bij wie het gelukt is: konden jullie met iDeal betalen? Rond 22.30 idd ook mijn bestelling eindelijk kunnen afronden, kreeg wel een ordernummer maar bij iDeal een technische storing. Vraag me af of ik nu dan echt iets heb besteld. Vroeg wel wat geduld, mja ik had nog 21 artikelen op mijn uitzetlijstje staan die ik sowieso wilde kopen dus dan is 15% korting toch wel lekker. Alleen de box kon ik nergens meer vinden. Ik wilde de Bopita Charlie, wit zonder lade. Zag hem eerder op de dag erbij staan voor 89,99.
bij mij is het betalen met ideal ook gelukt. Moest alleen erg veel geduld hebben, heb ook een bevestigingsmail van prenatal gekregen met daarop mijn bestelling. wat ik alleen vet irritant vind is dat een heel hoop artikelen niet meer leverbaar waren. Zul je altijd zien en dat is niet voor het eerst. groetjes Suzanne
hmmm jammer zeg ik heb geen bevestiging gekregen in de mail. Heb wel het order nummer bewaard. Wil wel die korting krijgen nog
ik had maandag op dinsdagnacht iets besteld en gister al in huis, noem ik nog eens snelle service!! veel liefs Suzanne
vandaag bestelling gedaan, site werkte naar behoren. gelukkig was alles er nog wat we wilden hebben Netjes van de prenatal dat ze deze actie verlengd hebben na al dat gedoe van afgelopen week