Deze dame had midden in de nacht 8 kinderen in de auto en zat zelf met d'r beschonken hoofd achter het stuur. Stomdronken vrouw met 8 kinderen de weg op|Binnenland| Telegraaf.nl En dit heerschap reed gewoon de dijk af met vier keer de toegstane hoeveelheid alcohol in zijn lijf en twee kinderen op de achterbank. Dronken automobilist met kinderen van dijk|Binnenland| Telegraaf.nl
Pff wat een bizarre situatie.. Als je niet meer in staat bent om te blazen ben je ook wel erg bezopen. Gelukkig is er niemand gewond geraakt
Tja, met drank op is altijd erg mét of zonder kinderen. Kijk naar die gore smeerlap die dat kindje van 3 weken heeft doodgereden die met zijn vader was aan het wandelen.... Ik begrijp dat écht niet.
De laatste tijd vind ik smartphones erger dan drank. Dagelijks zie je van die tuttebollen met kinderen op de achterbank vrolijk facebook, whatsapp e.d. checken terwijl ze rijden. Ook op de fiets met kinderzitje zitten ze vrolijk niet op de weg te letten en gaat het af en toe maar net goed. Ik denk dat drank inmiddels ruim naar de 2de plaats is gezet.