Gister een stukje op de snelweg gereden, man wat langzaam... De meesten hielden zich er overigens wel keurig aan.
Man moet elke dag 2 uur heen en 2 uur terug rijden momenteel. En 100 is laaaaangzaaaam dan. Helemaal als het zo rustig is. Verschrikkelijk. Kost hem ook 40 minuten extra per dag.
Mijn werk is gesloten en ik kan niet naar mijn ouders. Dus nog maar 1 keer op de snelweg gereden met die 100km/u.
Ik vind het echt heeeerlijk! Kan rustig alle vrachtwagens inhalen, die gaan ook een stuk minder op de 2e baan rijden erg fijn! Mijn oude auto kan het ook beter aan Het is nu natuurlijk vrij rustig op de weg, maar ik denk wel dat het files kan schelen.
Vrachtwagens is niets voor veranderd dus waarom zouden ze minder op de tweede baan rijden Ik vind het verschrikkelijk. Heb er gewoon 53 minuten over gedaan naar Haarlem. Normaal 40. Sjezus wat langzaam...
Vorige week viel mij vooral op dat er minder vrachtwagens reden, of leken te rijden. Als er minder rijden hoeven er ook minder in te halen.
Misschien komt dat omdat een deel van de winkels dicht is, en in de meeste branches minder verkocht wordt. Een goede zaak wat mij betreft, maar ik denk niet dat het met de snelheidslimiet te maken heeft.