Ohh spannend rozientje, echt gestart! Ik ben begonnen met foliumzuur nu dus we gaan er ook echt voor!
@Rozientje en itsmemarrie, laat het maar gebeuren dan Veel succes! @Phis, mooi rood is niet lelijk en gefeliciteerd met je broer en schoonzus @de rest, geniet nog even lekker van de mooie dagen
hoi dames , iedereen die er voor gaat nu SuCCES !!! hier gisteren de laatste pil gepakt nu even wachten op men onttrekkingsbloeding en dan ... laten we da natuur zijn gang maar gaan ben benieuwd na de feestdagen nog meer uitleg zijn nu op vakantie aan zee grtjsss
@ iedereen die aan de eerste ronde is begonnen succes ! Ml en ik hebben daarnet besproken dat we voor nu vaststellen dat we in augustus aan onze eerste ronde beginnen... Dit kan veranderen als ml in april een vast contract krijgt, maar dat moeten afwachten
@Babylove geniet nog even van je vakantie. In de ontspannen sfeer worden de meeste kinders gemaakt @Denise, duimen dan maar dat je mannetje een vast contract krijgt aangeboden. Hier voorlopig helemaal nix nog, dus ik duim maar voor jullie
Dag 5 van de cyclus vandaag. Ondertussen gestart met Clomid. Maandag mag ik bellen om afspraak te maken voor follikelmeting. We hopen dit jaar (2014) eindelijk geluk te hebben en 2013 voorgoed achter ons te kunnen laten. Heb voor het eerst ook niks van last van m'n MS (vroeger altijd hevige pijn en ongemakken). Laat ons hopen dat dat allemaal een goed teken is. Ook al hopen we er niet echt op dat het deze ronde prijs is. We zijn ondertussen 17 rondes bezig zonder resultaat, dus verwachten we het eigenlijk nooit meer (dat helpt om de teleurstelling tegen te gaan). Veel succes aan iedereen.
Wordt net gebeld door schoonmoeder. Mijn schoonvader heeft bloed laten testen ivm een dikke enkel. Nu hebben ze uit de bloedtesten gehaald dat hij chronische leukemie heeft Ben toch wel een beetje van slag nu...
Ah nee vlindertje wat een naar nieuws. Snap dat je daarvan van slag bent! Sterkte. Kunnen ze daar eigenlijk wat aan doen?
Bah vlindertje! Sterkte! Ik vandaag ongesteld geworden na een cyclus van 23 dagen.. Toch stiekem balen. Dus we gaan starten in juni 2014!
Nou ben iig van de eerste schrik bekomen... We weten eigenlijk nog niet precies welke van de twee vormen hij heeft. En na aanleiding daarvan weten we dan ook pas meer. Wat we gelezen hebben is dat de prognose toch wel ruim is. Het is vervelend, maar mee te leven zolang hij in het eerste stadium zit, waar we op dit moment iig nog van uit gaan daar hij nog geen klachten heeft. Dus eigenlijk is het afwachten tot hij zijn beenmergpunctie heeft gehad en we meer weten. Dit zal hoogstwaarschijnlijk pas in het nieuwe jaar worden. @Nogablokje, jammer maar helaas, van de zomer dan maar voor beter nieuws @Rozientje, dat is best wel al een tijd die 17 periodes... Nog geen verdere stappen of wilde je dat nou niet? (heb even geen zin om terug te zoeken )
@vlindertje, Jeetje wat heftig nieuws. Wat een onzekere tijd nu. Het is goed om naar het meest positieve te kijken, maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd. Hoe is vlak er onder? En je schoonvader? @rozijntje, ik zit ook op dag 5 had ff niet mee gekregen dat je al naar ronde 18 gaat. Ik ga heel hard voor je duimen deze ronde! @babylove,leuk dat je de laatste pil gehad, hoop voor jou dat 2014 een heel mooi jaar mag worden, net als de rest van ons @denise, fijn dat jullie het samen helder hebben. Het duurt nog ff, maar de voorpret is groot. Hoop op een vast contract!
@nogablokje, balen dat je ongi bent geworden. Misschien een stomme vraag, maar waarom ga je nu pas voor juni. Kan het zo snel niet terug vinden
Vanaf juli was al de bedoeling, omdat we eerst nog wat grote dingen in huis naar ons zin willen maken.. Ons huis is nu ook af hoor, maar dan helemaal naar ons zin, en dan hoef je dat niet te doen met een kleintje in huis of op komst! Maar afgelopen maand toch zonder condoom gedaan rond de (dacht ik) vruchtbare dagen. Was pas mijn 2de cyclus zonder pil en heb mijn vruchtbare dagen blijkbaar toch al eerder gehad dan gedacht. Zou er raar van staan te kijken als het in 1x toch raak was, maar toch baalde ik vanmiddag toen ik ongesteld werd. Nouja, nog even lekker het huisje naar ons zin maken en lekker sparen, dan kunnen we er over een half jaartje (wat laaaaang) volop tegen aan! Succes verder iedereen!!
@Nogablokje Ook lekker toch, je huisje eerst naar je zin maken? maar snap de teleurstelling ... Ik ga ook pas in de zomer of daarna van start alleen eerder als vl vast contract krijgt.. @Phis Voorpret is nu al groot, vl kan niet wachten, wilt het liever als ik geloof ik @vlindertje Dat is nog even spannend dus, hoop dat het allemaal (in context) meevalt... Ik heb het met mijn oma en een andere ziekte bij mijn opa meegemaakt, het is heftig
Vlindertje bah zeg zo net voor het eind van het jaar dit nog even te horen Sterkte!! @ nogablokje, klussen in huis is niet aan te raden met een kleine inderdaad, hier spreekt de ervaringsdeskundige, haha. We moeten hier ook nog het een en ander afronden en zijn daar nu al anderhalf jaar mee bezig, pfff. @ Denise, hopen op een vast contract dan maar, moet hij er anders uit? Zie dit heel veel om me heen gebeuren helaas. @ Rozientje, Eens moet het raak zijn toch.
Zoo en dan gaan we zo even lekker boodschappen doen voor oud en nieuw. Waar ik met kerst overal lekker kon aanschuiven ben ik nu aan de beurt. Lekker bbq-tje aan, hoop dat ik de partytent nog op tijd binnen krijg, anders moeten we de kleine gebruiken. En dan kan het feest beginnen, echt zin in!!
Klinkt goed Marlijn! Ik ben nog niet bezig met oud en nieuw haha, deze week gaat altijd heel gefaseerd! Net kerst, nu eerst verjaardag regelen want morgen word ik alweer 32 en daarna denken over oud en nieuw!
Bedankt allemaal voor de lieve reacties!! @itsmemarrie, mooie leeftijd hoor hehe, ben je net een kleine maand jonger dan mij @Marlijn, zeg... waar is dat feestje @Denise... Ik heb op me werk twee voorbeelden gezien van hoe het kan gaan... geloof dat ik er maar niet aan wil denken... @Nogablokje Ik woon al drie jaar in een bouwval en heb ook gezegd dat ik niet zwanger wordt voordat het af is haha. Heel veel dingen hier zijn half af... @Phis, mijn mannetje is er wel relaxed onder. We proberen ook wel gewoon verder te gaan waar we waren. We weten eigenlijk nog niks dus kunnen er toch niks aan veranderen. De tijd zal het leren. En me schoonvader heb ik nog niet zelf gesproken, maar hij schijnt er nog wel rustig onder te zijn. Het is al bijna weer tijd om naar het werk te gaan. Mijn vrije dagen zitten er weer op. Heb er nu 6 achter elkaar, dat is altijd wel pittig. Fijn weekend allen