Hoe is je examen gegaan? Het is van mijn kant idd wat stil.Weet niet zo goed wat ik moet melden. Ben nog steeds wachtende, maar heb denk ik van de week mijn ei gevoeld. Hoop met 2 weken ingesteld te worden. Dan kunnen we er voor gaan. Hebben een druk weekend voor de boeg,maar allemaal leuke dingen. Verjaardag,kerstkrans maken en vrienden op bezoek. Moet ook nog ergens tussendoor het huis doen en wil de kerstboom opzetten
Welkom!!! Wij wisten altijd wel dat we kinderen wilde,maar niet wanneer. op een gegeven moment waren we het er beide over eens dat de tijd daar was nu met de 2e willen we ook weer allebei,maar wilde ik nog ff wachten,omdat ik in het voorjaar een nieuwe werkplek krijg. Voelt niet goed om dan gelijk met verlof te gaan. Met onze dochter was ik in de 3e ronde zwanger, hopelijk nu ook weer zo iets. Maar moet eerst nog ongesteld worden. Heb 2 december de laatste pil geslikt. Spannend hoor,lekker van genieten!
Oef, wat heftig. Ik wist ook niet waar bbz voor stond. Was je al ver in de zwangerschap? Heb je lang moeten herstellen? Hoop dat het de volgende keer weer goed zit!
@Joanna, hopelijk kan je weer gauw bij ons aansluiten, met goed nieuws. Wens je alle geluk voor de toekomst!
@Vlindertje81 Zie idd dat je nog een poosje moet wachten, dat is wel balen.. Maar op die manier kan je er wel echt naartoe leven en misschien aan het idee wennen. Ik snap je angst wel, ik heb dat ook. Mn vriend wil het liefste er al voor gaan, maar ik heb het idee dat ik er nog niet klaar voor ben. Dan nog maar even wachten dus @Itsmemarrie Spannend dat jullie voor een tweede gaan, hoop voor jullie dat het snel raak is dan! @Marlijn82 Slim dat je gewacht hebt op een vast contract. Ik lees dat je al een kleintje hebt, werk je nu dan nog? @Phis Logisch dat je even wilt wachten ivm werk. Succes dit weekend met de kerstboom Hier staat ie al een week haha @Iedereen Fijn weekend!
@Blackberrie dat zal dan wel pittig zijn geweest. Hoe kijk je nu tegen een komende zwangerschap aan? @itsmemarrie, toch wel fijn dat je jouw mannetje vlot over zijn angst heen hebt geholpen @Marlijn, bedankt voor je lieve woorden!! Ergens weet ik ook echt wel dat ik het kan, maar dat stomme stemmetje in mijn hoofd Natuurlijk hoop ik voor je dat je snel zwanger bent. Ben je niet bang dat je nu "te vroeg" zwanger wordt, daar jullie pas in 2014 er echt voor willen gaan? @Phis, examen heb ik in ieder geval voldoende behaald. Nu is het nog even afwachten wat voor cijfer precies. Met beetje mazzel hoor ik dat vrijdag en anders pas na de kerstvakantie. Jij hebt het nog lekker druk dit weekend... Ik mag overigens ook niet klagen. Mag werken vanavond een avonddienst en morgen een dagdienst. Daarna heb ik "weekend". Eindelijk tijd om een beetje uit te zieken. Heb last van mijn keel, ben moe, hoest zo nu en dan de longen uit mijn lijf... maar geen koorts, dus ik ga werken Wordt wel tijd dat je ongesteld wordt, zal duimen voor je! @Trustie, Ik hoop dat jij ook snel je zekerheden kan vinden en er lekker voor kan gaan. Ik ga gewoon de tijd dat ik nog moet wachten lekker voor jullie duimen dat het allemaal gaat lukken. Ik wordt gewoon de hekkensluiter @Allen, prettig weekend en geniet van het kerstsfeertje
Zal dan ook maar meeschrijven... Wij zijn in 2012 gestopt met de pil/Nuvaring eigenlijk maar in 2013 nog geen geluk gehad Hopelijk beter babynieuws voor ons in 2014!
Welkom jij82 Je bent dus al meer dan een jaar bezig... pfoeh... ik hoop voor je dat het nu dan snel gaat lukken!! Zal ook voor jou gaan duimen
@jij82, welkom, ook op mijn duimen kan je rekenen @vlindertje,gefeliciteerd,goed gedaan! Balen dat je niet fit ben en dan moet je ook nog werken. Goed op jezelf letten,hoor! Wat voor werk doe je? Ik heb mijn kerstkrans klaar,ben zeer tevreden. en nu de rest
@trustie ja ik werk nog 18 uur nu heb 1 middag oppas en de andere middag dat ik werk is vriendlief thuis. De rest werk ik savonds (in deze branche 5 koopavonden per week, werk max 2 per week) of zaterdag. @vlindertje81 Ja ik weet hoe het is en soms heb je ff een duwtje nodig. Tja en dat zwanger worden, zou de 1ste test pas 5 januari kunnen doen dus dat is dan al in 2014 Jij82 welkom, jeetje dat je al een jaar bezig bent, voel mij altijd een beetje schuldig omdat ik zo snel zwanger was. Al bij de huisarts geweest? Zal ook voor je duimen natuurlijk Sorry voor eventuele fouten. Zit op mn telefoon
@Phis, ben je al klaar met je kerstzooi Ik werk bij verstandelijk gehandicapten met autisme. Het is een groep met extreme gedragsproblematiek en daarbij agressie. We werken dus lekker onregelmatig en moeten ten aller tijde alert zijn. Ik doe daarbij de opleiding MMZ/VIG (medewerker maatschappelijke zorg/verzorgende IG) en zit daarvan nu in het tweede jaar. Vandaar ook dat ik nog even moet wachten tot ik zwanger "mag" worden. Volgens teamleidster en bedrijfsarts kan het ook nu, maar dat vind ik zelf niet zo handig @Marlijn, lijkt me ook wel lekker nog wat te kunnen werken en er uit te zijn. Maarruh, op je telefoon zitten lijkt me niet zo handig Zo ik heb weekend. En ik ben gelukkig weer een beetje opgeknapt. Nu hopen dat het laatste stukkie aankomende dagen ook beter gaat worden.
@vlindertje, het is niet gelukt met de kerstrommel maar heb het weekend overleefd en ga morgenavond een beginnetje maken Wat leuk, ik werk in dezelfde sector als jou! Inmiddels ben ik leidinggevende,maar werk nog zo nu en dan mee. Zo leuk! Ik begrijp wel dat je nog even wilt wachten,alles op z'n tijd. Dan blijf je genieten. Ik heb ook nog bewust gewacht,omdat ik in het voorjaar naar een nieuwe locatie ga. Ben wel blij dat we er nu voor gaan Fijne avond!
Hey hoi,ff sparren hoor ml is niet thuis en moet het even kwijt. Heb vandaag een heftige training over coachen gehad. Super leuk en interessant,maar ook erg persoonlijk. Loop de laatste dagen te balen van mijzelf. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar zoals ik wil. Leg de lat voor mijzelf hoog,alles moet perfect zijn. Maar dat lukt gewoon ff niet. Op zich niet erg,maar zo'n training hakt er dan wel ff in. zat met mijzelf te vechten en dat zag de coach, geeft ze aan dat ik de flap-over wel kon schrijven. Maar hierdoor werd ik uit het gesprek gehaald. Voelde voor mij dat ik letterlijk aan de kant werd gezet,dat voelde zo k*t. Was er zo klaar mee:x Sorry voor mijn gezeur,voel me iets beter nu ik het beschreven heb.
Ow lieve Phis, Jij neemt ook al zoveel hooi op je vork... is helemaal niet goed voor je... Alles in kleine stapjes doen. Niemand is perfect. Maar eigenlijk mag ik niks zeggen. Ben zelf net zo erg... Je hoeft je trouwens niet te verontschuldigen hoor!! We zijn hier toch om lief maar ook leed met elkaar te delen... Het kan niet altijd rozengeur en maneschijn zijn. En ik denk juist om jezelf wat rust te geven omdat je het al zo zwaar had met jezelf dat hij je er tussenuit haalde. Dus eigenlijk juist positief bedoeld ipv negatief... Altijd leuk om vanaf de zijlijn dit soort dingen te bekijken. Maar als ik er zelf in sta sla ik ook door Trouwens wel leuk dat we in hetzelfde werkveld zitten. Van wat voor groepen wordt je vanaf het voorjaar teamleidster? En voor nu * Knuffel *
Dank je vlindertje! Denk dat hij dat ook zo bedoelde,maar het voelde zo lullig. En durfde het ook niet te zeggen,voelde me zo stom. Terwijl juist mijn mening altijd wel geef,maar goed. Het komt wel goed. Het is fijn om te horen dat ik niet de enige ben Ik ga op een locatie met jong volwassenen werken. Ze komen allemaal uit huis. Best spannend dus. En jij op wat voor locatie werk jij? Wilde vanavond nog volop in huis bezig,maar ben uiteindelijk op de bank geploft. Hoe is het trouwens met jou,weer helemaal beter? Liefs
uhm... hier nog steeds last van mijn keel en dus ook nog geen fatsoenlijke stem. Ik begin ook meer te hoesten, maar qua energie is het goed te doen. 's avonds wel hoofdpijn, maar dat gaat ook wel weer over. Ik werk met verschillende leeftijden van 14-52 allemaal extreem gedrag. De twee jongsten 14 & 24 zijn uit huis vandaan bij ons komen wonen. Allebei wel een korte noodopvang gehad voordat ze geplaatst werden. Ik ben nu ruim een week bezig met het programma van flylady en dat helpt me wel door mijn huishouden heen. Vandaag ook weer aardig wat gedaan. In ieder geval alles dat ik wilde doen. Zo dus ook lekker een schoon bedje in En als ik een dipje heb pak ik een beker thee in me "don't worry, be happy" mok
pfff trainingen over coachen. Bah hou er helemaal niet van, moet ik veel te veel naar mezelf en mijn eigen imperfecties kijken gatsie!!!