dames ik duim voor jullie. Ik ben ook nog niet ongesteld geworden ik hoop dat het zo blijft en dat ik zaterdag positief test.
Ik ben nu 2 dagen overtijd en mijn test was negatief. Ik ben normaal nooit overtijd dus ik vind het wel een beetje raar. Ik voel me ook niet zwanger ofzo. Wanneer moet je naar de huisarts gaan?Of nog een keer testen?
mammajudith gefeliciteerd!!!!!! en ik zit nog steeds op mijn ongie te wachten en te wachten en te wachten!!! ik zit nu op 32 dagen en voordat ik de pil slikte was mijn cyclys 28 dagen!!! ik ben 20 okt met de pil gestopt al 2 negatieve testen (ik ga ook geen poging meer wagen om te testen hoor) ik wil dan nu wel eens ONGESTELD worden!!!!!!
vervelend is dat he dat afwachten en onduidelijkheid. Ik heb liever dat ik ongi ben als ik toch niet zwanger ben.
Hoi Nu 4 dagen overtijd. Had zaterdag ongesteld moeten worden. Ik heb maandag nog getest, deze was negatief. Ik heb gisteren contact gehad met de gyn, ik moet van het weekend weer een test doen. Mijn vruchtbare periode was deze cyclus pas vrij laat (rond 12 november) -> vastgesteld op inwendige echo. Als die test ook negatief is moet ik eind van volgende week een inwendige echo komen laten maken. Is daar ook niets op te zien, dat wordt mijn ongesteldheid opgewekt en kunnen we eindelijk beginnen met de clomid. Zijn nu al bijna 2 jaar bezig. Nog even afwachten dus. Groet anne
Hey Ladies, Paar dagen geleden hier een bericht achter gelaten. Vandaag getest en wil laten weten dat ik ZWANGER ben!!! We kunnen onze ogen niet geloven dat we in onze eerste ronde al zwanger zijn. Hopelijk hebben jullie ook snel goed nieuws!! Gr. Fien
Gefeliciteerd! Ik ben ook nog steeds niet ongesteld na het stoppen met de pil, die ik ruim 12 jaar heb geslikt.... Dit weekend ook maar een testje wagen
he he ik ben eindelijk ongesteld voor het eerst na het stoppen met de pil! mijn cyclus was dan 32 dagen !dan weet ik wel dat het toch goed is