verdelen over de week. Stofzuiger van boven naar beneden laat ik door mijn mannetje doen en hij doet altijd al de badkamer, dus daar hoef ik niet aan.
Sja hier ook 1 ding tegelijkertijd en veel rusten tussendoor. Vandeweek was ik zitten op de bank aan t stofzuigen (onder de tafel ) Laatst wc geboend maar dat gaat echt niet meer, de pot oke maar alles erom heen.. nee dat moet lief nu echt doen. Harde buiken is een teken dat je rustig aan moet doen dus ja veel rusten tijdens het schoonmaken. Frustrerend is het wel
Ik doe zelf nog maar heel erg weinig, omdat mijn partner zo lief is om alles over te nemen. Ben er heel erg blij mee, omdat ik gewoon nog misselijk ben, last van mijn bekken en harde buiken heb. Gewoon rustig aan doen.
Ik heb het ook doe het wel maar rustig en nu de laatste weken niet alles meer (niet stofzuigen of veel buk dingen enzo) ik heb dan ook totaaaaal geen last van nesteldrang en voel me best wel is de slechtste huisvrouw ever maja ik probeer me er bij neer te leggen. Wat niet gaat dat gaat niet hoor!