Vanaf 2014 voor een beeb!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jaenne, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nogablokje

Nogablokje Niet meer actief

Hoi dames,

Hoe is het verder met het dromen over een kindje??
    Zijn jullie er ook zoveel mee bezig?

Verschrikkelijk, ik word soms moe van mezelf haha.

Fijne avond allemaal!!

2. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

hoi meiden
    wij gaan ook vanaf 2014 voor een beeb , al slik de pil nu al niet meer sinds een maandje ..
    we hadden zoiets , acht dat ene maandje haha

ik ben er wel mee bezig maar niet heel erg veel , mijn man daarin tegen praat over niks anders : welke naam ? zullen we dit of dat kopen enz :p

3. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Luvvlie, gezellig, welkom

Ja ik ben er wel veel mee bezig, naam van de eerste hadden we al voor we besloten zwanger te willen worden. Nu hebben we dus al wel een meisjes naam dezelfde als de eerste. En een jongensnaam hebben we nu ook net voor nummer 2 alleen over de 2e naam voor een jongen zijn we nog niet uit.... Of eigenlijk heb ik de mening van vriendlief gewoon nog niet gehad van de 2 opties die ik heb aangedragen haha. Ilk wil graag vernoemen. Vind ik een mooi idee.
    T zit in ieder geval wel steeds in mn hoofd!

4. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

ja leuk he , aan namen denk ik ook.
    voor een jongen heb ik er wel al 1tje die ik heel stoer vind .
    past ook wel bij onze dochter der naam.
    onze kindjes schelen niet zo heel veel zie ik ! leuk

5. Nogablokje

Wij hebben voor een meisje ook al een naam in gedachten. Hopelijk geen kindjes in de omgeving die nu ook zo genoemd worden!

Jongens naam nog geen idee, vind ik echt heel erg lastig!

Ik betrap mezelf er op dat ik steeds vaker denk: als ik nu zwanger ben, kunnen we het dan aan iedereen vertellen, ben ik dan met zwangerschapsverlof, blablablabla.. Wordt er zelf moe van! ;).

6. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    haha ik herken het ook helemaal , wij zijn ook dikwijls bezig over de namen en over als ik dan zwanger ben dan ben ik dan op zwangerschapsverlof en blablabla.... haha .

voor een meisje hebben we al 3 namen die wel wel mooi vinden 1 daarvan die we al HEEEEL lang mooi vinden dus spannend welke heet gaat worden
    voor een jongen vinden we het HEEL moeilijk , hebben tot hiertoe nog maar 1 naam die we echt leuk vinden en nog 1 maar daar ben ik niet zo zeker van.

hmm heb zin om de namen hier te vernoemen kan ik horen wat jullie ervan vinden :) hihi
    als jullie jullie namen zeggen zeg ik de mijne ook :D :D

fijne dag nog

7. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet aan het dromen ben. Het is voor mij ook nog wel een beetje ver van mijn bed show...

Wel hebben we het over namen gehad.
    Ik vind voor een meisje Fiona heel mooi
    en mijn man voor een jongen Dominique. Alleen dat vind ik weer een meisjesnaam :). Wat vinden jullie er van?

8. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Ben er eigenlijk nog niet zo druk mee bezig, maar dat had ik de vorige keer ook. Hier is manlief er veel meer mee bezig dan de vorige keer en dat vind ik dan wel weer schattig. :D namen hebben we nog niet. Van zoontje was ik al 32 weken voordat we eindelijk de naam hadden, word er vervolgens bij de buren een neefje geboren met precies dezelfde naam. Tja we hebben het maar zo gelaten. Je weet toch nooit wie ze in hun verdere leven gaan ontmoeten. Ik hoop alleen dat ik eigenlijk niet nu gelijk zwanger ben. Wou dit jaar wel weer eens op vliegvakantie. :D

9. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Fiona is leuk :) Dominique vind ik voor beide kunnen maar ken wel enkele meisjes die zo noemen dus ik persoonlijk associeer het meer met een meisje ook , maar kan ook voor een jongen .

hier is het voor een meisje , Julie , Celien/selien (schrijfwijze zijn we nog niet uit ;) ) of Chloé
    voor een jongen komen we uit op Tibo , en mijn vriend hoort ook graag Xander ... maar daar ben ik nog niet zo zeker van ;)

10. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fiona erg mooi! Dominique zou ik voor een jongen schrijven als Domenic net wat mannelijker ;)

Ohh en Julie vind ik ook mooi, de rest niet zo mn smaak maar aan tibo kan ik wel wennen denk ik.

Een meisje zal Liza Gemma gaan heten, dat was ook de naam die we voor leon hadden. Roepnaam is dan Liza.
    Een jongen wordt Timo voor de 2e naam neig ik erg naar Dian maar nog geen ok van vriendlief op de 2e naam haha
    Wat vinden jullie hiervan?

Verder druk met de kerstvoorbereidingen allemaal? Gister lekker mixvolleybal kerst toernooi gehad dus ik ben er klaar voor!

Oh ik hoor iemand wakker worden... Nou dan gaan we die zo maar eens uit bed vissen ;) tot later meiden!

11. Trustie

Trustie Lid

3 okt 2013
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe meiden, welkom!

@nogablokje

Ik droom af en toe over bevallen, maar niet vaak ofzo.

Er komen mooie namen voorbij hier, Chloé vind ik zelf ook erg mooi. Heb zelf wel mooie namen in mn hoofd voor een toekomstig kindje, maar heb het er met mn vriend nog niet echt over gehad.

Hier een rustig weekend, de laatste boodschapjes gedaan voor de kerst en cadeautjes gehaald.

Iedereen een fijn weekend!

12. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Ook hier vele baby dromen!! We zijn er iig klaar voor!! Chloé staat ook op onze lijst! Vind het zo'n lieve naam!!

13. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Marlijn, waar wil je heen op vliegvakantie? Wij hebben dit jaar nog Kreta op de planning staan.

Babylove, leuke namen! over de schrijfwijze.. Ik had twee klasgenoten. Celíne en Seline. Kan ook allebei nog :) Denk dat het volledig er aan ligt wat je zelf het lekkerste vind daarin.

Marrie, goed idee om domenic zo te schrijven. Lijkt idd er nogsteeds op alleen dan wel mannelijker :D
    Liza Gemma lijkt me helemaal prima, hoewel ik persoonlijk voor Lisa zou kiezen :p
    Bij Timo Dian zou ik Timo inderdaad lekker zo laten (leuk, leuk) Alleen voor mijn gevoel klinkt Dinan dan weer leuker. Maar dat is denk stukje aansluitende smaak.

Trustie, alles gelukkig gewoon op zijn tijd. Tegen de tijd dat je zwanger bent kun je er nog lang genoeg over na denken. Overigens zijn er genoeg vrouwen die ineens in de laatste week nog beslissen toch een andere naam te willen haha zou wat zijn :)

BB. Ik vind Cloé ook wel een mooie naam, alleen denk niet dat ik het voor een kind van mezelf zou willen. Het past voor mijn gevoel niet bij mij en mijn man zeg maar :)

14. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kreta is leuk vlinder! Zijn wij dit jaar geweest :)

Liza met een z hebben we omdat het afgeleid is van elizabeth (oma) gemma is de andere oma en Dian is afgeleid van Diana bij Dinan vind ik dan dan weer minder. Ik had als andere 2e naam optie Gert-Jan maar dat vind mn vriend dan weer niet zo geweldig

En idd, je hebt de hele zwangerschap om erover te denken. Tijd zat. Was voor mn eeste zwangerschap heel zeker van Leon Peter, hoe verder de zwangerschap vorderde hoe mee twijfels..... Maar wel zo gelaten uiteindelijk!

15. Nogablokje

Chloé is inderdaad leuk! Op mijn lijstje staan ook nog Zoë en Noya!

Het word hier steeds spannender.. Wordt natuurlijk pas mijn 2e menstruatie na het stoppen met de pil dus ken de klachten nog niet echt.. Maar merk dat ik wel heel erg emotioneel ben en ik heb zere tepels.

Wie weet dus al wel sneller raak dan gedacht en gepland..

16. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend nogablokje!

17. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ik blijf het grappig vinden dat meningen zo sterk kunnen verschillen over namen :) Hoewel de basis wel bij iedereen hetzelfde lijkt te zijn :)

Ik ben zelf nu denk al 4 keer naar Kreta geweest en voordat we voor een kleine beginnen willen we er nogmaals naar toe. Dit keer wel maar een weekje. Is denk ik ook wel genoeg.

Nogablokje! Wat spannend! Wanneer zou je ongesteld moeten worden/kun je testen?

18. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hallo Dames,

Ik weet niet of de groep al erg vol is, ik zit in een ander topic ook, maar daar is het op het moment heel erg leeg dus klets voornamelijk tegen mezelf, ook wel leuk als er iemand eens terugkletst ;)

Kan ik hier meekletsen ?

Ik heb al een zoontje van net 1, en vanaf tweede helft van 2014 (of iets meer tegen het einde) gaat mijn spiraaltje eruit..
    Ligt een beetje aan de financiële situatie,
    ik ben fotograaf (kunst), en verdien een beetje bij met wat particuliere opdrachten (baby's/portret etc). Het is geen vetpot, hopelijk gaat het volgend jaar iets beter :)

19. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Hoi Denise, welkom!
    Er zijn hier wel redelijk wat mensjes die mee kletsen, maar het wisselt wel in hoeveel er gezegd wordt, dus wat mij betreft kan er altijd eentje bij :)
    Ik vind het ook wel leuk dat je wat later in het jaar er pas voor gaat. Dat geld voor mijzelf namelijk ook.
    Het zou wel fijn zijn als je werk wat aantrekt. Als het goed is gaat het komend jaar in algemeen wat beter, dus als het mee zit bij jou ook :)

Ik ga maar is de primark overvallen ;)

20. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    He vlindertje leuk!

Ja ik hoop dat volgend jaar een mooi jaar word, ben ook pas net gestart (officieel, besta wel al wat langer) dus moet het ook de tijd geven. een bedrijf kost geld en eerst moet er geïnvesteerd worden en een klantenkring opgebouwd worden..) maar ik heb er vertrouwen in :)

Ja mijn vriend wil wat hem betreft nu al starten, maar ik vind zomer of eind volgend jaar wel een mooi streven om te starten :D

Maar denk er wel veel aan hoor ;) soms ben ik wel een beetje onzeker ineens als zoonlief weer een fase heeft en dan denk ik wel eens, blij dat ik er nu maar 1 heb... maar volgens mij heeft iedereen die onzekerheden...;)

Leuk primark overvallen ! Ik ga na zl zijn slaapje even langs de huisarts voor medicijnen en dan hebben we meteen een lekker stuk gewandeld... vl is na morgen lekker 8 dagen vrij! Heerlijk !

Deel Deze Pagina