Vanaf 2014 voor een beeb!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jaenne, 14 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een tegenslag joanna. Wat sunshine zegt, ik zou wel even uitzoeken of dat mag!

En sunshine succes met je outfit! Hier bestel ik regelmatig wat via internet en dat gaat eigenlijk altijd goed, dus komt bij jou ook vast goed!

Verder hoop ik natuurlijk dat iedereen die op zn menstruatie wacht die snel mag hebben zodat jullie weten hoe jullie cyclus loopt.

Hier ook een drukke maand, naast sint, kerst en neiuwjaar 4 verjaardagen (arjan, ik, schoonma en broer) dus deze maand ook wat stiller hier. Verder moet ik steeds maar denken, nog 1 of 2 maandjes en dan...... Plus dat we t af en toe over namen hebben hihi, meisjes naam hadden we natuurlijk nog van de eerste, en jongensnaam hebben we nu ook alleen de 2e naam voor jongen is nog onduidelijk. Wel heerlijk om over te dagdromen hihi

2. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    honden en boswandelingen en huisvrouw zijn
    Arnhem centrum
    Heey sunshine en itsemarrie...

Effe slaapje gedaan na de MRI. Wat een hoofdpijn krijg je daarvan.
    Nu gaat t wat beter.

Tja dat salaris kan helaas. Mijn vriend is zzp-er en heeft 1 hoofdklant waar hij bijna fulltime werkt. En nog wat bijklantjes tussendoor.

En de hoofdklant weet nog niet of ze zijn volledige diensten zullen afnemen in het nieuwe jaar. Ivm reorganisatie enzo.

Tja en dat kan dus per elke dag ingaan. Lang leve de zzp-er.

Maar ik heb me er bij neergelegd en laat de keus aan hem. Hij kan beter inschatten wat zijn klant doet dan ik.
    Morgen moet hij het besluit kenbaar maken aan de woningbouw.
    En is nu werken. Dus ben benieuwd.

En over die schoenen ; lijkt mij ook spannend, schoenen online bestellen.
    Je weet nooit of de maat klopt, of ze lekker zitten enzo .
    Ik hoop natuurlijk voor je dat ze helemaal bevallen!

3. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Kan ik ook mee babbelen?! Wij gaan voor onze derde we hebben al een tweeling van 6! 3 weken geleden een bbz gehad, maar voel me prima (en heb groen licht vd gynaecoloog) om vanaf de volgende ronde weer te proberen!

4. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Tuurlijk! Welkom!

5. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Super! En thanks :)

6. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Belkom blackberry :)

7. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    Arnhem centrum
    Welkom zwarte bes ;)

8. Blackberry

Blackberry Actief lid

26 nov 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland
    Haha dank je ;)

9. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Hai allen,

Hier weer terug van vakantie... Ik wil weer terug ;) Lekker kerstmarkten bezocht. En dan zie je overal kleine kindekes... Nog paar maandjes ;)

@blackberrie, welkom! wat is eigenlijk een bbz???

@Joanna, wanneer krijg je nou de uitslag van je mri?? Wel een tegenvaller dat je man ineens minder gaat verdienen :(

@itsmemarrie, altijd fijn hé die drukke dagen rond december... Ik ben blij dat ik veel vrij ben deze maand. Helaas geen garantie om het niet druk te hebben... Nog twee maandjes?? oeh dat gaat wel snel!!

@Phis, wel lekker hoor bijna geen menstruatie, maar moet zeggen dat ik er ook niet veel last van heb. Hier heeft mijn menstruatie ook al meerdere malen zich niet laten zien. Alleen ik wordt er voornamelijk onzeker van. Voorheen vooral van "ik zal toch niet zwanger zijn" en nu van "het zal toch allemaal wel goed zitten..."

@Sunshine, heb jij je outfit al bij elkaar voor van de week?? Veel plezier iig met de bruiloft van je zus!!

@mamavandaan, Wat lekker dat je nu iets eerder al mag gaan starten!! Was het maar alvast april hé ;)

Nou volgens mij ben ik nu weer een beetje bij :cool:

10. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    To all of you...

Ja mijn outfit is compleet en mijn schoenen via internet ging super snel. 2 dagen na bestellen al geleverd aan huis. Mooi. Voor niets druk gemaakt. Helemaal blij.

Ik ben op het moment aan het menstrueren dus kan weer beginnen met tellen... :)

En joanne .... ja als zzp-er is het moeilijk ja en kan je er weinig aan doen! Hopen op het beste.... Weet je al meer?

Fijne zondag!

11. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    Arnhem centrum
    Heey dames,

Ik weet nog niks. Dinsdag kan ik proberen te bellen voor de uitslag.
    Maar eigenlijk woensdag pas.

Maar we zitten nu wel heel erg in dubio, wederom is de twijfel toegeslagen.
    Moeten we nou doorgaan of de droom laten varen en gewoon van elkaar genieten.

Er zijn zoveel onzekere en onduidelijke factoren. ...

Twijfelen jullie nooit?

12. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ohhh fijn dat je alles compleet hebt sunshine :) scheelt een hoop stres komende dagen :cool:

En uh... Joanna... ik denk dat iedereen wel (eens) twijfelt...
    Zelf heb ik heel veel vragen die mij twijfels geven... zoals, ben ik wel goed genoeg als moeder, wil ik wel mijn vrije leven opgeven, durf ik het allemaal wel aan, hoe moet ik alles regelen met werk, ben ik niet al te laat om nog te beginnen op mijn 33e, enz...

Maar ondertussen kan ik ook niet wachten tot het wel zo ver is... zo'n lief klein wezentje dat ik 9 maanden bij me zal dragen. Dat me volwaardig zijn of haar liefde zal bieden.

In jullie situatie is het natuurlijk weer net ff anders.. maar ik denk dat twijfels wel degelijk gezond zijn.

13. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jahoor, wat vlinder zegt, twijfels zijn normaal ;) hier zeker voor de eerste ook wel twijfels gehad maar kon meok niet voorstellen nooit moeder te worden. Dat gaf toen de doorslag om ervoor te gaan. En nu de twijfels, kan ik net zoveel van een 2e houden als de eerste, doe ik de eerste niets tekort als er een 2e mag komen etc......

14. Phis

Phis Lid

16 aug 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    @vlindertje, dat herken ik ook.Ben straal verwend wat dat betreft. moet nu wachten op de menstruatie en dat duurt me nu al te lang:cool:

@twijfels
    Heel herkenbaar! Nu ook met een tweede. Het gaat zoooo goed. Moeten we dat niet koesteren en het zo laten. Maar we weten ook zeker dat we een tweede willen en hebben genoeg liefde over,zodat het vast goed komt!
    Ben van mening dat het goed is om te twijfelen,danwel kijken hoe het nu is. Vandaaruit kan je de juiste beslissing maken hoe je weer verder gaat.
    Is soms moeilijk,als je er maar samen achter staat, komt het helemaal goed!!!

liefs

15. joanna13

joanna13 Actief lid

1 apr 2013
    287
    2
    0
    Arnhem centrum
    Dames tot zo ver vast bedankt voor de reacties.
    Heb goed gesprek met vl gehad.
    Die twijfelt ook :(

Maar besloten de uitslag van de mri af te wachten. Want als die geen duidelijkheid geeft, moeten we op de wachtlijst van het duizeligheid centrum wachten (ongeveer 8 weken)
    En als die wel duidelijk afwijkingen laat zien kunnen we misschien daarop al een plan trekken.

Grrrrr waarom heb ik niet gewoon een normale gezondheid.
    En is alles zo ingewikkeld in mn leventje....

Nu maar eerst slapen. Enorm last van de oorsuizen. Heb er gewoon hoofdpijn van.

Word vervolgd.....

16. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Jeetje Joanna... wat een verhaal weer :(
    Ik hoop voor je dat de testen positief uitpakken voor je en je alsnog rustig er voor kunt gaan. Zo vervelend dit allemaal voor je.
    En dan ook nog die hoofdpijn en oorsuizen... zou willen dat ik het een dagje van je over kon nemen.
    Hoop voor je dat je je vandaag wat beter voelt.

Vandaag me laatste dagje van mijn mini vakantie. Morgen weer beginnen met werken. Ik heb er niet veel zin in. Ik heb wel weer zin om aan het werk te gaan, maar ben gewoon klaar met mijn huidige groep. Het is zoo zwaar. Maar helaas is het niet zo makkelijk om nu wat anders te vinden dus ik zal nog even door moeten zetten.

Vandaag het huishouden maar weer eens proberen af te krijgen... en dan ook nog wat schoolwerk... loop ik ook maar week of wat mee achter... tja, doorzettingsvermogen maar weer eens gaan aanspreken en niet alleen maar spelletjes doen ;)

17. Phis

Phis Lid

16 aug 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Joanna, veel succes morgen. Zal voor je duimen!

18. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    hey dames,

ik zou hier ook graag met jullie meebabbelen. Ik ben 26 vriendlief is 31 en hebben al een zoontje van september 2012 (volgens mij nog iemand hier haha toevallig) Heb vorige week m'n laatste pil geslikt en vandaag ongesteld. Ben er weer helemaal klaar voor om weer zwanger te zijn. Vond het de vorige keer helemaal niet leuk en dat is achteraf wel een beetje jammer, hoop dat ik er deze keer wat meer van mag genieten.

Hoop dat iedereen hier in 2014 positief mag testen!! :D

(zo en nu op zoek naar een leuke banner;))

19. Phis

Phis Lid

16 aug 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Marlijn, welkom!
    Ben jaloers:) Heb vorige week ook mijn laatste pil geslikt,maar nog geen druppeltje bloed gezien. Gek hè,zo verlangen naar een menstruatie? Fijn dat het bij jou al zover is, mag ik vragen waarom je je zwangerschap niet leuk vond?
    Enne ....dat 2014 maar een goed jaar wordt:)

20. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Tuurlijk mag je dat vragen anders moet ik het er niet neer zetten;).
    Tja het was een beetje een samenloop van omstandigheden. ooh voel nu al dat dit een lang verhaal gaat worden.

In september 2011 besloten vriend en ik er maar voor te gaan. In 2009 is sm overleden en haar huis stond nog steeds te koop maar door een fikse overwaarde hadden we daar geen last van.
    Wij hadden wel besloten om zelf te gaan verbouwen als dit zou vrijkomen. En toen kwam alles natuurlijk in 1 keer. Voor de kerstdagen is het huis verkocht. Gelijk offertes opgevraagd en met een zzp-er (goeie kerel trouwens) in zee gegaan. We zouden in april gaan starten met de bouw van 20m2 voor een nieuwe keuken met bijkeuken. En toen teste ik dus begin januari positief:$!! Heel blij natuurlijk en dacht dat ik dit alles wel makkelijk aankon:D. Totdat mijn lieftallige hormonen met me op de loop gingen ik in de clinch kwam te liggen met 3 van mijn collega's. Thuis zat ik dus met een verbouwing (3 weken zonder keuken) en op het werk ging het ook niet zo lekker. Uiteindelijk was ik 32 weken zwanger toen de verbouwing op z'n einde liep (de ruwbouw was allang klaar we hebben heel veel zelf afgewerkt) en heb ik vanaf 28 weken behoorlijk last van harde buiken gehad. Gelukkig was platte bedrust niet nodig volgens mijn verloskundige, maar ik moest wel zorgen voor rust in mijn hoofd. Ben met 32 dan ook maar met verlof gegaan (heb wat weken vakantie eraan geplakt) en heb die laatste weekjes nog wat kunnen relaxen. Al zat een zonvakantie er helaas niet meer in aangezien ik van de maatschappij niet meer mocht vliegen (balen:()

En dat gaan we nu dus anders doen!:D

Deel Deze Pagina