Hoi dames.. Zijn er meer dames hier die sinds ongeveer 25 weken ineens hard aankomen? Bij mij soms wel een kilo per week ineens! Wanneer stopt dit weer? Ik ben momenteel 28 weken zwanger en 8,5 kilo aangekomen.. als dit zo door gaat wordt het uiteindelijk nog hartstikke veel!
Het is altijd zo. Ik was 58 en tot week 20 maar 3 kg aangekomen. Daarna ging het erg snel ben nu 14 kg in totaal aangekomen. Volgens gyn erg netjes.
Dat viel mij opeens ook op. Tot een week of 25 was ik nog maar iets van 5 kg aangekomen, en nu stond de teller opeens op 7 kg erbij..
Hier 28 weken en nu 9 kilo erbij gaat nog netjes maar kom ongeveer 3 kilo per 4 weken aan. Moet nu de 4de weer naar de vk en ben benieuwd hoeveel er dan bij zit.
Ik stond vanmorgen op de weegschaal en schrok wel even. Binnen een week 1, 1 kilo gegroeid... Blijf dit zo doorgaan? Dat belooft nog wat.
Nu 28 weken en 3 kilo boven mijn startgewicht. Wel eerst 4 kg afgevallen en toen langzaamaan tot de 24 weken weer terug daarnaar. Laatste 4 weken dus ineens 3 kilo erbij. Ben nog nooit zo zwaar geweest, maar moet ook niet vergeten dat ik zwanger-zwaar ben . En 3 kilo erbij is minimaal geloof ik.
Bij mij ging het de eerste helft ook niet zo hard. En ben uiteindelijk beide keren op 18 kilo uitgekomen. Dat was veel, maar niet extreem. Ik ben in 6 mnd tijd weer teruggekomen op m'n normale gewicht.
Pff hier staat de teller zo ongeveer op +12 kilo.. Ben 27 weken nu.. Gaat wel heel geleidelijk aan, maar ik moet gewoon zo vaak eten omdat ik anders flauw word, dat ik ook niet echt kan minderen. Ik hou ook al vocht vast, ben benieuwd hoe dat straks gaat op het laatst als het ook nog eens warm wordt Ik heb besloten om me er niet zo druk om te maken haha..