Hai dames, Ik heb een voorliggende placenta dus zou de beeb later voelen zei de vk. Nu heb ik sinds een week het idee dat ik m voel. Het voelt alleen niet zoals iedereen zegt dat het kriebelt maar een soort gevoel alsof er iets tegen mn buikwand 'stuitert'. Zo'n boing boing gevoel haha... Voel het meerdere keren per dag, denken jullie dat dit de kleine is? Of hoe omschrijven jullie de bewegingen?
Klinkt wel zo! Mijn eerste schop was met 16 weken op vakantie toen ik vanuit de zon zo in het zwembad sprong en dat was echt een plopje.. Als een kapot knappend belletje hoe verder je bent hoe harder en steviger de plopjes zijn ... Maar als kriebelen heb ik het nooit ervaren
Absoluut ook zo'n boing-boing gevoel! Ben toen nog ongerust naar de vk geweest omdat ik dacht dat er serieus iets los zat van binnen Was wel met 17 weken al. Al snel ging dat wel over naar schopjes, 20 weken.
Haha oke, dan is het toch wat ik denk Voelden jullie dat met 22 wk ook al meerdere keren per dag of is dat normaal?
Ja hoor, hier met 22 weken ook meerdere keren per dag een boing boing gevoel Hier baby al gevoeld vanaf een week of 15. Toen voelde het een beetje als luchtbelletjes (zoals in een glas cola ofzo). Met de week wordt het gevoel sterker. Dat boing boig is nu ook een stuk steviger!
Hier ook een placenta voor. Met 15 weken voelde ik beweging. Met jouw termijn was het echt al geschop en gehik. Meerdere keren per dag, duidelijk onderscheidbaar van binnen, van buiten alleen wat lastiger.
Hier dus ook placenta voor! Met 20 weken werden de kriebels hier echte schopjes en kon mijn partner ze ook voelen! Het leek wel of het er 'ineens' was haha..
Hier ook placenta aan de voorkant en voelde al even wat maar wist niet zeker of het de beeb was maar bij precies 19 weken was het duidelijk dat het de beeb was ook zo'n boing boing gevoel en binnen een week tijd ging ze al zo tekeer