Vanaf 2014 voor een beeb!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jaenne, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    ja das echt verschrikkelijk , ik kan ook heel slecht liegen dan krijg ik per direct een rooie kop :) dus ik zeg altijd van ja we zien wel wanneer we er klaar voor zijn ;) en begin dan snel over iets anders ;) hihi

2. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi hoi ,

fijn dat ook jij hier komt mee kletsen , jij komt van belgië als ik het goed begrijp? :) wij ook ! leuke feestzaal trouwens waar jullie je feest gaan geven ;).
    ja wij zijn nu echt heel hard aan het nadenken wat we allemaal willen hebben al van grote feest tot bescheiden feestje afgewogen en kunnen ons toch beter vinden in dat laatste :) . wij trouwen ook niet voor de kerk omdat we beide geen kerkgangers zijn . wij hebben nu in gedachten om na de middag te trouwen voor de wet en dan fotootjes trekken enzo en dan hier naar een lekker chique restaurant met 40 a 50 man om lekker te dineren met alles erop en eraan. en dan de dag erna ( snachts eigenlijk) vertrekken we naar op reis dat is al geboekt en vonden het wel leuk om het te laten aansluiten op elkar kunnen we ineens van die reis onze honeymoon te maken ;) .

OF optie 2 waar we nog een prijsofferte van verwachten is toch een iets groter feestje , met ook diner na de middag maar enkel voor de naasten dat zou dan 22 man zijn , daarna fotootjes enzo en dan rond 7 uur feest met 80 a 100 personen met lekkere hapjes en drank . maar ik zeg daar wachten we de prijsofferte nog van af ;) dus nog even geduld :)

voor de rest jij moet ook nog even wachten om eraan te beginnen dus ;) hihi ik nog een maandje of 4 jij 5 dus we kunnen samen een beetje aftellen :)
    jullie hebben al een kleine kapoen zag ik leuk leuk lekker een tweede dus dan weet je al een beetje wat je te wachten staat :) toch spannend :)
    succes alvast :)

3. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG gedaan ;) het is een mooie banner trouwens ;) hihi
    u aftelling duurt niet lang meer :) JALOEEERRRS :) hihi neenee ieder op zijn tijd ;)

4. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    gewoon op mijn banner staan en klikken en dan kom je op de site om te kiezen welke banner je graag ziet ;) succes !!!!

5. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    joanne ,

wat een verhaal zeg !! ik kan nu heel goed begrijpen dat je soms alles beu bent .
    wij zijn een luisterend oor voor je dus al wat je kwijt wilt mag je hier gerust vertellen , kan opluchten !
    ik hoop heel erg dat de volgende ronde voor jullie de goede mag zijn , en dat jullie ook een leuk huisje kunnen vinden met meer ruimte om het kleintje op te voeden !
    veel sterkte en succes!

6. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hallo ,

welkom hier :) het is hier al erg gezellig aan het worden :). fijn fijn.
    ook jullie veel succes , wij zullen er ongeveer samen aan gaan beginnen ;) wij beginnen ook rond april :). dus nog even aftellen.
    ik zou ook natuurlijk nu al liever willen maar wil eerst terug een job hebben dat ik terug wat zekerheid heb :) en voor de rest , laat maar komen 2014 we hebben er zin in :) . 2013 was ook een jaartje met wat tegenslagen voor ons dus hopen op een beter komend jaar :)

7. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    zo , nu heb ik denk ik wel op iedereen geantwoord, sorry als ik iemand vergeten zou zijn ;)

ik vind het hier al een erg gezellig clubje worden fijn om onze verhalen te delen met elkaar :)

fijne dag iedereen !

8. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Babylove, word inderdaad al gezellig in dit topic
    Ik ben nog in een ander topic ook, waar ik ook vanaf t begin was. Maar na mijn vakantie vind ik t anders dan voorheen. Daarbij is he helft van t vaste clubje daar nu al 8-10 weken zwanger. Dus ook heel anders geworden.

Ik heb deze week mijn week helemaal verkeerd gepland.
    Vweel te druk. En ik probeer altijd 1x per dag online te zijn.

Kom mende dagen gaat dat waarschijnlijk niet meer lukken. Loop nu al met mn tong op mn tenen. Maar vanaf maandag of dinsdag ben ik er wel weer dagelijks!

Ik wens alvast iedereen een fijn weekend!
    (Kan ik dat niet meer vergeten hihi)

9. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    @ Babylove jaja ik ben ook van België.
    Ja we wisten al lang waar we ooit ons trouwfeest gingen geven ALS het eindelijk zover was;).
    Heb 8 jaar moeten wachten op onze officiele trouw en 9 jaar voor de kerk en het feest:) !

Ja wij moeten nog een 5.5 maandjes geduld hebben ik denk dak mss 1-2 weken voor de trouw men spiraaltje eruit ga laten halen en dan hopelijk raak op huwelijksreis Belek resorts | Titanic deluxe belek | Titanic hotels

En dan hopelijk verhuizen Nov '14 dan wonen we normaal toch in ons nieuwe huisje als ons 2e kindje geboren wordt.
    Onze 1e kapoen wordt alweer 5 jaar in Febr '14 tgaat enorm snel hoor als ge eens kindje heb !
    Maar tis het mooiste wat er is:).

10. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    @joanne13 Jeetje dat is me een verhaal. Pff gelukkig kan je hier je hart luchten. Mij doet het altijd goed om met anderen mijn verhaal te delen. Kopop meid we gaan ervoor!!

@itsmemarrie. Welkom! Gezellig!

@mamavan daan. Oww verhuizen ik vind het een drama. Gelukkig is het voor een goed doel :)

@babylove85 nou ik ga het nog maar eens proberen dan om een banner voor elkaar te krijgen.

11. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    :(:( lukt mij niet hoor

Als ik op die site kom dan moet ik hem ''ontwerpen'' en dan krijg ik HTML en BBCcode.... en dan?? sorry :(

12. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi ,

amai lang moeten wachten dus op je huwelijk :) ik hier niet zo lang zijn nog maar 2 jaar samen maar het zit super goed tussen ons en we hebben beiden ook al genoeg meegemaakt . en we zijn ook 'de jongsten' al niet meer haha ;) alhoewel we zeker nog wel tijd hebben maar toch .

en waaw wat een mooi hotel in turkije zeg!! echt chique :) wij hebben ook al VEEEEL in turkije gezien deze zomer nog in Lara geweest en super super goed hotel ook gehad en qua service , NOOIT beter gehad dan dat ! ze kwamen werkelijk ALLES voor je doen van zonnebril poetsen , tot drank aan het zwembad dat gebracht werd door meisjes op rollerscates het was echt geweldig !
    nu gaan wij in april dus ook op reis daarom dat we ons huwelijk misschien toch daar net voor gaan plannen
    wij vertrekken 6 april naar boavista en zou tof zijn er daar onze huwelijksreis van te kunnen maken , maar we zullen zien :)
    laat ons hopen dat het op jullie huwelijksreis meteen raak is he ;)

13. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    dan moet je de bbc code kopiëren
    dan hier op zp naar gebruikersinstellingen gaan , naar handtekening bewerken en dan daar plakken en opslaan
    en dan zou het moetne lukken normaal
    succes

14. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16

Dan Zou die zo moeten lukken !

15. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16

Bedankt!! Woehoeee

16. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    joepieee gelukt !! :) mooi mooi :)

17. mama van daan

mama van daan Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.496
    0
    0
    Ik ben opticien-brillenmaker en mama
    Limburg(België)
    @ Babylove 85

Zo oud ben je toch nog niet e,denk even oud als mij;).
    Moest je nu 35 zijn zou ik zeggen tik tak de klok tikt:).
    Nu nog tijd genoeg voor alles vind ik,als wij niet ongepland zwanger waren geworden dan denk ik dat we ook NU pas aan een 1e zouden beginnen hoor !
    Maar kzou me natuurlijk geen leven zonder ons kapoentje kunnen voorstellen,zo een kind ist mooiste wat er is!
    En tis ook wel sjiek zo een jonge mama zijn ;).
    Als hij er 20 is zal ik er nog maar 43 zijn dus nog vrij jong he:cool:.

En heb je al een verlovingsring gekregen van je man 2be?
    Ikke ga zondag naar een trouwbeurs bij ons in de buurt en daar ga ik rondkijken naar modellen van trouwringen,ik wil iets laten ontwerpen door een juwelenontwerpster hier int dorp en daar ga ik goud laten insmelten van schoonma en de oma van mijn man,we mogen er zelfs blijven bijstaan zodat we kunnen zien dat het goud ook effectief in mijn trouwring zal zitten:D.
    Benieuwd hoe groot ik men steen(diamant)kan kiezen voor budget dat manlief in gedachte heeft?!
    Ja ik ben van principe en ML ook dat als we iets doen dan doen we het tegoei;)!

Hoeveel zou jij aan een verlovingsring en trouwring uitgeven??

18. Michellenoord

25 nov 2011
    66
    0
    0
    helpdesk medewerker
    Maarssen
    Hoi meiden,
    Ik zal mij even voorstellen, ik ben Michelle, ben 28 jaar, getrouwd en sinds 31 juli vorig jaar mama van Jaycen.
    Afgelopen maandag is mijn mirena er uit gegaan en ik hoop nu dat mijn cyclus snel weer normaal is (was met dat ding op het eind 3 weken ongi:( )
    Vanaf januari willen wij gaan starten voor een 2e kindje. Ik vind het spannend en eng, want ondanks dat ik bij mijn vorige zwangerschap meteen de eerste ronde zwanger was heb ik een zware zwangerschap gehad. Bloedingen gedurende mijn hele zwangerschap, prenatale depressie, met 30 weken een week in het zh gelegen omdat ik werd verdacht van zwangerschapsvergiftiging, maar bleek gelukkig "maar" een hele heftige migraine aanval te zijn die een week duurde. Hierna geen energie meer en ik kon alleen nog maar op bed liggen. Toen ik 36 weken was is mijn sm overleden na een lang ziekbed en met 38 weken ben ik ingeleid.
    In mijn hoofd ben ik heel veel bezig met zwanger worden en babies, word af en toe een beetje gek van me zelf.

Hopelijk kan ik hier een beetje van die gedachtes kwijt.

19. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi ,

nee ik ben zeker nog niet te oud , maar naar mijn gevoel is het nu tijd , ik heb altijd gedacht dat ik al lang moeder zou geweest zijn dus heb telkens mijn kinderwens moeten opzij schuiven door omstandigheden en nu vind ik het (in mijn ogen) echt wel tijd worden ! :)

jaja heb een mooie verlovingsring gekregen :) met een grote steen (diamant) en dan nog enkele kleine steentjes ernaast super blink blink !! :) ik hou wel van blink blink :)
    ik weet al wat ik van trouwring wil maar wij zijn al op 2 beurzen geweest ook en de echte trouwringen voor vrouwen vind ik dus lelijk . ik wil iets met veel briljantjes , dus overlaatst waren we bij een goudsmid een opkoper en verkoper van goud ook , en die had de ring van men dromen liggen , een pavé met 4 rijen kleine briljantjes naast elkaar WAAAAAW schitter schitter !

qua prijzen goh , we hebben niet echt een budget in gedachten we gaan gewoon nemen wat we mooi vinden . dus we zien wel , we laten ons verrassen :)

20. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    hoi hoi michelle , fijn dat je met ons komt meekletsen ! alvast ook veel succes met zwanger worden !
    laat ons hopen dat u zwangerschap nu met minder obstakels en tegenslagen gaat verlopen , want jee meid wat een tegenslagen allemaal !
    succes !!

Deel Deze Pagina