Dag dames, Ik heb al eerder gepost dat ik in afwachting van mijn menstruatie was, welnu, vandaag ben ik erachter wat er nou daadwerkelijk aan de hand blijkt! Ik zit vandaag precies 3 weken na de echo waarop gezien was dat er een eisprong was geweest. Ik heb deze ronde Clomid 100 mg geslikt. Omdat ik last van buikpijn en lage rugpijn bleef houden, maar niet ongesteld werd en ook geen positieve test had, mocht ik vandaag komen voor een echo. Daar zagen ze iets vreemds: triple line (3 laags) baarmoederslijmvlies van 8mm (en dat is veel!) én een follikel van 19mm die dus bijna op springen staat.... De arts vond het zelf ook heel vreemd: want ik heb geen bloeding gehad, maar nu dus wel weer een grote follikel....Hoe kan dit?! Wie zal het zeggen! Ik ben niet bekend met triple line bm slijmvlies, maar lees op internet dat dit wel bevordelijk is voor een innesteling, dus een positief gegeven? Iemand deze situatie ook wel eens meegemaakt??
Drie laags bms hebbje altijd rond je eisprong en dat is idd heel goed. Het kan zijn dat er de vorige keer niets gesprongen is ook al leek dat zo. Clomid doet soms rare dingen haha
Die kans is vrij klein omdat ze de "sporen" van een gesprongen eicel heel duidelijk konden zien. En ik heb verder geen clomid meer gebruikt tot 4-5 weken terug....heel vreemd allemaal!
Ja dit is inderdaad vreemd! Zo zie je maar he hoe raar het soms kan lopen! Nu maar lekker aan de klus dus! Succes!! Xxxxx
Hoe weet je zo zeker dat je 3 weken geleden een eisprong hebt gehad? Heb je bloed laten prikken? Het kan best wel eens voorkomen dat je eitje niet goed gesprongen is... Gelukkig ziet het er nu positief voor je uit! Tripleline BMS is heel goed! Spannend!!!