Beetje gevoelige borsten maar dat heb ik de laatste maanden vaker gehad rond mijn ongi dus daar durf ik niet echt meer op te vertrouwen,wel ben ik steeds ontzettend moe. Wanneer ga jij testen?
Ik heb eergisteren getest, tja vroeg, maar was zo nieuwsgierig. en omdat sommige al bij vier dagen voor nod positief testen, dacht ik van laat ik ook maar een gokje wagen.helaas was negetief. maar kan ook dat het voor mij te vroeg was. Dus ben nu wel bang om te testen, voor het geval dat je weer teleur gesteld word.... en jij
Ik wacht ook nog even af ,ik heb het al een aantal keer in de maanden hiervoor gehad dat ik vanalles voelde en dacht dat het zo ver was en dan negatief teste en een paar uur later ongi werd wil ook niet teleurgesteld worden.Dus wacht ik deze keer een paar dagen langer af. Het kan idd zo zijn dat je net te vroeg met testen bent geweest. Heb ik vaker gehoort hoor.En dat er dan uiteindelijk alsnog een positieve test uitkomt. Ik hoop het voor je
Hier ook afwachten..... Bij mijn normale cyclus woensdag pas ongi, bij mijn gemiddelde cyclus morgen ongi, maar bij de cyclus van vorige maand afgelopen donderdag, dus ik wacht netjes af tot woensdag denk ik... Wel heb ik een vreemde buikpijn die ik niet kan verklaren... Sinds mijn ei heb ik deze buikpijn met uitstralingen naar mijn lies, en vreemd gevoel in vagina.. Verder maagzuur, geen misselijkheid of dergelijke... en heel veel plassen, heb het idee dat er iets tegen mijn urinebuis zit heel de tijd hihi! We zullen zien...
Hey dames vandaag moest ik ongi worden! Nou niks van gekomen!! Ook geen menstruatie pijn wel beetje gevoelig tepels en ook nog steeds licht roze bloed bij het afvegen.. Bij het klussen met mijn vriend raakte ik helemaal niet opgewonden.. Ik had echt geen zin.. (Sorry) Nou morgen weer eens kijken of ik nie ongie word! Hopelijk niet !
Heb ik ook... een raar gevoel in mijn buik, tintelingen/steekjes onder in mijn buik/lies maar dan duidelijk aan de linker kant, dat heb ik sinds mij ei.... dit heb ik nooit eerder gevoeld dus misschien een goed teken?! Ik hoop het.... En in het begin van de week heb ik ook een aantal dagen last gehad van maagzuur.
Ik had ook gister al getest maar hij was spierwit. Dus ik denk dat ik ongesteld word.Heb ook wel het gevoel dat ik ongesteld moet worden.Maar ik ben ook een beetje misselijk. Spannend voor iedereen dus.
hallo dames! nou ik heb mijn ongie nog niet gekregen maar ik teste vandaag wel negatief. dus maar wachten op mijn ongie!
Hi ladies, Mijn NOD is eigenlijk de 24e, maar kon me vandaag niet inhouden. Heb dus getest en negatief (natuurlijk). Dus nu wachten op ongi, maar stiekem natuurlijk nog wel een beetje hoop dat ik te vroeg getest heb.
Hoi Ladies, Ik wil ook graag meepraten over dit onderwerp. Ik zit op dit moment in mijn eerste ronde. Hierdoor nog geen idee hoelang mijn cyclus duurt. Op het moment zit ik op dag 29. Op 8 en 9 november een licht streepje gehad op de ovulatietest. Denken jullie dat dit een ovulatie geweest kan zijn? Hoor altijd dat de streep duidelijk moet zijn. Het enige wat ik kan doen is afwachten en geduld hebben, maar is o zo moeilijk.....
FIEN.. Je kunt op een ovulatietest altijd je hele cyclus lang een tweede streepje hebben.. pas vlak voor je eisprong knalt de teststreep of is ie net zo donker als de controle streep.. bij een licht teststreepje heb je nog geen LH piek die vlak voor je eisprong zit.. Als je ovutesten gebruikt moet je ze vaak wel langer gebruiken dan 2 dagen... tenzij je toevallig net test en je LH piek opspoort... maar als je verder je cyclus goed aan t klussen bent hoef je je ei niet gemist te hebben.. moeilijk he dat wachten.. zeker als je niet weet hoe lang je cylcus is na de pil stop.. SUCCES...
Ik heb vandaag mijn NOD, gelukkig tot op heden geen menstruatie te zien. Houden zo. We kijken nog even aan, als ik woensdag nog niet ongesteld ben dan gaan we een test doen. Hopelijk eindelijk eens goed nieuws.
Ja heel moeilijk al dat wachten. Ik heb meerdere dagen getest. De dagen ervoor had ik geen tweede streepje. Twee dagen een licht streepje en de dag erna geen tweede streepje. Verder hebben we goed geklust. Nu heel veel last van ongesteldheidspijn. Zou dit mogelijk ook een verschijnsel kunnen zijn? Anders gewoon op naar de volgende maand.
ja dat wachten...jammer dat dat niet wat sneller kan allemaal he? Word er ook gek van, maar moet nog even geduld hebben tot donderdag.
Gefeliciteerd voor de positieve testen.. Hier helaas niet kreeg donderdag een bloeding.. we hebben besloten ook niet verder te proberen.. Papa heeft ander werk gekregen sinds een paar dagen en is in het nieuwe jaar veeeel van huis gaat op de vrachtwagen naar het buitenland dus willen er nu nog even mee wachten met een 3de.. Heel veel geluk en succes iedereen en hopen op meer positieve testen Liefs..
nou nog steeds mijn ongie niet dus denk dat het stoppen van de pil mijn cyclus een beetje door de war heeft gegooid! voorheen een cyclus van 28 dagen dus nu maar afwachten tot ik mijn ongie krijg dan kunnen we verder voor ronde 2